ahhhhhhquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze vindt het een geslaagde grap.
We moeten meer pics vinden Smoof.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze van de zijkant ook lelijk.
Voe komt dan ook uit het hoge Noorden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrouwen in het noorden hebben wel minder een houdbaarheidsdatum dan in het zuiden
In Spanje niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrouwen in het noorden hebben wel minder een houdbaarheidsdatum dan in het zuiden
Broodje zoutvlees graagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even eten halen. Redden jullie het zonder mij?
Ok doei.
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huidquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Al het goede komt in matequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huid
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huid
Bij mannen is dat wel anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.
quote:
Ze zijn wel gewilligquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.
Vandaar het hoge percentage ladyboys in die contreien...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:40 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Nee, maar mn vader en mn oom hebben nauwelijks rimpels of grijs haar en die zijn al in de 50.
TR gemaakt voor racisme.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vandaar het hoge percentage ladyboys in die contreien...
Ja, Fok was geblocked bij raboquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij undercover-blauw?![]()
Ik heb je wel gemist de laatste weken raja
Kwam dat door jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, Fok was geblocked bij rabo![]()
En nee,ik ben niet blauw.
Echt he. Diskrimiasiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:47 schreef DonRaja het volgende:
Als ik nog mod was had ik jouw kringtopic heropend.
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt voor je heino Adames
Jezus wat een kankerhoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.
kom we gaan naar münchenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |