quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:01 schreef Voluptas het volgende:
Hij heeft laten blijken dat mijn woorden keihard zijn aangekomen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet blij. Voel me eigenlijk best kut![]()
Revenge has no more quenching effect on emotions than salt water has on thirst.dit blijkt wel
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een prachtkerelBijna Poėtisch.
Gelul. Ik heb een hart van goud.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een prachtkerelBijna Poėtisch.
Zitten jullie altijd in de postgeschiedenis te wroetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:33 schreef Scorpie het volgende:
R&P / Advies gevraagd
Dit is de ex in kwestie dus.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:33 schreef Scorpie het volgende:
R&P / Advies gevraagd
Dit is de ex in kwestie dus.
Nou dat topic geeft me anders genoeg inzichten in jouw karakter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zitten jullie altijd in de postgeschiedenis te wroeten, gaat nu om dit topic
in haar "hart van goud"quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dat topic geeft me anders genoeg inzichten in jouw karakter.
Oh ok en dat is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dat topic geeft me anders genoeg inzichten in jouw karakter.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja...........maar toch steekt het ........................en ja ik voel me ook jaloers
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon slecht te verteren dat hij haar leuker vindt dan mij, dat gevoel heb ik altijd gehad en ik had gelijk dus
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef Voluptas het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies.....
Wat pareltjes uit het andere topic.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij moet mij willen! Niet die del!
Onzin, ik een voorbeeldmens. Professionals willen alleen je geldquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt serieuze issues waar je aan moet gaan werken, met een professional.
Ja dat doen we idd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zitten jullie altijd in de postgeschiedenis te wroeten, gaat nu om dit topic
Je bent wel een voorbeeld ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Onzin, ik een voorbeeldmens. Professionals willen alleen je geld
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent wel een voorbeeld ja.
Meth, not even once.
Hahahahahquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat je ex tevreden een biertje heeft opengetrokken met de gedachte dat hij mooi op tijd van dat labiele kutwijf af is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |