Gaan we op die toer.quote:
Dat maken de boertjes er van, en nu dus ook de Feyenoorders, jammer dat jullie je naar dat niveau verlagen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij speelt 2 wedstrijden goed tegen Celtic, mensen doen gelijk alsof het de nieuwe Maldini is.
Hele week al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef Typisch het volgende:
René is weer bijzonder zielig vandaag.
Rot op man, met je Brumaquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef Typisch het volgende:
René is weer bijzonder zielig vandaag.
Wat? Rots in de branding.quote:
Ik ken hem niet anders.quote:
Als Veltman niet nee. Dat is gods gift to humanity.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef Tyron het volgende:
Wat stelt iedereen zich aan zeg, alsof we zoveel betere verdedigers hebben.
Lees mijn zinnen nog eens, gekkie. Ik spreek nergens een voorkeur uit voor Bruma.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Bruma kan er geen kanjer van, zelden zo'n overschatte speler gezien.
Haha gefrustreerdquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees mijn zinnen nog eens, gekkie. Ik spreek nergens een voorkeur uit voor Bruma.
Ga je nog wat leuks doen dit weekend? Of blijft het bij posts verwijderen in de live topics?
Dat maak jij er van, ik ben benieuwd of hij deze lijn kan doorzetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Veltman niet nee. Dat is gods gift to humanity.
Met als verschil dat Bruma natuurlijk wel iets negroïde over zich heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Bruma is de betere versie van Derijck, met dat gespeelde 'stoere' gedrag van hem.
Negroide? Zie mijn UI.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met als verschil dat Bruma natuurlijk wel iets negroïde over zich heeft.
Ik ben fan. Altijd geweest hoor. Vond alleen dat hij wat weinig body heeft, maar er staat nu een kerel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, ik ben benieuwd of hij deze lijn kan doorzetten.
Dan heb je er 3 die helemaal niet kunnen opbouwen. Dat gaat niet goed gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon Vlaar/Rekik samen met BMI centraal.
we hebben er geen één die goed op kan bouwenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je er 3 die helemaal niet kunnen opbouwen. Dat gaat niet goed gaan.
Daarom is het onzinnig om veltman erbij te halen. Hij is niet veel beter en ook niet veel slechter, maar je moet ondertussen op zoek gaan naar vastigheid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef Tyron het volgende:
Wat stelt iedereen zich aan zeg, alsof we zoveel betere verdedigers hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |