verder wel gewoon goed, betere investering dan menig gamequote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was aan het zoeken, en iedereen liep moeilijk te doen om Windows 8.1 geactiveerd te krijgen en dan ook voor een langere periode.
Wil dat gezeik niet hebben, dan leg ik maar een paar tientjes neer.
Tegen die lantaarnpaal jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
Zelfde stille knalt nog even vol tegen de paal hahaahaha
Er elke 3 maand uren bezig zijn om dat kreng weer geactiveerd te krijgen is ook waardeloos ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
verder wel gewoon goed, betere investering dan menig game
is elk half jaar en toch alleen opnieuw zo'n prog draaien dat de licentie weer vernieuwtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er elke 3 maand uren bezig zijn om dat kreng weer geactiveerd te krijgen is ook waardeloos ja.
Ik denk dat je erg welkom bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
Ik ga even een clubkaart aanvragen voor Heerenveen.
Einde bericht.
Ik denk dat het wel goed komt. Vanavond ook al een clubkaart voor Heracles en Roda aangevraagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat je erg welkom bent.
Bij Windows 8 niet, voor 7 altijd wel gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef Adames het volgende:
[..]
is elk half jaar en toch alleen opnieuw zo'n prog draaien dat de licentie weer vernieuwt
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt. Vanavond ook al een clubkaart voor Heracles en Roda aangevraagd.
Morgequote:Op vrijdag 8 november 2013 07:08 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend. Mijn favoriete ochtend van de week.
Van mij toch zondag trouwensquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:08 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend. Mijn favoriete ochtend van de week.
Dan is het weekend bijna voorbij, niet leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van mij toch zondag trouwens
Wakker worden met een bakkie en ontbijt en MOTD op de bbc. Daarna lekker zelf voetballen. Daarna Feyenoord kijken. Kan niet veel beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het weekend bijna voorbij, niet leuk.
Zondag ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van mij toch zondag trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |