Valt tegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
http://www.skoften.net/vi(...)digt_in_ziek_gevecht
Nou.. staan op hoofden te trappen, eentje schopt van boven naar beneden en laat een hoofd butsen op het asvalt en 1 neger snoei hard KO en daarna nog zo'n dude die er akelig stil ligtquote:
Eentje is dood of niet? Triest om op die kop te rammen terwijl ze al plat liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
Vind het sowieso narig om te zien al die fights maar zeker als iemand op de grond ligt of zelfs al KO en dan gewoon op hun kop stampenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Eentje is dood of niet? Triest om op die kop te rammen terwijl ze al plat liggen.
Die reactie is ook dieptriest van die dude die filmed.. hij lacht gewoon kei hard terwijl hij zegt dat die gast misschien dood isquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Eentje is dood of niet? Triest om op die kop te rammen terwijl ze al plat liggen.
Ik hoop dat die filmert mooi een bus kopt, kanjerjood die hij is.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die reactie is ook dieptriest van die dude die filmed.. hij lacht gewoon kei hard terwijl hij zegt dat die gast misschien dood is
Gadverdamme. Vuile kopschoppersquote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
Dit inderdaad, wat een kankerjong.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Happel het volgende:
Die gast met dat groene shirt. Doodmaken. Geen enkele genade voor zulke gasten.
Jij moet niet denken.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ze dronken waren, wellicht wilde ze elkaar geeneens raken.
Ja, maar alsnog amerikanenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren overal.
Elan en ik tolereren deze haatzaaierij niet lang meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij moet zijn muil houden.
Nog steeds, ja
Elan en jij kunnen aids krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan en ik tolereren deze haatzaaierij niet lang meer.
Kan een optie zijn, maar hoeft niet persé.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan, maar liever niet van elkaar.
Ach... dodelijk is het toch niet meer en het zal mij weer een hoop tijd op ander gebieden besparen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan een optie zijn, maar hoeft niet persé.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.skoften.net/vi(...)ard_in_het_spookhuis
Godver
Speelt Reckful ook hearthstone?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:00 schreef Smoofie het volgende:
LR, ik heb een random paladin deck , come at me
"Dude, this guy is dead!"quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
Check zijn twitter maar. Die gast gaat in alles proquote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speelt Reckful ook hearthstone?
Ok.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook walgelijk. Celtic fan die al gearresteerd is nog ff lekker paar flink trappen. Die stillen hebben het geweten ook.
Happel was het met mij eens dat de berichtgeving van de NOS etc. slecht is als het om voetbalfans gaat.quote:
Ja oke man. Dat is iedereen het over eens.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Happel was het met mij eens dat de berichtgeving van de NOS etc. slecht is als het om voetbalfans gaat.
Happel en ik zijn autoriteiten.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja oke man. Dat is iedereen het over eens.
http://drankdozijn.nl/art(...)ars-single-malt-70clquote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind http://www.drankgigant.nl/talisker-10-year.html
quote:
Was aan het zoeken, en iedereen liep moeilijk te doen om Windows 8.1 geactiveerd te krijgen en dan ook voor een langere periode.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook walgelijk. Celtic fan die al gearresteerd is nog ff lekker paar flink trappen. Die stillen hebben het geweten ook.
verder wel gewoon goed, betere investering dan menig gamequote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was aan het zoeken, en iedereen liep moeilijk te doen om Windows 8.1 geactiveerd te krijgen en dan ook voor een langere periode.
Wil dat gezeik niet hebben, dan leg ik maar een paar tientjes neer.
Tegen die lantaarnpaal jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
Zelfde stille knalt nog even vol tegen de paal hahaahaha
Er elke 3 maand uren bezig zijn om dat kreng weer geactiveerd te krijgen is ook waardeloos ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
verder wel gewoon goed, betere investering dan menig game
is elk half jaar en toch alleen opnieuw zo'n prog draaien dat de licentie weer vernieuwtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er elke 3 maand uren bezig zijn om dat kreng weer geactiveerd te krijgen is ook waardeloos ja.
Ik denk dat je erg welkom bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
Ik ga even een clubkaart aanvragen voor Heerenveen.
Einde bericht.
Ik denk dat het wel goed komt. Vanavond ook al een clubkaart voor Heracles en Roda aangevraagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat je erg welkom bent.
Bij Windows 8 niet, voor 7 altijd wel gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef Adames het volgende:
[..]
is elk half jaar en toch alleen opnieuw zo'n prog draaien dat de licentie weer vernieuwt
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt. Vanavond ook al een clubkaart voor Heracles en Roda aangevraagd.
Morgequote:Op vrijdag 8 november 2013 07:08 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend. Mijn favoriete ochtend van de week.
Van mij toch zondag trouwensquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:08 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend. Mijn favoriete ochtend van de week.
Dan is het weekend bijna voorbij, niet leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van mij toch zondag trouwens
Wakker worden met een bakkie en ontbijt en MOTD op de bbc. Daarna lekker zelf voetballen. Daarna Feyenoord kijken. Kan niet veel beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het weekend bijna voorbij, niet leuk.
Zondag ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van mij toch zondag trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |