Ehm, ja anders zou ik die irritante berichten niet negeren en jou blokkerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben jij even een sneu type, het beeld schetsen dat ik jou zou DM-enas if
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ehm, ja anders zou ik die irritante berichten niet negeren en jou blokkerenKnoop jij jezelf even aan de hoogste boom, wil je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind jouw avatar erg mooi.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Knoop jij jezelf even aan de hoogste boom, wil je?
Dude...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Graag getypt. Ik vind jouw nicknaam ook mooi trouwens hoor. Niet dat die minder leuk is dan je avatar... niet dat je dat gaat denken ofzo....
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Hè laat die twee nou even, er bloeit hier iets moois op kan je dat niet zien.
Ik dacht dat je weg was. Ik zou nooit een andere meid hosselen hier hoor. Mijn prinsesje....quote:
Daar verlaag je jezelf wel heer erg meequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Knoop jij jezelf even aan de hoogste boom, wil je?
Ik jou ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar erg mooi.
Wanneer is de bruiloft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was. Ik zou nooit een andere meid hosselen hier hoor. Mijn prinsesje....
Jij zou jezelf er juist de hemel mee in prijzen. Win-win.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Daar verlaag je jezelf wel heer erg mee
Daarmee suggereer je dat ik een engel ben.. Das wel weer aardig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij zou jezelf er juist de hemel mee in prijzen. Win-win.
Het gaat niet werken tussen ons, sorry. Oognip en jij passen veel beter bij elkaar.quote:
Oeeeeh een koppelaarster die zelf bereid is om een offer te maken ten goede van de ander, wat liefquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:02 schreef standbyme het volgende:
[..]
Het gaat niet werken tussen ons, sorry. Oognip en jij passen veel beter bij elkaar.
neuh, is meer omdat ik eigenlijk niks van dit topic heb opgestoken...behalve dan dat ik voor alles en nog wat ben uitgemaaktquote:
Open een nieuw topic.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
neuh, is meer omdat ik eigenlijk niks van dit topic heb opgestoken...behalve dan dat ik voor alles en nog wat ben uitgemaakt
Hey, doe even normaal, 1 zo'n kuttopic is genoeg in het weekend!quote:
Heb je iets tegen TS ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hey, doe even normaal, 1 zo'n kuttopic is genoeg in het weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |