Nou godverredomme zeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:19 schreef RensAjacied het volgende:
Er zijn nogal wat accounts de SC gepasseerd.
ZO !!!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
Ajax speelt niet voor niets in roze uit shirts...die gasten zijn pas allemaal gay
Dit hakt erin hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
Ajax speelt niet voor niets in roze uit shirts...die gasten zijn pas allemaal gay
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
Hoppaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
OW bra Pow Powquote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef whizzzerrr het volgende:
En ze voetballen ook als gays in uitwedstrijden....
Badum ts.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Poeh poehquote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Epische uitzending. Heb je die andere ook gezien?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_rapper_steen.html
Deze baas.
Ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Epische uitzending. Heb je die andere ook gezien?
Ik geef deze uitzendbureau 5 rotkankertjes.
Vind dat wel meevallen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijf het geniaal vinden dat hij die vermiste katten blaadjes spaart.
Dat zijn TEKSTENquote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Gecombineerde bet?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:35 schreef Buitendam het volgende:
Sevilla, Tottenham en AZ moeten winnen. Anders is mijn unibet naadje geweest.
Nee, dat niet. Gewoon 23 euro ingezet op zekerheidjes zodat het straks 25 euro is.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Gewoon 23 euro ingezet op zekerheidjes zodat het straks 25 euro is.
Eigenlijk heul dom
trabzonsporquote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef Elan het volgende:
Heb alleen een tientje op Anzhi gezet zou het verder ook niet weten vanavond,
Bijna jaquote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WE DOEN WEER MEE IN EUROPA EINZ!!!!!
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn reactie toen zijn veroordeling werd uitgesproken.
In Rotterdam heb je die ook hoor. Zelfs een complete metrolijn naar hem vernoemd.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit net even met http://itouchmap.com/latlong.html wat rond te loeren en wat zie ik in Bergen op Zoom?
[ afbeelding ]
Heb je in best veel steden dacht ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit net even met http://itouchmap.com/latlong.html wat rond te loeren en wat zie ik in Bergen op Zoom?
[ afbeelding ]
Dom dom dom...quote:
was toch gelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dom dom dom...
Nooit luisteren naar hem. Hij vertelde mij ook al dat Southampton zou winnen vorig weekend. Wat denk je...verliezen ze.
Die was wel zuur ja. Anders gewoon 2equote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dom dom dom...
Nooit luisteren naar hem. Hij vertelde mij ook al dat Southampton zou winnen vorig weekend. Wat denk je...verliezen ze.
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet je wel welke BAAS deze video geschoten heeft?![]()
![]()
Dat ga je ons vast vertellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet je wel welke BAAS deze video geschoten heeft?![]()
![]()
Ik ga jullie niks vertellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ga je ons vast vertellen.
HMF?
Je zit er naast.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HMF dus. Dat kan ik opmaken uit je post.
Donkey Kong Countryquote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_rapper_steen.html
Deze baas.
Ik meen het ook ten stelligste.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage, Buitendam.
Niemand geeft een fuck.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik meen het ook ten stelligste.
Ik heb ze allemaal nog, NES, SNES, N64 en Gamecube. En voor allemaal ook nog spellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb ooit m'n Super Nintendo met games verkocht.
Eeuwig zonde.
Ziek. Psycho-fucks die kanjerhard op iemands hoofd slaan en trappen die al knock-out is.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
http://www.skoften.net/vi(...)digt_in_ziek_gevecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |