ahhhhhhquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze vindt het een geslaagde grap.
We moeten meer pics vinden Smoof.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze van de zijkant ook lelijk.
Voe komt dan ook uit het hoge Noorden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrouwen in het noorden hebben wel minder een houdbaarheidsdatum dan in het zuiden
In Spanje niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrouwen in het noorden hebben wel minder een houdbaarheidsdatum dan in het zuiden
Broodje zoutvlees graagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even eten halen. Redden jullie het zonder mij?
Ok doei.
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huidquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Al het goede komt in matequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huid
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, veel zon is ook niet altijd goed voor de huid
Bij mannen is dat wel anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.
quote:
Ze zijn wel gewilligquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indo's en Javanen worden altijd gruwelijk snel oud. Bloedmooi tot eind 20, daarna herken je ze niet meer terug.
Vandaar het hoge percentage ladyboys in die contreien...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:40 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Nee, maar mn vader en mn oom hebben nauwelijks rimpels of grijs haar en die zijn al in de 50.
TR gemaakt voor racisme.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vandaar het hoge percentage ladyboys in die contreien...
Ja, Fok was geblocked bij raboquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij undercover-blauw?![]()
Ik heb je wel gemist de laatste weken raja
Kwam dat door jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, Fok was geblocked bij rabo![]()
En nee,ik ben niet blauw.
Echt he. Diskrimiasiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:47 schreef DonRaja het volgende:
Als ik nog mod was had ik jouw kringtopic heropend.
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt voor je heino Adames
Jezus wat een kankerhoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.
kom we gaan naar münchenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.
goed, viel gisteren ook wel mee, ben alleen daarna opnieuw mijn bed ingedoken voor het laatste uurtje slaapquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe was je afspraak vanmorgen? Ik was iets later dan gepland wakker wel
Luie flikker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:57 schreef Adames het volgende:
[..]
goed, viel gisteren ook wel mee, ben alleen daarna opnieuw mijn bed ingedoken voor het laatste uurtje slaap
En ook Drafi Deutscher kan op weinig bewondering rekenenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens, maar ze moeten niet gaan doen alsof ze meer verstand van Heino hebben dan wij.
Ik snap het niet.quote:NIEUWS Sport WK 2014 kwalificatie wedstrijd UYKAN HMET laatste play - off ticket te zetten in de zak van de A Milli Takım'ımız , Nederland verloor met 2-0 . Kadi - köy'deki strijd hoogtepunten sinaasappels , Robben en Sneijder kwam naar Galatasaray . Maand -ster in groep D , Roemenië , Brazilië gedroomd raken dat dezelfde score thuis naar Estland voeren .
GALERIE richting het WK 2014 play-off hoop laatste wedstrijd verliet A National Takım'ımız , moeilijk is mislukt . Nederland verwelkomt ongeslagen groepsleider in Kadikoy rood - en - wit , zoals een sterke tegenstander in de eerste wedstrijd , versloeg Brazilië met 2-0 gewekt droom . Coach Fatih Terim , in de afwezigheid van de geschorste Hasan Ali Caner gaf de opdracht . Jennifer landgoederen alsmede de rechtervleugel in plaats van het gebruiken van ADIN Olca betreden het veld . Deze onverwachte verandering werd gedetecteerd als een afleidingsmanoeuvre Terim .
had je al gedronken bij t eten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Luie flikker.
Die Vitus deed het hem wel bij mij trouwens, en Glenmorangie toen ik thuiskwam met huisgenoot en z'n vader
Vanavond voetballen.quote:
Ja, met Duitsland.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond voetballen.
Vind jij ook dat we de oorlog moeten verklaren aan Rusland na deze brute mishandeling van onze vertegenwoordiger daar?
Kan je aub mijn topic in OUD heropenen? Raja is het met me eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
Filmpje voor GGMM
http://www.zoomin.tv/site(...)atenl/adt/vast2.0lin
Ja doeiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je aub mijn topic in OUD heropenen? Raja is het met me eens.
china?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk de hele wereld wel achter ons staat, behalve Turkije misschien.
Vraag maar in de OUD FB schatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verplaatsen naar R&P dan. Ik voel me echt gekrenkt in deze.
welk topicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je aub mijn topic in OUD heropenen? Raja is het met me eens.
De Japanners krijg ik sowieso mee, die hebben nog recht op een paar eilanden aan de oostkant die ik ze terug zal geven na de overwinning.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof de VS erop zit te wachten. Die kunnen die uitgave echt even niet aan.
zolang we Duitsland hebben is het goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk de hele wereld wel achter ons staat, behalve Turkije misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |