"Dude, this guy is dead!"quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rens
http://www.skoften.net/vi(...)digt_in_ziek_gevecht
Check zijn twitter maar. Die gast gaat in alles proquote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speelt Reckful ook hearthstone?
Ok.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook walgelijk. Celtic fan die al gearresteerd is nog ff lekker paar flink trappen. Die stillen hebben het geweten ook.
Happel was het met mij eens dat de berichtgeving van de NOS etc. slecht is als het om voetbalfans gaat.quote:
Ja oke man. Dat is iedereen het over eens.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Happel was het met mij eens dat de berichtgeving van de NOS etc. slecht is als het om voetbalfans gaat.
Happel en ik zijn autoriteiten.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja oke man. Dat is iedereen het over eens.
http://drankdozijn.nl/art(...)ars-single-malt-70clquote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind http://www.drankgigant.nl/talisker-10-year.html
quote:
Was aan het zoeken, en iedereen liep moeilijk te doen om Windows 8.1 geactiveerd te krijgen en dan ook voor een langere periode.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook walgelijk. Celtic fan die al gearresteerd is nog ff lekker paar flink trappen. Die stillen hebben het geweten ook.
verder wel gewoon goed, betere investering dan menig gamequote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was aan het zoeken, en iedereen liep moeilijk te doen om Windows 8.1 geactiveerd te krijgen en dan ook voor een langere periode.
Wil dat gezeik niet hebben, dan leg ik maar een paar tientjes neer.
Tegen die lantaarnpaal jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
Zelfde stille knalt nog even vol tegen de paal hahaahaha
Er elke 3 maand uren bezig zijn om dat kreng weer geactiveerd te krijgen is ook waardeloos ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
verder wel gewoon goed, betere investering dan menig game
is elk half jaar en toch alleen opnieuw zo'n prog draaien dat de licentie weer vernieuwtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er elke 3 maand uren bezig zijn om dat kreng weer geactiveerd te krijgen is ook waardeloos ja.
Ik denk dat je erg welkom bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
Ik ga even een clubkaart aanvragen voor Heerenveen.
Einde bericht.
Ik denk dat het wel goed komt. Vanavond ook al een clubkaart voor Heracles en Roda aangevraagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat je erg welkom bent.
Bij Windows 8 niet, voor 7 altijd wel gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef Adames het volgende:
[..]
is elk half jaar en toch alleen opnieuw zo'n prog draaien dat de licentie weer vernieuwt
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt. Vanavond ook al een clubkaart voor Heracles en Roda aangevraagd.
Morgequote:Op vrijdag 8 november 2013 07:08 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend. Mijn favoriete ochtend van de week.
Van mij toch zondag trouwensquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:08 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend. Mijn favoriete ochtend van de week.
Dan is het weekend bijna voorbij, niet leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van mij toch zondag trouwens
Wakker worden met een bakkie en ontbijt en MOTD op de bbc. Daarna lekker zelf voetballen. Daarna Feyenoord kijken. Kan niet veel beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het weekend bijna voorbij, niet leuk.
Zondag ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van mij toch zondag trouwens
In het Midden-Oosten Stijn. Misschien weten ze waar Stylo isquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Luisteren wij ook af? Ohoohohohoh
Hoi overheid, als je met ons meeleest.
Verklaart wel een en ander.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom nou weer "Antilliaan doodt zijn dochtertje..."![]()
Kutkrant.
Luisteren en lezen is iets compleet anders he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Luisteren wij ook af? Ohoohohohoh
Hoi overheid, als je met ons meeleest.
Ik heb vandaag ook al mijn eerste woord gelegd. Spannend waar deze dag ons weer gaat brengen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verklaart wel een en ander.
Bleef gisteren nog lang onrustig in het woordassociatie topic. Het gong helegaar los in ieder geval.
Ik had eigenlijk weer negersex. Dat moet ik dan echt onderdrukken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had weer precies hetzelfde woord in mijn hoofd Lans
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:25 schreef Happel het volgende:
Daar stond ik dan gisteren....
[ afbeelding ]
Waar was jij Knut?
Waarschijnlijk aan het ploppen met zijn chick en haar beste vriendin. Terwijl jij daar gans allein stond te kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:25 schreef Happel het volgende:
Daar stond ik dan gisteren....
[ afbeelding ]
Waar was jij Knut?
Het licht is wel beter, ja. Nieuwe poging dan maar vanmiddag?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
We waren het erover eens dat het niet veilig genoeg was ivm de politieaanwezigheid Happel. Vandaag is het licht ook beter.
Check.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Het licht is wel beter, ja. Nieuwe poging dan maar vanmiddag?
Lastige keus.. Ik zou het lot laten beslissen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal ik Yvonne of Karina vragen voor mijn 69ste note?
quote:Tour de France start in 2015 definitief in Utrecht
De Tour de France 2015 start definitief in Utrecht. Eind november zal de presentatie plaatsvinden.
Foto: ANP Dat heeft de Tourorganisatie vrijdag bevestigd. "De start van de Tour de France in Utrecht is goed voor Nederland, goed voor stad en regio en goed voor de sport", aldus burgemeester Aleid Wolfsen van Utrecht.
"Het wordt een fantastisch feest. Dat de Tour naar Utrecht komt, is een bekroning voor alle inspanningen. Gezamenlijk is een topprestatie neergezet. Het bedrijfsleven levert een grote financiële bijdrage. Dit is uniek te noemen, zeker in deze economische tijd."
Het is de zesde keer dat de Tour de France start in Nederland, na Amsterdam (1954), Scheveningen (1973), Leiden (1978), Den Bosch (1996) en Rotterdam (2010). Geen enkel ander land buiten Frankrijk fungeerde zo vaak als start van het grootste wielerevenement.
Campagne
De gemeente Utrecht voerde al tien jaar campagne om de start van de Tour binnen te halen. Dit voorjaar reserveerde de stad vijf miljoen euro voor de werving.
In een besloten vergadering van de gemeente is vorige week een garantie gegeven voor de andere vijf miljoen die nodig is vanuit het bedrijfsleven.
Utrecht was in 2010 dicht bij de start van de Tour, maar toen kreeg Rotterdam de voorkeur en was het wielerpeloton enkele dagen te gast in de Maasstad. In dat jaar was Utrecht wel aankomstplaats van de eerste etappe van de Giro d'Italia.
De plannen voor het Grand Départ in Utrecht worden op 28 november in Parijs toegelicht. De Tour de France 2014 zal van start gaan in Leeds.
Ik ben bang dat het een tijdrit door Leidsche Rijn wordtquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
Over col d'amerongen en de muur van de posbank?
Nee joh, juist chill.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
Irritant is dat 10 minuten voor dat je wekker gaat, wakker worden
Heroïne ook weer. Dat is dus wat ik bedoel. Pittig spelletje. Ook vervelend dat ik net iemand terecht heb moeten wijzen. Dat zit normaal niet in mijn aard, maar als ze blijven trollen dien je er wat van te zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tja, Lans. "Afrika". Kom je toch weer uit op...
Omdat wekkers kut zijn. Teringherrie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom?
Nu heb ik 10 minuten minder geslapen
die van mij nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat wekkers kut zijn. Teringherrie.
Het is beter om zelf wakker te worden, dan ben je meer uitgerust dan wanneer je slaapcyclus door een wekker wordt onderbroken.quote:
Ik moet altijd om half 7 pissen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is beter om zelf wakker te worden, dan ben je meer uitgerust dan wanneer je slaapcyclus door een wekker wordt onderbroken.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is beter om zelf wakker te worden, dan ben je meer uitgerust dan wanneer je slaapcyclus door een wekker wordt onderbroken.
precies half 7? Elke dag?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet altijd om half 7 pissen.
Ja, maar ik word pas om 7 uur wakker.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar ik word pas om 7 uur wakker.
Dat is omdat je lui bent.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als ik wekker hoor dan spring ik op, ga uit bed en ga douchen.
Nu lig ik er nog steeds in
Oh GGMM. Dat heb jij weer. Haha.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde nog naar een topic gaan, maar ik denk, ik ga eerst ff kijken in de sc, maar nu ben ik dat andere topic vergeten.
FML
Dat jou dat moet overkomen zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde nog naar een topic gaan, maar ik denk, ik ga eerst ff kijken in de sc, maar nu ben ik dat andere topic vergeten.
FML
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
FML
ok. Hi Ha Hoquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
FML
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
FML
Deze post was dus goed voor onze relatie, want vorige week waren we nog "aartsvijanden"quote:
TdF in Utrecht. Hoe veel keer ben je al klaargekomen Knut...quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze post was dus goed voor onze relatie, want vorige week waren we nog "aartsvijanden"
Ik probeer het nog een keer.
Lekker voor je.
Misschien zijn we nu al wel neutraal
Ik ben gelijk begonnen met het plannen om Froome te djoeken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TdF in Utrecht. Hoe veel keer ben je al klaargekomen Knut...
Trouwens, toen de TDF in Rotterdam was woonde ik in Utrecht en nu is ie in Utrecht woon ik waarschijnlijk in Rotterdamquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TdF in Utrecht. Hoe veel keer ben je al klaargekomen Knut...
Was dat niet de Giro?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trouwens, toen de TDF in Rotterdam was woonde ik in Utrecht en nu is ie in Utrecht woon ik waarschijnlijk in Rotterdam_!
Nope, Giro was weer in Amsterdam met finish in Utrecht en 1 keer in Middelburg.quote:
Aah ok. Kom me alleen herinneren dat er iets met de Giro en Nederland was.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nope, Giro was weer in Amsterdam met finish in Utrecht en 1 keer in Middelburg.
Dat jaar hadden we geloof ik de start van de giro, tour en vuelta![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |