Nou godverredomme zeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:19 schreef RensAjacied het volgende:
Er zijn nogal wat accounts de SC gepasseerd.
ZO !!!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
Ajax speelt niet voor niets in roze uit shirts...die gasten zijn pas allemaal gay
Dit hakt erin hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
Ajax speelt niet voor niets in roze uit shirts...die gasten zijn pas allemaal gay
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
Hoppaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
OW bra Pow Powquote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef whizzzerrr het volgende:
En ze voetballen ook als gays in uitwedstrijden....
Badum ts.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Poeh poehquote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Epische uitzending. Heb je die andere ook gezien?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_rapper_steen.html
Deze baas.
Ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Epische uitzending. Heb je die andere ook gezien?
Ik geef deze uitzendbureau 5 rotkankertjes.
Vind dat wel meevallen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijf het geniaal vinden dat hij die vermiste katten blaadjes spaart.
Dat zijn TEKSTENquote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Gecombineerde bet?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:35 schreef Buitendam het volgende:
Sevilla, Tottenham en AZ moeten winnen. Anders is mijn unibet naadje geweest.
Nee, dat niet. Gewoon 23 euro ingezet op zekerheidjes zodat het straks 25 euro is.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Gewoon 23 euro ingezet op zekerheidjes zodat het straks 25 euro is.
Eigenlijk heul dom
trabzonsporquote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef Elan het volgende:
Heb alleen een tientje op Anzhi gezet zou het verder ook niet weten vanavond,
Bijna jaquote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WE DOEN WEER MEE IN EUROPA EINZ!!!!!
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn reactie toen zijn veroordeling werd uitgesproken.
In Rotterdam heb je die ook hoor. Zelfs een complete metrolijn naar hem vernoemd.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit net even met http://itouchmap.com/latlong.html wat rond te loeren en wat zie ik in Bergen op Zoom?
[ afbeelding ]
Heb je in best veel steden dacht ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit net even met http://itouchmap.com/latlong.html wat rond te loeren en wat zie ik in Bergen op Zoom?
[ afbeelding ]
Dom dom dom...quote:
was toch gelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dom dom dom...
Nooit luisteren naar hem. Hij vertelde mij ook al dat Southampton zou winnen vorig weekend. Wat denk je...verliezen ze.
Die was wel zuur ja. Anders gewoon 2equote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dom dom dom...
Nooit luisteren naar hem. Hij vertelde mij ook al dat Southampton zou winnen vorig weekend. Wat denk je...verliezen ze.
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet je wel welke BAAS deze video geschoten heeft?![]()
![]()
Dat ga je ons vast vertellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet je wel welke BAAS deze video geschoten heeft?![]()
![]()
Ik ga jullie niks vertellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ga je ons vast vertellen.
HMF?
Je zit er naast.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HMF dus. Dat kan ik opmaken uit je post.
Donkey Kong Countryquote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_rapper_steen.html
Deze baas.
Ik meen het ook ten stelligste.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage, Buitendam.
Niemand geeft een fuck.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik meen het ook ten stelligste.
Ik heb ze allemaal nog, NES, SNES, N64 en Gamecube. En voor allemaal ook nog spellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb ooit m'n Super Nintendo met games verkocht.
Eeuwig zonde.
Ziek. Psycho-fucks die kanjerhard op iemands hoofd slaan en trappen die al knock-out is.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
http://www.skoften.net/vi(...)digt_in_ziek_gevecht
Valt tegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
Nou.. staan op hoofden te trappen, eentje schopt van boven naar beneden en laat een hoofd butsen op het asvalt en 1 neger snoei hard KO en daarna nog zo'n dude die er akelig stil ligtquote:
Eentje is dood of niet? Triest om op die kop te rammen terwijl ze al plat liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
Vind het sowieso narig om te zien al die fights maar zeker als iemand op de grond ligt of zelfs al KO en dan gewoon op hun kop stampenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Eentje is dood of niet? Triest om op die kop te rammen terwijl ze al plat liggen.
Die reactie is ook dieptriest van die dude die filmed.. hij lacht gewoon kei hard terwijl hij zegt dat die gast misschien dood isquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Eentje is dood of niet? Triest om op die kop te rammen terwijl ze al plat liggen.
Ik hoop dat die filmert mooi een bus kopt, kanjerjood die hij is.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die reactie is ook dieptriest van die dude die filmed.. hij lacht gewoon kei hard terwijl hij zegt dat die gast misschien dood is
Gadverdamme. Vuile kopschoppersquote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
Dit inderdaad, wat een kankerjong.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Happel het volgende:
Die gast met dat groene shirt. Doodmaken. Geen enkele genade voor zulke gasten.
Jij moet niet denken.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ze dronken waren, wellicht wilde ze elkaar geeneens raken.
Ja, maar alsnog amerikanenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren overal.
Elan en ik tolereren deze haatzaaierij niet lang meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij moet zijn muil houden.
Nog steeds, ja
Elan en jij kunnen aids krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan en ik tolereren deze haatzaaierij niet lang meer.
Kan een optie zijn, maar hoeft niet persé.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan, maar liever niet van elkaar.
Ach... dodelijk is het toch niet meer en het zal mij weer een hoop tijd op ander gebieden besparen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan een optie zijn, maar hoeft niet persé.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.skoften.net/vi(...)ard_in_het_spookhuis
Godver
Speelt Reckful ook hearthstone?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:00 schreef Smoofie het volgende:
LR, ik heb een random paladin deck , come at me
"Dude, this guy is dead!"quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
Check zijn twitter maar. Die gast gaat in alles proquote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speelt Reckful ook hearthstone?
Ok.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook walgelijk. Celtic fan die al gearresteerd is nog ff lekker paar flink trappen. Die stillen hebben het geweten ook.
Happel was het met mij eens dat de berichtgeving van de NOS etc. slecht is als het om voetbalfans gaat.quote:
Ja oke man. Dat is iedereen het over eens.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Happel was het met mij eens dat de berichtgeving van de NOS etc. slecht is als het om voetbalfans gaat.
Happel en ik zijn autoriteiten.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja oke man. Dat is iedereen het over eens.
http://drankdozijn.nl/art(...)ars-single-malt-70clquote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind http://www.drankgigant.nl/talisker-10-year.html
quote:
Was aan het zoeken, en iedereen liep moeilijk te doen om Windows 8.1 geactiveerd te krijgen en dan ook voor een langere periode.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook walgelijk. Celtic fan die al gearresteerd is nog ff lekker paar flink trappen. Die stillen hebben het geweten ook.
verder wel gewoon goed, betere investering dan menig gamequote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was aan het zoeken, en iedereen liep moeilijk te doen om Windows 8.1 geactiveerd te krijgen en dan ook voor een langere periode.
Wil dat gezeik niet hebben, dan leg ik maar een paar tientjes neer.
Tegen die lantaarnpaal jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
Zelfde stille knalt nog even vol tegen de paal hahaahaha
Er elke 3 maand uren bezig zijn om dat kreng weer geactiveerd te krijgen is ook waardeloos ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
verder wel gewoon goed, betere investering dan menig game
is elk half jaar en toch alleen opnieuw zo'n prog draaien dat de licentie weer vernieuwtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er elke 3 maand uren bezig zijn om dat kreng weer geactiveerd te krijgen is ook waardeloos ja.
Ik denk dat je erg welkom bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
Ik ga even een clubkaart aanvragen voor Heerenveen.
Einde bericht.
Ik denk dat het wel goed komt. Vanavond ook al een clubkaart voor Heracles en Roda aangevraagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat je erg welkom bent.
Bij Windows 8 niet, voor 7 altijd wel gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef Adames het volgende:
[..]
is elk half jaar en toch alleen opnieuw zo'n prog draaien dat de licentie weer vernieuwt
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt. Vanavond ook al een clubkaart voor Heracles en Roda aangevraagd.
Morgequote:Op vrijdag 8 november 2013 07:08 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend. Mijn favoriete ochtend van de week.
Van mij toch zondag trouwensquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:08 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend. Mijn favoriete ochtend van de week.
Dan is het weekend bijna voorbij, niet leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van mij toch zondag trouwens
Wakker worden met een bakkie en ontbijt en MOTD op de bbc. Daarna lekker zelf voetballen. Daarna Feyenoord kijken. Kan niet veel beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het weekend bijna voorbij, niet leuk.
Zondag ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van mij toch zondag trouwens
In het Midden-Oosten Stijn. Misschien weten ze waar Stylo isquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Luisteren wij ook af? Ohoohohohoh
Hoi overheid, als je met ons meeleest.
Verklaart wel een en ander.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom nou weer "Antilliaan doodt zijn dochtertje..."![]()
Kutkrant.
Luisteren en lezen is iets compleet anders he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Luisteren wij ook af? Ohoohohohoh
Hoi overheid, als je met ons meeleest.
Ik heb vandaag ook al mijn eerste woord gelegd. Spannend waar deze dag ons weer gaat brengen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verklaart wel een en ander.
Bleef gisteren nog lang onrustig in het woordassociatie topic. Het gong helegaar los in ieder geval.
Ik had eigenlijk weer negersex. Dat moet ik dan echt onderdrukken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had weer precies hetzelfde woord in mijn hoofd Lans
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:25 schreef Happel het volgende:
Daar stond ik dan gisteren....
[ afbeelding ]
Waar was jij Knut?
Waarschijnlijk aan het ploppen met zijn chick en haar beste vriendin. Terwijl jij daar gans allein stond te kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:25 schreef Happel het volgende:
Daar stond ik dan gisteren....
[ afbeelding ]
Waar was jij Knut?
Het licht is wel beter, ja. Nieuwe poging dan maar vanmiddag?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
We waren het erover eens dat het niet veilig genoeg was ivm de politieaanwezigheid Happel. Vandaag is het licht ook beter.
Check.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Het licht is wel beter, ja. Nieuwe poging dan maar vanmiddag?
Lastige keus.. Ik zou het lot laten beslissen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal ik Yvonne of Karina vragen voor mijn 69ste note?
quote:Tour de France start in 2015 definitief in Utrecht
De Tour de France 2015 start definitief in Utrecht. Eind november zal de presentatie plaatsvinden.
Foto: ANP Dat heeft de Tourorganisatie vrijdag bevestigd. "De start van de Tour de France in Utrecht is goed voor Nederland, goed voor stad en regio en goed voor de sport", aldus burgemeester Aleid Wolfsen van Utrecht.
"Het wordt een fantastisch feest. Dat de Tour naar Utrecht komt, is een bekroning voor alle inspanningen. Gezamenlijk is een topprestatie neergezet. Het bedrijfsleven levert een grote financiële bijdrage. Dit is uniek te noemen, zeker in deze economische tijd."
Het is de zesde keer dat de Tour de France start in Nederland, na Amsterdam (1954), Scheveningen (1973), Leiden (1978), Den Bosch (1996) en Rotterdam (2010). Geen enkel ander land buiten Frankrijk fungeerde zo vaak als start van het grootste wielerevenement.
Campagne
De gemeente Utrecht voerde al tien jaar campagne om de start van de Tour binnen te halen. Dit voorjaar reserveerde de stad vijf miljoen euro voor de werving.
In een besloten vergadering van de gemeente is vorige week een garantie gegeven voor de andere vijf miljoen die nodig is vanuit het bedrijfsleven.
Utrecht was in 2010 dicht bij de start van de Tour, maar toen kreeg Rotterdam de voorkeur en was het wielerpeloton enkele dagen te gast in de Maasstad. In dat jaar was Utrecht wel aankomstplaats van de eerste etappe van de Giro d'Italia.
De plannen voor het Grand Départ in Utrecht worden op 28 november in Parijs toegelicht. De Tour de France 2014 zal van start gaan in Leeds.
Ik ben bang dat het een tijdrit door Leidsche Rijn wordtquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
Over col d'amerongen en de muur van de posbank?
Nee joh, juist chill.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
Irritant is dat 10 minuten voor dat je wekker gaat, wakker worden
Heroïne ook weer. Dat is dus wat ik bedoel. Pittig spelletje. Ook vervelend dat ik net iemand terecht heb moeten wijzen. Dat zit normaal niet in mijn aard, maar als ze blijven trollen dien je er wat van te zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tja, Lans. "Afrika". Kom je toch weer uit op...
Omdat wekkers kut zijn. Teringherrie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom?
Nu heb ik 10 minuten minder geslapen
die van mij nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat wekkers kut zijn. Teringherrie.
Het is beter om zelf wakker te worden, dan ben je meer uitgerust dan wanneer je slaapcyclus door een wekker wordt onderbroken.quote:
Ik moet altijd om half 7 pissen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is beter om zelf wakker te worden, dan ben je meer uitgerust dan wanneer je slaapcyclus door een wekker wordt onderbroken.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is beter om zelf wakker te worden, dan ben je meer uitgerust dan wanneer je slaapcyclus door een wekker wordt onderbroken.
precies half 7? Elke dag?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet altijd om half 7 pissen.
Ja, maar ik word pas om 7 uur wakker.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar ik word pas om 7 uur wakker.
Dat is omdat je lui bent.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als ik wekker hoor dan spring ik op, ga uit bed en ga douchen.
Nu lig ik er nog steeds in
Oh GGMM. Dat heb jij weer. Haha.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde nog naar een topic gaan, maar ik denk, ik ga eerst ff kijken in de sc, maar nu ben ik dat andere topic vergeten.
FML
Dat jou dat moet overkomen zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde nog naar een topic gaan, maar ik denk, ik ga eerst ff kijken in de sc, maar nu ben ik dat andere topic vergeten.
FML
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
FML
ok. Hi Ha Hoquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
FML
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
FML
Deze post was dus goed voor onze relatie, want vorige week waren we nog "aartsvijanden"quote:
TdF in Utrecht. Hoe veel keer ben je al klaargekomen Knut...quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze post was dus goed voor onze relatie, want vorige week waren we nog "aartsvijanden"
Ik probeer het nog een keer.
Lekker voor je.
Misschien zijn we nu al wel neutraal
Ik ben gelijk begonnen met het plannen om Froome te djoeken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TdF in Utrecht. Hoe veel keer ben je al klaargekomen Knut...
Trouwens, toen de TDF in Rotterdam was woonde ik in Utrecht en nu is ie in Utrecht woon ik waarschijnlijk in Rotterdamquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TdF in Utrecht. Hoe veel keer ben je al klaargekomen Knut...
Was dat niet de Giro?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trouwens, toen de TDF in Rotterdam was woonde ik in Utrecht en nu is ie in Utrecht woon ik waarschijnlijk in Rotterdam_!
Nope, Giro was weer in Amsterdam met finish in Utrecht en 1 keer in Middelburg.quote:
Aah ok. Kom me alleen herinneren dat er iets met de Giro en Nederland was.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nope, Giro was weer in Amsterdam met finish in Utrecht en 1 keer in Middelburg.
Dat jaar hadden we geloof ik de start van de giro, tour en vuelta![]()
Daarmee heb je het begin van zijn uiteindelijke val ingeluid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TDF heb ik Armstrong nog kunnen uitfluiten
TdF in Rotterdam had wel een geniaal parcours. Starten op zuid, over Erasmusbrug, over Noordereiland en Hefbrug en dan weer terug. Toen Gesink starte stond ik op het Noordereiland maar je hoorde hem op de Erasmusbrug al aankomenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok. Kom me alleen herinneren dat er iets met de Giro en Nederland was.
Blij voor je dat je er enthousiast over bent. Maar veel meer dan de laatste 2-3 kilometers van een enkele rit zie ik niet van de TdF. Van de overige rondes al helemaal niks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
TdF in Rotterdam had wel een geniaal parcours. Starten op zuid, over Erasmusbrug, over Noordereiland en Hefbrug en dan weer terug. Toen Gesink starte stond ik op het Noordereiland maar je hoorde hem op de Erasmusbrug al aankomen
De TDF is juist waar ik het minst enthousiast van wordt de laatste jaren. Ben dan vaak op vakantie. Volledig verpest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blij voor je dat je er enthousiast over bent. Maar veel meer dan de laatste 2-3 kilometers van een enkele rit zie ik niet van de TdF. Van de overige rondes al helemaal niks.
Verpest door de doping, of door de ritten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De TDF is juist waar ik het minst enthousiast van wordt de laatste jaren. Ben dan vaak op vakantie. Volledig verpest.
NIet door de doping, want volgens Knut gebruikt niemand in de TDF doping.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verpest door de doping, of door de ritten?
Beide. Indirect door de doping, maar dan vooral in de massahysterie die dat oplevert. Al weken van tevoren komen de opgespaarde persberichtjes over die en die heeft dit gedaan in 1968. Ritten zijn ook altijd saai. Zo lang mogelijk vlakke ritten zodat de beslissing zo laat mogelijk valt, terwijl de giro en de vuelta gewoon vanaf het begin knallen en tot het einde spannend zijn. Iedereen heeft er ineens weer een mening over.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verpest door de doping, of door de ritten?
Natuurlijk, GGMMquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
NIet door de doping, want volgens Knut gebruikt niemand in de TDF doping.
Maar zouden ze in die voorjaarskoersen dan ineens geen doping hebben gebruikt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beide. Indirect door de doping, maar dan vooral in de massahysterie die dat oplevert. Al weken van tevoren komen de opgespaarde persberichtjes over die en die heeft dit gedaan in 1968. Ritten zijn ook altijd saai. Zo lang mogelijk vlakke ritten zodat de beslissing zo laat mogelijk valt, terwijl de giro en de vuelta gewoon vanaf het begin knallen en tot het einde spannend zijn. Iedereen heeft er ineens weer een mening over.
Nee, doe me dan maar de voorjaarskoersenRegen, wind, kou en dan zelf met een duveltje op de bank genieten
Daar wordt er minder over gezeken, blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar zouden ze in die voorjaarskoersen dan ineens geen doping hebben gebruikt?
Ik heb hier al honderden keren uitgelegd dat dopinggebruik voor mij geen reden is om niet te genieten van een koers. Ik weet dat er doping werd gebruikt, ik weet dat er doping wordt gebruikt en dat zal in de toekomst niet anders zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Overigens is het natuurlijk wel een feit dat doping minder invloed heeft op een eendagskoers dan op een slijtageslag van 3 weken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook dat er de eerste week geen flikker gebeurt, alles eindigt in een massasprint en er dan altijd 5 Nederlanders in de valpartij zitten die dan pijn hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beide. Indirect door de doping, maar dan vooral in de massahysterie die dat oplevert. Al weken van tevoren komen de opgespaarde persberichtjes over die en die heeft dit gedaan in 1968. Ritten zijn ook altijd saai. Zo lang mogelijk vlakke ritten zodat de beslissing zo laat mogelijk valt, terwijl de giro en de vuelta gewoon vanaf het begin knallen en tot het einde spannend zijn. Iedereen heeft er ineens weer een mening over.
Nee, doe me dan maar de voorjaarskoersenRegen, wind, kou en dan zelf met een duveltje op de bank genieten
Ok.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hier al honderden keren uitgelegd dat dopinggebruik voor mij geen reden is om niet te genieten van een koers. Ik weet dat er doping werd gebruikt, ik weet dat er doping wordt gebruikt en dat zal in de toekomst niet anders zijn.
Sherlock je naam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar wordt er minder over gezeken, blijkbaar.
Sorry Raja, ik reageerde wat gepikeerd omdat mijn aartsvijand weer eens vuile leugens verspreidt.quote:
De voorjaarsklassiekers vormen samen ook een soort tour.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens is het natuurlijk wel een feit dat doping minder invloed heeft op een eendagskoers dan op een slijtageslag van 3 weken.
Mwa, wel met heel veel rustdagen ertussen. Bovendien heb je ook nog een scheiding tussen het Vlaamse stoempwerk en de heuvelklassiekers. Maar weinig renners doen van februari tot april mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De voorjaarsklassiekers vormen samen ook een soort tour.
Is er (behalve de tijd van het jaar) een verschil met de najaarsklassiekers? Gaan die typisch enkel door Wallonië en de voorjaarsklassiekers door Vlaanderen oid?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, wel met heel veel rustdagen ertussen. Bovendien heb je ook nog een scheiding tussen het Vlaamse stoempwerk en de heuvelklassiekers. Maar weinig renners doen van februari tot april mee.
Lekker.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's niet duur.
Maar heb al vrij veel turf in huis, denk dat de volgende een balvenie wordt
Voorjaarsklassiekers is benelux (en milaan-sanremo), heuvelklassiekers is vooral Limburg en Wallonie maar horen dus ook bij de voorjaarsklassiekers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er (behalve de tijd van het jaar) een verschil met de najaarsklassiekers? Gaan die typisch enkel door Wallonië en de voorjaarsklassiekers door Vlaanderen oid?
je kan het ook anders zien pipo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... ik zou geen dank je zeggen als iemand mij voor een Ho uitmaakte.
Nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan het ook anders zien pipo.
mietjequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed, als ik nu vertrek ben ik er ongeveer 23 januari...
Het lijkt me persoonlijk ontzettend lastig om steekpenningen af te slaan wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
België heeft z´n eigen Sepp Blatter: de CEO van Belgacom neemt steekpenningen aan, laat zichzelf belachelijke bonussen betalen, bespioneert politici en journalisten en noemt de Belgische premier een klein kind dat om geld komt bedelen. Ergens toch wel een baas die Bellens (what´s in a name...)
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Het lijkt me persoonlijk ontzettend lastig om steekpenningen af te slaan wel.
dan leen je die maar van HMF ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik eraan kom. Ik heb verdomme geen jetpacks...
quote:Veltman, Stekelenburg en Narsingh in selectie Nederlands elftal
Maarten Stekelenburg, Joël Veltman en Luciano Narsingh zijn door bondscoach Louis van Gaal geselecteerd voor de oefeninterlands tegen Japan en Colombia
Wat is er gek aan? Vilhena heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeeld en werd toen ook eens geselecteerd.quote:
Dat sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat is er gek aan? Vilhena heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeeld en werd toen ook eens geselecteerd.
Lees je wel tegen wie ze spelen, Colombia en Japan. Logisch om er een talent erbij te pakken en hem een kans te geven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op.
Net als je opmerking.
Tegen Japan gaan ze flink afgedroogd worden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lees je wel tegen wie ze spelen, Colombia en Japan. Logisch om er een talent erbij te pakken en hem een kans te geven.
Vind ik niet. Je hebt De Vrij, Indi, Bruma en Vlaar die waarschijnlijk mee gaan naar het WK. Laat hun lekker wedstrijden spelen ipv weer een nieuwe te proberen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lees je wel tegen wie ze spelen, Colombia en Japan. Logisch om er een talent erbij te pakken en hem een kans te geven.
Misschien is/wordt Veltman beter dan hun? Vooral Bruma vind ik niet veel. Het WK duurt nog wel eventjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je hebt De Vrij, Indi, Bruma en Vlaar die waarschijnlijk mee gaan naar het WK. Laat hun lekker wedstrijden spelen ipv weer een nieuwe te proberen.
Niet binnen nu en een half jaartje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien is/wordt Veltman beter dan hun? Vooral Bruma vind ik niet veel. Het WK duurt nog wel eventjes.
Kan snel gaan hoor, als Veltman deze lijn doortrekt dan weet ik het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet binnen nu en een half jaartje.
Hoi Smoofiequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:13 schreef Smoofie het volgende:
De vrij is sowieso minder dan Denswil en Veltman. BMI hangt te veel de zwarte piet uit, zoveel geeft hij weg.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:13 schreef Smoofie het volgende:
De vrij is sowieso minder dan Denswil en Veltman. BMI hangt te veel de zwarte piet uit, zoveel geeft hij weg.
Ik vind Veltman ook nog niet zo geweldig hoor, maar de Vrij vind ik echt niets.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij speelt 2 wedstrijden goed tegen Celtic, mensen doen gelijk alsof het de nieuwe Maldini is.
Klopt. Sowieso zou ik BMI niet meenemen als hij bij z'n club op een heel andere positie speelt dan in het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:13 schreef Smoofie het volgende:
En Blind?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso zou ik BMI niet meenemen als hij bij z'n club op een heel andere positie speelt dan in het Nederlands elftal.
Dat dus. Het is nog steeds een gebrek aan beter. Maar Stefan 'oeps, foutje' De Vrij mag lekker thuisblijven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Veltman ook nog niet zo geweldig hoor, maar de Vrij vind ik echt niets.
Bruma wordt een beest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien is/wordt Veltman beter dan hun? Vooral Bruma vind ik niet veel. Het WK duurt nog wel eventjes.
Ik zie het verband niet.quote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom me helpen in woordassociatie.
Het is de nieuwe Jaap Stam. Hendrix wordt de nieuwe Maldini. (linkspoot)quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij speelt 2 wedstrijden goed tegen Celtic, mensen doen gelijk alsof het de nieuwe Maldini is.
Gaan we op die toer.quote:
Dat maken de boertjes er van, en nu dus ook de Feyenoorders, jammer dat jullie je naar dat niveau verlagen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hele week al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef Typisch het volgende:
René is weer bijzonder zielig vandaag.
Rot op man, met je Brumaquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef Typisch het volgende:
René is weer bijzonder zielig vandaag.
Wat? Rots in de branding.quote:
Ik ken hem niet anders.quote:
Als Veltman niet nee. Dat is gods gift to humanity.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef Tyron het volgende:
Wat stelt iedereen zich aan zeg, alsof we zoveel betere verdedigers hebben.
Lees mijn zinnen nog eens, gekkie. Ik spreek nergens een voorkeur uit voor Bruma.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Bruma kan er geen kanjer van, zelden zo'n overschatte speler gezien.
Haha gefrustreerdquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees mijn zinnen nog eens, gekkie. Ik spreek nergens een voorkeur uit voor Bruma.
Ga je nog wat leuks doen dit weekend? Of blijft het bij posts verwijderen in de live topics?
Dat maak jij er van, ik ben benieuwd of hij deze lijn kan doorzetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Veltman niet nee. Dat is gods gift to humanity.
Met als verschil dat Bruma natuurlijk wel iets negroïde over zich heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Bruma is de betere versie van Derijck, met dat gespeelde 'stoere' gedrag van hem.
Negroide? Zie mijn UI.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met als verschil dat Bruma natuurlijk wel iets negroïde over zich heeft.
Ik ben fan. Altijd geweest hoor. Vond alleen dat hij wat weinig body heeft, maar er staat nu een kerel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, ik ben benieuwd of hij deze lijn kan doorzetten.
Dan heb je er 3 die helemaal niet kunnen opbouwen. Dat gaat niet goed gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon Vlaar/Rekik samen met BMI centraal.
we hebben er geen één die goed op kan bouwenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je er 3 die helemaal niet kunnen opbouwen. Dat gaat niet goed gaan.
Daarom is het onzinnig om veltman erbij te halen. Hij is niet veel beter en ook niet veel slechter, maar je moet ondertussen op zoek gaan naar vastigheid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef Tyron het volgende:
Wat stelt iedereen zich aan zeg, alsof we zoveel betere verdedigers hebben.
De Vrij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
we hebben er geen één die goed op kan bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |