Clasie speelde gister een sterke wedstrijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:28 schreef DonRaja het volgende:
Ik verveel me, vertel eens een leuke mop konijn.
Dat is een betere jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clasie speelde gister een sterke wedstrijd.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vielen me echt tegen, had wel meer passie van hun verwachtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Matig.
De Turken zullen worden gemist op het WK.
IJsland hier.quote:
Klopt, die waren echt lachwekkend slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vielen me echt tegen, had wel meer passie van hun verwacht
Ik hoop ook op IJsland ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland hier.
Moeten ze wel even Ronaldo eruit schoppen.
Nee, want Siggy.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland hier.
Zijn die play-offs al bekend dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland hier.
Sigthorgod moet niet ondermijnd worden.quote:
Maandag.quote:
Ahja da's wel geinigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Minste aantal inwoners ooit op een WK als ze het halen
Ben ook wel benieuwd. De aanval bij het 2e doelpunt was wel echt heel lekker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nog leuke foto's uit de turkse kranten? Dat kunnen wel goede moppen zijn na al die uitgeperste sinaasappelen gisteren.
Bij IJsland hebben ze geen buitenspelers die naar binnen trekken en schieten of de bal verliezen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sigthorgod moet niet ondermijnd worden.
Gek dat ie bij IJsland kan brengen wat ie bij Ajax niet kan overigens.
Maar IJsland is gewoon een mooi land.
Geen idee wie ze daar als buitenspeler hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij IJsland hebben ze geen buitenspelers die naar binnen trekken en schieten of de bal verliezen.
Minder nog dan Trinidad?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Minste aantal inwoners ooit op een WK als ze het halen
Die zitten rond de miljoen. IJsland heeft minder inwoners dan bijv. Malta of Luxemburg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Minder nog dan Trinidad?
ja dus...
Neem dan een land met vrouwenoverschot en een groot aantal inwonersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
IJslandVrouwenoverschot
Ja, maar ook:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
IJslandVrouwenoverschot
Noem ze maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Neem dan een land met vrouwenoverschot en een groot aantal inwoners
Die mag jij hebben Raja.quote:
Björk Gudmundsdottir is niet mijn beleving van 'mooi'.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die mag jij hebben Raja.
Raar dat jij altijd met lelijke wijven moet komen aanzetten. Vrouwen in IJsland zijn mooi.
Altijd met lelijke wijven? Ik heb nog wel een hele reeks Scarlett pics voor jou gepost ondankbaar mens...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die mag jij hebben Raja.
Raar dat jij altijd met lelijke wijven moet komen aanzetten. Vrouwen in IJsland zijn mooi.
Ron heeft een leeftijd bereikt dat hij ook op wat oudere vrouwen valt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die mag jij hebben Raja.
Sorryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Altijd met lelijke wijven? Ik heb nog wel een hele reeks Scarlett pics voor jou gepost ondankbaar mens...
Toch durf ik hier wel de stelling neer te zetten dat Zweden meer mooie vrouwen heeft dan bijvoorbeeld Turkije of Uganda. Veel meer zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Elk land heeft zijn mooie en lelijk vrouwen, zweden heeft ook genoeg lelijke vrouwen bijv.
Yep, daar zijn te onderscheiden in mooi vs. hip/pittig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Elk land heeft zijn mooie en lelijk vrouwen, zweden heeft ook genoeg lelijke vrouwen bijv.
Nederland ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch durf ik hier wel de stelling neer te zetten dat Zweden meer mooie vrouwen heeft dan bijvoorbeeld Turkije of Uganda. Veel meer zelfs.
Uganda eens, in Turkije lopen toch ook wel schoonheden rond hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch durf ik hier wel de stelling neer te zetten dat Zweden meer mooie vrouwen heeft dan bijvoorbeeld Turkije of Uganda. Veel meer zelfs.
In Turkije heeft iedereen haar onder haar oksels.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Indiaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Turkije heeft iedereen haar onder haar oksels.
Zweden, India en Colombia zullen wel weer het meest positief benaderd worden.
India?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Venezuela. Al moet je daar altijd ff dubbelchecken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spekneukertjes. Niet gek in die winterse omstandigheden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Zweden zijn over het algemeen best vet
India, ja.quote:
Lijstje gemacht met landen die een hogere verhouding vrouwen hebben dan IJsland. Selecteer zelf even welke groter of kleiner zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best ga je naar Oost-Europa dus"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Venezuela. Al moet je daar altijd ff dubbelchecken.
India is een vies en goor land, de meeste vrouwen ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
India, ja.
Ik heb er ook niet veel mee.Zelfde punt als Turkije.
Die is de zonde wel waardquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen. Buiten dat heb je redelijk veel mooie vrouwen in Turkijequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen in Indiers zienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je mijn mening deelt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
India is een vies en goor land, de meeste vrouwen ook.
Turkse kunnen ook mooi zijn, maar ook fucking lelijk met hun haakneuzen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Buiten dat heb je redelijk veel mooie vrouwen in Turkije
Beetje jammer van India: de arme vrouwen zijn vies en lelijk, de rijke vrouwen zijn dik. En de paar mooie spelen allemaal in Bollywoodfilms.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
India is een vies en goor land, de meeste vrouwen ook.
Dat zijn eerder Griekse vrouwenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turkse kunnen ook mooi zijn, maar ook fucking lelijk met hun haakneuzen.
Hier zijn toch juist veel meer mannen dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:50 schreef Dven het volgende:
De top 3
1. United Arab Emirates 2.19 male(s)/female
2. Qatar 1.85 male(s)/female
3. Kuwait 1.53 male(s)/female
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:50 schreef Dven het volgende:
De top 3
1. United Arab Emirates 2.19 male(s)/female
2. Qatar 1.85 male(s)/female
3. Kuwait 1.53 male(s)/female
In mijn eerste HK periode waren er nog wel wat aardige stewardessjes met Indiase rootsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje jammer van India: de arme vrouwen zijn vies en lelijk, de rijke vrouwen zijn dik. En de paar mooie spelen allemaal in Bollywoodfilms.
Zou geven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg turkse ook.
[ afbeelding ]
Dat is wel weer .... perfect.
Kijk even naar één van mijn posts daar kort boven. Met de spoiler. Open de spoiler. Kies één van de 150 landen waar verhoudingsgewijs meer vrouwen dan mannen wonen in vergelijking met IJslandquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier zijn toch juist veel meer mannen dan?
Maar goed, die zijn dan ook speciaal geselecteerd op uiterlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
In mijn eerste HK periode waren er nog wel wat aardige stewardessjes met Indiase roots
Van dichtbij zie je altijd een opkomende monobrow.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg turkse ook.
[ afbeelding ]
IDD. Zou hard dat haar kutsnor in brand vliegtquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef Smoofie het volgende:
Scarlet mag haar tenen niet eens likken.
En hongerloonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar goed, die zijn dan ook speciaal geselecteerd op uiterlijk.
Ach als ze alles epileren kan dat stukje er ook wel bijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van dichtbij zie je altijd een opkomende monobrow.
Turkse met wat westerse roots hebben vaak geen snorretjes, vooral de platteland kutjes, oftewel, degene in nederland, hebben datquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
IDD. Zou hard dat haar kutsnor in brand vliegt
Dan is het rood geirriteerd. Ik heb daar niks mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach als ze alles epileren kan dat stukje er ook wel bij
Eh, nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zij is mooier dan scarlet, dat moge duidelijk zijn.
Ok maar ik neem wel m'n messen mee om je te djoeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Scarlett Johansson heeft een matig hoofd. Kom vechten dan Knut.
Toen nog wel ja (begin jaren 90), dat hebben ze op een gegeven moment veranderd want ze gingen te snel aan de man, ik heb het nu over Cathay Pacific.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar goed, die zijn dan ook speciaal geselecteerd op uiterlijk.
Ze ziet er ook geestelijk beperkt uit op de helft van haar foto'squote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok maar ik neem wel m'n messen mee om je te djoeken.
Istanbul zit wel vol sweety meisjes ja. Turkse meisjes op de Balkan zijn vaak minderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turkse met wat westerse roots hebben vaak geen snorretjes, vooral de platteland kutjes, oftewel, degene in nederland, hebben dat.
Cathay pacific heb ik ook mee gevlogen toen naar HK, waren wel europese stewardessen, blond en mooiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen nog wel ja (begin jaren 90), dat hebben ze op een gegeven moment veranderd want ze gingen te snel aan de man, ik heb het nu over Cathay Pacific.
Ik vind haar hoofd mooier dan die van scarlett hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, wel leuk hoor maar Scarlett is wereldtop, dit is girl next door
Denk het niet, alleen de piloten zijn westers, de rest Asianquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cathay pacific heb ik ook mee gevlogen toen naar HK, waren wel europese stewardessen, blond en mooi.
Medelijden met boerenquote:Regio's als Oost-Groningen, Friesland en de Achterhoek laten het spiegelbeeld zien; daar is een mannenoverschot. Hier wonen op iedere 100 mannen, slechts 85 vrouwen.
Nou, ze zagen er erg Europees uit hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, alleen de piloten zijn westers, de rest Asian
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg turkse ook.
[ afbeelding ]
Ach, getinte kunnen best geefbaar zijn hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Dven het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/vrouwenoverschot-steden
Zeker in de grote steden schijnbaar. Helaas zal 80% Turk Griek of Marokkaan zijn
Mee eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd mooier dan die van scarlett hoor.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
Scarlett heeft kklelijke oren man. Mensen die haar zouden geven
Kan niet, moet een andere maatschappij zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ze zagen er erg Europees uit hoor.
maar een 9.5/10 ipv een 10/10, niet geven inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
Scarlett heeft kklelijke oren man. Mensen die haar zouden geven
Exact. 9.75 is een mooi minimum wanneer je nuchter bent. Per halve liter mag het 0.25 zakken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar een 9.5/10 ipv een 10/10, niet geven inderdaad.
Nou, het was een vlucht naar Hong Kong in een 747 en het was toch echt Cathay Pacific, in juni 2010quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan niet, moet een andere maatschappij zijn
Ben je weer rebels knutje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word gedisrespect in m'n kring![]()
Kutwijven in oud.
Hopelijk krijg je een oud ban.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutwijven in oud.
Nee, ik kan niet tegen kritiek op scarlett. Dan word ik bijna nog bozer dan bij een nanking plaatje van LR.quote:
Kan echt niet, tenzij ze de vlucht uitbesteed hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, het was een vlucht naar Hong Kong in een 747 en het was toch echt Cathay Pacific, in juni 2010. De stewardessen die steeds langs ons pad liepen waren blond en hadden geen spleetogen.
het laatste jaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Midlife crisis, en dat in zijn laatste jaar van zijn leven.
Hearthstone is best leuk trouwens.
Gewoon effe later in een topic trollen met deze plaatjen wanneer er weer iets mis is met een babyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutwijven in oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nigel de Jong ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
Strootman was gister weer onzichtbaar trouwens.
Eens.quote:
stukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze schrikt van je.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan echt niet, tenzij ze de vlucht uitbesteed hebben
lelijke wenkbrauwenquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze schrikt van je.
Lijkt op Bugs Bunny. Als ze de oren van Scarlett nog had, dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze schrikt van je.
Geef me een vinger en..quote:
Maar je zou wel xcachet bangenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijke wenkbrauwen
lelijke ketting
stomme uitdrukking in dr ogen
1/10 would not bang
Half. Die zouden je hele arm nemenquote:
Zou kunnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Misschien had ik wel te veel vodka op, kunnen het geen halfbloedjes zijn uit Hong Kong?
Would do. Maar volgens mij heeft ze een lelijk kapsel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Smoof wat vond je hiervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kan haar bek tenminste wel dicht houden. Bij Scarlett staat haar mond altijd open.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijke wenkbrauwen
lelijke ketting
1/10 would not bang
eerst omdraaien, kan zomaar een 7/10 worden, weggooien kan altijd nogquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijke wenkbrauwen
lelijke ketting
1/10 would not bang
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kan haar bek tenminste wel dicht houden. Bij Scarlett staat haar mond altijd open.
ahhhhhhquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze vindt het een geslaagde grap.
We moeten meer pics vinden Smoof.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze van de zijkant ook lelijk.
Voe komt dan ook uit het hoge Noorden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrouwen in het noorden hebben wel minder een houdbaarheidsdatum dan in het zuiden
In Spanje niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrouwen in het noorden hebben wel minder een houdbaarheidsdatum dan in het zuiden
Broodje zoutvlees graagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even eten halen. Redden jullie het zonder mij?
Ok doei.
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huidquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Al het goede komt in matequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huid
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huid
Bij mannen is dat wel anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.
quote:
Ze zijn wel gewilligquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.
Vandaar het hoge percentage ladyboys in die contreien...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:40 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Nee, maar mn vader en mn oom hebben nauwelijks rimpels of grijs haar en die zijn al in de 50.
TR gemaakt voor racisme.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vandaar het hoge percentage ladyboys in die contreien...
Ja, Fok was geblocked bij raboquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij undercover-blauw?![]()
Ik heb je wel gemist de laatste weken raja
Kwam dat door jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, Fok was geblocked bij rabo![]()
En nee,ik ben niet blauw.
Echt he. Diskrimiasiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:47 schreef DonRaja het volgende:
Als ik nog mod was had ik jouw kringtopic heropend.
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt voor je heino Adames
Jezus wat een kankerhoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.
kom we gaan naar münchenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.
goed, viel gisteren ook wel mee, ben alleen daarna opnieuw mijn bed ingedoken voor het laatste uurtje slaapquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe was je afspraak vanmorgen? Ik was iets later dan gepland wakker wel
Luie flikker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:57 schreef Adames het volgende:
[..]
goed, viel gisteren ook wel mee, ben alleen daarna opnieuw mijn bed ingedoken voor het laatste uurtje slaap
En ook Drafi Deutscher kan op weinig bewondering rekenenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens, maar ze moeten niet gaan doen alsof ze meer verstand van Heino hebben dan wij.
Ik snap het niet.quote:NIEUWS Sport WK 2014 kwalificatie wedstrijd UYKAN HMET laatste play - off ticket te zetten in de zak van de A Milli Takım'ımız , Nederland verloor met 2-0 . Kadi - köy'deki strijd hoogtepunten sinaasappels , Robben en Sneijder kwam naar Galatasaray . Maand -ster in groep D , Roemenië , Brazilië gedroomd raken dat dezelfde score thuis naar Estland voeren .
GALERIE richting het WK 2014 play-off hoop laatste wedstrijd verliet A National Takım'ımız , moeilijk is mislukt . Nederland verwelkomt ongeslagen groepsleider in Kadikoy rood - en - wit , zoals een sterke tegenstander in de eerste wedstrijd , versloeg Brazilië met 2-0 gewekt droom . Coach Fatih Terim , in de afwezigheid van de geschorste Hasan Ali Caner gaf de opdracht . Jennifer landgoederen alsmede de rechtervleugel in plaats van het gebruiken van ADIN Olca betreden het veld . Deze onverwachte verandering werd gedetecteerd als een afleidingsmanoeuvre Terim .
had je al gedronken bij t eten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Luie flikker.
Die Vitus deed het hem wel bij mij trouwens, en Glenmorangie toen ik thuiskwam met huisgenoot en z'n vader
Vanavond voetballen.quote:
Ja, met Duitsland.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond voetballen.
Vind jij ook dat we de oorlog moeten verklaren aan Rusland na deze brute mishandeling van onze vertegenwoordiger daar?
Kan je aub mijn topic in OUD heropenen? Raja is het met me eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
Filmpje voor GGMM
http://www.zoomin.tv/site(...)atenl/adt/vast2.0lin
Ja doeiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je aub mijn topic in OUD heropenen? Raja is het met me eens.
china?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk de hele wereld wel achter ons staat, behalve Turkije misschien.
Vraag maar in de OUD FB schatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verplaatsen naar R&P dan. Ik voel me echt gekrenkt in deze.
welk topicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je aub mijn topic in OUD heropenen? Raja is het met me eens.
De Japanners krijg ik sowieso mee, die hebben nog recht op een paar eilanden aan de oostkant die ik ze terug zal geven na de overwinning.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof de VS erop zit te wachten. Die kunnen die uitgave echt even niet aan.
zolang we Duitsland hebben is het goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk de hele wereld wel achter ons staat, behalve Turkije misschien.
Mantsjoerije kan dan ook mooi terug naar de rechtmatige eigenaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Japanners krijg ik sowieso mee, die hebben nog recht op een paar eilanden aan de oostkant die ik ze terug zal geven na de overwinning.
Nee. JE KUNT TOCH LEZEN GODFFEDOMMEquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef Dven het volgende:
Godver, zijn jullie nu weer de tweede wereldoorlog aan het naspelen?
Nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef Dven het volgende:
Godver, zijn jullie nu weer de tweede wereldoorlog aan het naspelen?
Ja sorry man ik kan toch niet lezen johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. JE KUNT TOCH LEZEN GODFFEDOMME
Sorry dan. Gelukkig ruilen we Xcachet binnenkort weer om voor Knutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja sorry man ik kan toch niet lezen joh
Ik dacht meer aan dit;quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:12 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
ik stel voor om een kring te starten voor knut
* Adames steekt zijn hand uit naar...
Het FOK!nachtspel was wel tof vorig jaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Mantsjoerije kan dan ook mooi terug naar de rechtmatige eigenaar
wat is ditquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:12 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
ik stel voor om een kring te starten voor knut
* Adames steekt zijn hand uit naar...
geen ideequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Het FOK!nachtspel was wel tof vorig jaar
Oke?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:33 schreef Dven het volgende:
http://img819.imageshack.us/img819/8655/resultaatafrika.gif (copy/paste deze link)
FOK! nachtspelquote:
tering wat triestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
ONZ / [NachtGame] FOK! verovert Azië 2010
Ga weg joh bosmegoolquote:
de nuek is ditquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
ONZ / [NachtGame] FOK! verovert Azië 2010
Waar zat jij in het stadion dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef Dven het volgende:
Jullie zijn te jong om zulke briljante dingen te hebben meegemaakt. Beetje Ajax '95 voor jullie
Het zal nooit hetzelfde meer zijn als in het Westfalenstadion 88. Wat ben ik blij dat ik toen achter het doel zat.quote:
Denk dat alleen Don oud genoeg was om bij die CL finale te zijn maar de kans dat hij er ook daadwerkelijk was lijkt me 0,0%quote:
Ik ben altijd met papa gegaan tijdens de grote successenquote:
Daarna niet meer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben altijd met papa gegaan tijdens de grote successen
Waarom heb je het enkel over de finalequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat alleen Don oud genoeg was om bij die CL finale te zijn maar de kans dat hij er ook daadwerkelijk was lijkt me 0,0%
Jij was er wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat alleen Don oud genoeg was om bij die CL finale te zijn maar de kans dat hij er ook daadwerkelijk was lijkt me 0,0%
Het ging dan ook over de succesjarenquote:
Niet goed gelezen maar maakt uiteindelijk niet zo veel uitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom heb je het enkel over de finale
Goh, wat sneu zeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef DonRaja het volgende:
De ijsbeer is gaan rusten, ik herhaal de IJsbeer is gaan rusten.
Hoe gaan we hem vergeldenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef DonRaja het volgende:
De ijsbeer is gaan rusten, ik herhaal de IJsbeer is gaan rusten.
Een ode aan Knut in OUD?quote:
Goed plan. Jij begintquote:
Ah, krijgen we dat weer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed plan. Jij begint
Vind wel dat VBL'ers harder worden aangepakt dan andere leden van deze commune/maatschappij. wat dat betreft is het net een weergave van de echte wereld
Ik heb het idee al verzonnen, iemand anders moet het maar uitvoeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed plan. Jij begint
Vind wel dat VBL'ers harder worden aangepakt dan andere leden van deze commune/maatschappij. wat dat betreft is het net een weergave van de echte wereld
Oja, aanzetten tot topics aanmaken die niet gewaardeerd worden kan ook op een ban komen te staan, is het niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen en zelfs niet voorstellen....
Je bedoelt zoals XCachet werd gebanned uit VBL?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed plan. Jij begint
Eigenlijk zouden we allemaal als statement een ban aan moeten vragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee al verzonnen, iemand anders moet het maar uitvoeren.
Die mag niet meer in VBL komen?!?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals XCachet werd gebanned uit VBL?Als ik ooit een vorm van klassenjustitie heb gezien...
Deze man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals XCachet werd gebanned uit VBL?Als ik ooit een vorm van klassenjustitie heb gezien...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed idee, jij begint.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we allemaal als statement een ban aan moeten vragen
Ja, eens. Bespottelijk is dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is die echt gebanned?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het echt gegaan is zoals zei dat vertelde is het inderdaad een dieptrieste bedoeling en moet Drizzt diep door het stof.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft ze verteld dan, ik heb weer eens iets gemist..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het echt gegaan is zoals zei dat vertelde is het inderdaad een dieptrieste bedoeling en moet Drizzt diep door het stof.
Vrouwen horen niet bij het voetbal. Algemeen bekend toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks gemist en het is verder ook niet boeiend, maar ga dan ook niet om andere dingen janken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft ze verteld dan, ik heb weer eens iets gemist..
Knut mocht haar niet zo, was je wellicht opgevallen. En dus moest zij weg middels een ban vanwege de sfeer in het topic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft ze verteld dan, ik heb weer eens iets gemist..
Nuttig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut mocht haar niet zo, was je wellicht opgevallen. En dus moest zij weg middels een ban vanwege de sfeer in het topic.
Daar kwam het ongeveer op neer. De wereld compleet op zijn kop natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut mocht haar niet zo, was je wellicht opgevallen. En dus moest zij weg middels een ban vanwege de sfeer in het topic.
Daar kwam het ongeveer op neer. De wereld compleet op zijn kop natuurlijk.
onzinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed plan. Jij begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |