Medelijden met boerenquote:Regio's als Oost-Groningen, Friesland en de Achterhoek laten het spiegelbeeld zien; daar is een mannenoverschot. Hier wonen op iedere 100 mannen, slechts 85 vrouwen.
Nou, ze zagen er erg Europees uit hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, alleen de piloten zijn westers, de rest Asian
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg turkse ook.
[ afbeelding ]
Dat is wel weer .... perfect.
Ach, getinte kunnen best geefbaar zijn hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Dven het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/vrouwenoverschot-steden
Zeker in de grote steden schijnbaar. Helaas zal 80% Turk Griek of Marokkaan zijn
Mee eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd mooier dan die van scarlett hoor.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
Scarlett heeft kklelijke oren man. Mensen die haar zouden geven
Kan niet, moet een andere maatschappij zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ze zagen er erg Europees uit hoor.
maar een 9.5/10 ipv een 10/10, niet geven inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
Scarlett heeft kklelijke oren man. Mensen die haar zouden geven
Exact. 9.75 is een mooi minimum wanneer je nuchter bent. Per halve liter mag het 0.25 zakken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar een 9.5/10 ipv een 10/10, niet geven inderdaad.
Nou, het was een vlucht naar Hong Kong in een 747 en het was toch echt Cathay Pacific, in juni 2010quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan niet, moet een andere maatschappij zijn
Ben je weer rebels knutje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word gedisrespect in m'n kring![]()
Kutwijven in oud.
Hopelijk krijg je een oud ban.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutwijven in oud.
Nee, ik kan niet tegen kritiek op scarlett. Dan word ik bijna nog bozer dan bij een nanking plaatje van LR.quote:
Kan echt niet, tenzij ze de vlucht uitbesteed hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, het was een vlucht naar Hong Kong in een 747 en het was toch echt Cathay Pacific, in juni 2010. De stewardessen die steeds langs ons pad liepen waren blond en hadden geen spleetogen.
het laatste jaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Midlife crisis, en dat in zijn laatste jaar van zijn leven.
Hearthstone is best leuk trouwens.
Gewoon effe later in een topic trollen met deze plaatjen wanneer er weer iets mis is met een babyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutwijven in oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |