Maar goed, die zijn dan ook speciaal geselecteerd op uiterlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
In mijn eerste HK periode waren er nog wel wat aardige stewardessjes met Indiase roots
Van dichtbij zie je altijd een opkomende monobrow.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg turkse ook.
[ afbeelding ]
Dat is wel weer .... perfect.
IDD. Zou hard dat haar kutsnor in brand vliegtquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef Smoofie het volgende:
Scarlet mag haar tenen niet eens likken.
En hongerloonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar goed, die zijn dan ook speciaal geselecteerd op uiterlijk.
Ach als ze alles epileren kan dat stukje er ook wel bijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van dichtbij zie je altijd een opkomende monobrow.
Turkse met wat westerse roots hebben vaak geen snorretjes, vooral de platteland kutjes, oftewel, degene in nederland, hebben datquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
IDD. Zou hard dat haar kutsnor in brand vliegt
Dan is het rood geirriteerd. Ik heb daar niks mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach als ze alles epileren kan dat stukje er ook wel bij
Eh, nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zij is mooier dan scarlet, dat moge duidelijk zijn.
Ok maar ik neem wel m'n messen mee om je te djoeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Scarlett Johansson heeft een matig hoofd. Kom vechten dan Knut.
Toen nog wel ja (begin jaren 90), dat hebben ze op een gegeven moment veranderd want ze gingen te snel aan de man, ik heb het nu over Cathay Pacific.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar goed, die zijn dan ook speciaal geselecteerd op uiterlijk.
Ze ziet er ook geestelijk beperkt uit op de helft van haar foto'squote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok maar ik neem wel m'n messen mee om je te djoeken.
Istanbul zit wel vol sweety meisjes ja. Turkse meisjes op de Balkan zijn vaak minderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turkse met wat westerse roots hebben vaak geen snorretjes, vooral de platteland kutjes, oftewel, degene in nederland, hebben dat.
Cathay pacific heb ik ook mee gevlogen toen naar HK, waren wel europese stewardessen, blond en mooiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen nog wel ja (begin jaren 90), dat hebben ze op een gegeven moment veranderd want ze gingen te snel aan de man, ik heb het nu over Cathay Pacific.
Ik vind haar hoofd mooier dan die van scarlett hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, wel leuk hoor maar Scarlett is wereldtop, dit is girl next door
Denk het niet, alleen de piloten zijn westers, de rest Asianquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cathay pacific heb ik ook mee gevlogen toen naar HK, waren wel europese stewardessen, blond en mooi.
Medelijden met boerenquote:Regio's als Oost-Groningen, Friesland en de Achterhoek laten het spiegelbeeld zien; daar is een mannenoverschot. Hier wonen op iedere 100 mannen, slechts 85 vrouwen.
Nou, ze zagen er erg Europees uit hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, alleen de piloten zijn westers, de rest Asian
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg turkse ook.
[ afbeelding ]
Dat is wel weer .... perfect.
Ach, getinte kunnen best geefbaar zijn hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Dven het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/vrouwenoverschot-steden
Zeker in de grote steden schijnbaar. Helaas zal 80% Turk Griek of Marokkaan zijn
Mee eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd mooier dan die van scarlett hoor.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
Scarlett heeft kklelijke oren man. Mensen die haar zouden geven
Kan niet, moet een andere maatschappij zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ze zagen er erg Europees uit hoor.
maar een 9.5/10 ipv een 10/10, niet geven inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
Scarlett heeft kklelijke oren man. Mensen die haar zouden geven
Exact. 9.75 is een mooi minimum wanneer je nuchter bent. Per halve liter mag het 0.25 zakken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar een 9.5/10 ipv een 10/10, niet geven inderdaad.
Nou, het was een vlucht naar Hong Kong in een 747 en het was toch echt Cathay Pacific, in juni 2010quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan niet, moet een andere maatschappij zijn
Ben je weer rebels knutje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word gedisrespect in m'n kring![]()
Kutwijven in oud.
Hopelijk krijg je een oud ban.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutwijven in oud.
Nee, ik kan niet tegen kritiek op scarlett. Dan word ik bijna nog bozer dan bij een nanking plaatje van LR.quote:
Kan echt niet, tenzij ze de vlucht uitbesteed hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, het was een vlucht naar Hong Kong in een 747 en het was toch echt Cathay Pacific, in juni 2010. De stewardessen die steeds langs ons pad liepen waren blond en hadden geen spleetogen.
het laatste jaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Midlife crisis, en dat in zijn laatste jaar van zijn leven.
Hearthstone is best leuk trouwens.
Gewoon effe later in een topic trollen met deze plaatjen wanneer er weer iets mis is met een babyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutwijven in oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nigel de Jong ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
Strootman was gister weer onzichtbaar trouwens.
Eens.quote:
stukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze schrikt van je.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan echt niet, tenzij ze de vlucht uitbesteed hebben
lelijke wenkbrauwenquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze schrikt van je.
Lijkt op Bugs Bunny. Als ze de oren van Scarlett nog had, dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze schrikt van je.
Geef me een vinger en..quote:
Maar je zou wel xcachet bangenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijke wenkbrauwen
lelijke ketting
stomme uitdrukking in dr ogen
1/10 would not bang
Half. Die zouden je hele arm nemenquote:
Zou kunnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Misschien had ik wel te veel vodka op, kunnen het geen halfbloedjes zijn uit Hong Kong?
Would do. Maar volgens mij heeft ze een lelijk kapsel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Smoof wat vond je hiervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kan haar bek tenminste wel dicht houden. Bij Scarlett staat haar mond altijd open.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijke wenkbrauwen
lelijke ketting
1/10 would not bang
eerst omdraaien, kan zomaar een 7/10 worden, weggooien kan altijd nogquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijke wenkbrauwen
lelijke ketting
1/10 would not bang
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kan haar bek tenminste wel dicht houden. Bij Scarlett staat haar mond altijd open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |