Vandaar het hoge percentage ladyboys in die contreien...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:40 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Nee, maar mn vader en mn oom hebben nauwelijks rimpels of grijs haar en die zijn al in de 50.
TR gemaakt voor racisme.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vandaar het hoge percentage ladyboys in die contreien...
Ja, Fok was geblocked bij raboquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij undercover-blauw?![]()
Ik heb je wel gemist de laatste weken raja
Kwam dat door jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, Fok was geblocked bij rabo![]()
En nee,ik ben niet blauw.
Echt he. Diskrimiasiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:47 schreef DonRaja het volgende:
Als ik nog mod was had ik jouw kringtopic heropend.
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt voor je heino Adames
Jezus wat een kankerhoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.
kom we gaan naar münchenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was boos gisteren, nieuwe (Duitse) vriendin van een vriend vind Heino slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |