Waar zat jij in het stadion dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef Dven het volgende:
Jullie zijn te jong om zulke briljante dingen te hebben meegemaakt. Beetje Ajax '95 voor jullie
Het zal nooit hetzelfde meer zijn als in het Westfalenstadion 88. Wat ben ik blij dat ik toen achter het doel zat.quote:
Denk dat alleen Don oud genoeg was om bij die CL finale te zijn maar de kans dat hij er ook daadwerkelijk was lijkt me 0,0%quote:
Ik ben altijd met papa gegaan tijdens de grote successenquote:
Daarna niet meer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben altijd met papa gegaan tijdens de grote successen
Waarom heb je het enkel over de finalequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat alleen Don oud genoeg was om bij die CL finale te zijn maar de kans dat hij er ook daadwerkelijk was lijkt me 0,0%
Jij was er wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat alleen Don oud genoeg was om bij die CL finale te zijn maar de kans dat hij er ook daadwerkelijk was lijkt me 0,0%
Het ging dan ook over de succesjarenquote:
Niet goed gelezen maar maakt uiteindelijk niet zo veel uitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom heb je het enkel over de finale
Goh, wat sneu zeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef DonRaja het volgende:
De ijsbeer is gaan rusten, ik herhaal de IJsbeer is gaan rusten.
Hoe gaan we hem vergeldenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef DonRaja het volgende:
De ijsbeer is gaan rusten, ik herhaal de IJsbeer is gaan rusten.
Een ode aan Knut in OUD?quote:
Goed plan. Jij begintquote:
Ah, krijgen we dat weer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed plan. Jij begint
Vind wel dat VBL'ers harder worden aangepakt dan andere leden van deze commune/maatschappij. wat dat betreft is het net een weergave van de echte wereld
Ik heb het idee al verzonnen, iemand anders moet het maar uitvoeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed plan. Jij begint
Vind wel dat VBL'ers harder worden aangepakt dan andere leden van deze commune/maatschappij. wat dat betreft is het net een weergave van de echte wereld
Oja, aanzetten tot topics aanmaken die niet gewaardeerd worden kan ook op een ban komen te staan, is het niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen en zelfs niet voorstellen....
Je bedoelt zoals XCachet werd gebanned uit VBL?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed plan. Jij begint
Eigenlijk zouden we allemaal als statement een ban aan moeten vragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee al verzonnen, iemand anders moet het maar uitvoeren.
Die mag niet meer in VBL komen?!?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals XCachet werd gebanned uit VBL?Als ik ooit een vorm van klassenjustitie heb gezien...
Deze man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals XCachet werd gebanned uit VBL?Als ik ooit een vorm van klassenjustitie heb gezien...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed idee, jij begint.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we allemaal als statement een ban aan moeten vragen
Ja, eens. Bespottelijk is dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is die echt gebanned?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het echt gegaan is zoals zei dat vertelde is het inderdaad een dieptrieste bedoeling en moet Drizzt diep door het stof.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft ze verteld dan, ik heb weer eens iets gemist..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het echt gegaan is zoals zei dat vertelde is het inderdaad een dieptrieste bedoeling en moet Drizzt diep door het stof.
Vrouwen horen niet bij het voetbal. Algemeen bekend toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks gemist en het is verder ook niet boeiend, maar ga dan ook niet om andere dingen janken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft ze verteld dan, ik heb weer eens iets gemist..
Knut mocht haar niet zo, was je wellicht opgevallen. En dus moest zij weg middels een ban vanwege de sfeer in het topic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft ze verteld dan, ik heb weer eens iets gemist..
Nuttig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut mocht haar niet zo, was je wellicht opgevallen. En dus moest zij weg middels een ban vanwege de sfeer in het topic.
Daar kwam het ongeveer op neer. De wereld compleet op zijn kop natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut mocht haar niet zo, was je wellicht opgevallen. En dus moest zij weg middels een ban vanwege de sfeer in het topic.
Daar kwam het ongeveer op neer. De wereld compleet op zijn kop natuurlijk.
onzinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed plan. Jij begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |