Geen idee wie ze daar als buitenspeler hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij IJsland hebben ze geen buitenspelers die naar binnen trekken en schieten of de bal verliezen.
Minder nog dan Trinidad?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Minste aantal inwoners ooit op een WK als ze het halen
Die zitten rond de miljoen. IJsland heeft minder inwoners dan bijv. Malta of Luxemburg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Minder nog dan Trinidad?
ja dus...
Neem dan een land met vrouwenoverschot en een groot aantal inwonersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
IJslandVrouwenoverschot
Ja, maar ook:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
IJslandVrouwenoverschot
Noem ze maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Neem dan een land met vrouwenoverschot en een groot aantal inwoners
Die mag jij hebben Raja.quote:
Björk Gudmundsdottir is niet mijn beleving van 'mooi'.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die mag jij hebben Raja.
Raar dat jij altijd met lelijke wijven moet komen aanzetten. Vrouwen in IJsland zijn mooi.
Altijd met lelijke wijven? Ik heb nog wel een hele reeks Scarlett pics voor jou gepost ondankbaar mens...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die mag jij hebben Raja.
Raar dat jij altijd met lelijke wijven moet komen aanzetten. Vrouwen in IJsland zijn mooi.
Ron heeft een leeftijd bereikt dat hij ook op wat oudere vrouwen valt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die mag jij hebben Raja.
Sorryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Altijd met lelijke wijven? Ik heb nog wel een hele reeks Scarlett pics voor jou gepost ondankbaar mens...
Toch durf ik hier wel de stelling neer te zetten dat Zweden meer mooie vrouwen heeft dan bijvoorbeeld Turkije of Uganda. Veel meer zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Elk land heeft zijn mooie en lelijk vrouwen, zweden heeft ook genoeg lelijke vrouwen bijv.
Yep, daar zijn te onderscheiden in mooi vs. hip/pittig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Elk land heeft zijn mooie en lelijk vrouwen, zweden heeft ook genoeg lelijke vrouwen bijv.
Nederland ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch durf ik hier wel de stelling neer te zetten dat Zweden meer mooie vrouwen heeft dan bijvoorbeeld Turkije of Uganda. Veel meer zelfs.
Uganda eens, in Turkije lopen toch ook wel schoonheden rond hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch durf ik hier wel de stelling neer te zetten dat Zweden meer mooie vrouwen heeft dan bijvoorbeeld Turkije of Uganda. Veel meer zelfs.
In Turkije heeft iedereen haar onder haar oksels.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Indiaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Turkije heeft iedereen haar onder haar oksels.
Zweden, India en Colombia zullen wel weer het meest positief benaderd worden.
India?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Turkije heeft iedereen haar onder haar oksels.
Zweden, India en Colombia zullen wel weer het meest positief benaderd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |