ahhhhhhquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze vindt het een geslaagde grap.
We moeten meer pics vinden Smoof.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze van de zijkant ook lelijk.
Voe komt dan ook uit het hoge Noorden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrouwen in het noorden hebben wel minder een houdbaarheidsdatum dan in het zuiden
In Spanje niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrouwen in het noorden hebben wel minder een houdbaarheidsdatum dan in het zuiden
Broodje zoutvlees graagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even eten halen. Redden jullie het zonder mij?
Ok doei.
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huidquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Al het goede komt in matequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huid
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huid
Bij mannen is dat wel anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.
quote:
Ze zijn wel gewilligquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |