Vind ik niet. Je hebt De Vrij, Indi, Bruma en Vlaar die waarschijnlijk mee gaan naar het WK. Laat hun lekker wedstrijden spelen ipv weer een nieuwe te proberen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lees je wel tegen wie ze spelen, Colombia en Japan. Logisch om er een talent erbij te pakken en hem een kans te geven.
Misschien is/wordt Veltman beter dan hun? Vooral Bruma vind ik niet veel. Het WK duurt nog wel eventjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je hebt De Vrij, Indi, Bruma en Vlaar die waarschijnlijk mee gaan naar het WK. Laat hun lekker wedstrijden spelen ipv weer een nieuwe te proberen.
Niet binnen nu en een half jaartje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien is/wordt Veltman beter dan hun? Vooral Bruma vind ik niet veel. Het WK duurt nog wel eventjes.
Kan snel gaan hoor, als Veltman deze lijn doortrekt dan weet ik het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet binnen nu en een half jaartje.
Hoi Smoofiequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:13 schreef Smoofie het volgende:
De vrij is sowieso minder dan Denswil en Veltman. BMI hangt te veel de zwarte piet uit, zoveel geeft hij weg.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:13 schreef Smoofie het volgende:
De vrij is sowieso minder dan Denswil en Veltman. BMI hangt te veel de zwarte piet uit, zoveel geeft hij weg.
Ik vind Veltman ook nog niet zo geweldig hoor, maar de Vrij vind ik echt niets.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij speelt 2 wedstrijden goed tegen Celtic, mensen doen gelijk alsof het de nieuwe Maldini is.
Klopt. Sowieso zou ik BMI niet meenemen als hij bij z'n club op een heel andere positie speelt dan in het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:13 schreef Smoofie het volgende:
En Blind?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso zou ik BMI niet meenemen als hij bij z'n club op een heel andere positie speelt dan in het Nederlands elftal.
Dat dus. Het is nog steeds een gebrek aan beter. Maar Stefan 'oeps, foutje' De Vrij mag lekker thuisblijven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Veltman ook nog niet zo geweldig hoor, maar de Vrij vind ik echt niets.
Bruma wordt een beest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien is/wordt Veltman beter dan hun? Vooral Bruma vind ik niet veel. Het WK duurt nog wel eventjes.
Ik zie het verband niet.quote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom me helpen in woordassociatie.
Het is de nieuwe Jaap Stam. Hendrix wordt de nieuwe Maldini. (linkspoot)quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij speelt 2 wedstrijden goed tegen Celtic, mensen doen gelijk alsof het de nieuwe Maldini is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |