Clasie speelde gister een sterke wedstrijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:28 schreef DonRaja het volgende:
Ik verveel me, vertel eens een leuke mop konijn.
Dat is een betere jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clasie speelde gister een sterke wedstrijd.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vielen me echt tegen, had wel meer passie van hun verwachtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Matig.
De Turken zullen worden gemist op het WK.
IJsland hier.quote:
Klopt, die waren echt lachwekkend slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vielen me echt tegen, had wel meer passie van hun verwacht
Ik hoop ook op IJsland ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland hier.
Moeten ze wel even Ronaldo eruit schoppen.
Nee, want Siggy.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland hier.
Zijn die play-offs al bekend dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland hier.
Sigthorgod moet niet ondermijnd worden.quote:
Maandag.quote:
Ahja da's wel geinigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Minste aantal inwoners ooit op een WK als ze het halen
Ben ook wel benieuwd. De aanval bij het 2e doelpunt was wel echt heel lekker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nog leuke foto's uit de turkse kranten? Dat kunnen wel goede moppen zijn na al die uitgeperste sinaasappelen gisteren.
Bij IJsland hebben ze geen buitenspelers die naar binnen trekken en schieten of de bal verliezen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sigthorgod moet niet ondermijnd worden.
Gek dat ie bij IJsland kan brengen wat ie bij Ajax niet kan overigens.
Maar IJsland is gewoon een mooi land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |