Sneijder enquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Het is wel mooi dat de twee absolute vedetten uit de Turkse liga bij ons op de bank zitten.
Sneijder zijn ze kotsbeu manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Het is wel mooi dat de twee absolute vedetten uit de Turkse liga bij ons op de bank zitten.
Dirk Lulhannes een vedette noemenquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Sneijder had daar nooit heen moeten gaan, zal wel weer puur voor het geld zijn geweest bij elke Premierleague club zou hij de ster zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sneijder zijn ze kotsbeu man
Heeft al heel lang heel weinig laten zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Sneijder had daar nooit heen moeten gaan, zal wel weer puur voor het geld zijn geweest bij elke Premierleague club zou hij de ster zijn.
Daar wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dirk Lulhannes een vedette noemen![]()
![]()
Amrabat is nog beter dan Dirk Lulhannes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar wel.
Zegt alles over die competitie.
Golden shower?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hemeltje lief. Opnieuw een tropische regenbui op mijn hoofd.
Bij Gala krijgt hij gewoon geen ballen en bij Inter werd hij geofferd vanwege een persoonlijke vete/geld. Hij kan echt wel goed voetballen, hopelijk rot hij snel op en kunnen we nog een paar jaar van hem gaan genieten in een fatsoenlijke competitie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft al heel lang heel weinig laten zien.
Zijn allebei absoluut geen sterspelers daarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar wel.
Zegt alles over die competitie.
Ik denk dat het wel over is met hem ook omdat het type middenvelder wat hij is aan het uitsterven is, zo'n 10 die alle ballen aanvallend krijgt en verdedigend niet mee doet, waar zie je die nogquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Gala krijgt hij gewoon geen ballen en bij Inter werd hij geofferd vanwege een persoonlijke vete/geld. Hij kan echt wel goed voetballen, hopelijk rot hij snel op en kunnen we nog een paar jaar van hem gaan genieten in een fatsoenlijke competitie.
Wes verdient anders meer dan Drogba dus ik weet niet wie jij dan daar onder de topspelers rekent? Dirkie misschien minder maar die staat daar anders ook gewoon wekelijks in de basis bij de tweede club van Turkije.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn allebei absoluut geen sterspelers daar
Exact de reden waarom ze hem beu zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wes verdient anders meer dan Drogba dus ik weet niet wie jij dan daar onder de topspelers rekent? Dirkie misschien minder maar die staat daar anders ook gewoon wekelijks in de basis bij de tweede club van Turkije.
Cisse verdient ook meer dan Pelle. Lekker boeiend zeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wes verdiend anders meer dan Drogba dus ik weet niet wie jij dan daar onder de topspelers rekent? Dirkie misschien minder maar die staat daar anders ook gewoon wekelijks in de basis bij de tweede club van Turkije.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ze hem beu zijn.
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ze hem beu zijn.
Psv won er ook makkelijk maar die verloren weer van Cambuur zegt allemaal niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fenerbahce werd in een oefenwedstrijdje weggetikt door Arias. Fucking Arias.
Moeten we die club serieus nemen?
wordt 3-1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv won er ook makkelijk maar die verloren weer van Cambuur zegt allemaal niet zo heel veel.
In ieder geval een tientje op Nederland gezet voor vanavond heb er na Hongarije wel vertrouwen in.
PSV verloor van Cambuur ja?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv won er ook makkelijk maar die verloren weer van Cambuur zegt allemaal niet zo heel veel.
In ieder geval een tientje op Nederland gezet voor vanavond heb er na Hongarije wel vertrouwen in.
Denk het wel ja, zonder Strootman en De Jong is het toch wat anders, Fer en Clasie zijn toch een slag minderquote:
Is de Guzman niet geselecteerd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het wel ja, zonder Strootman en De Jong is het toch wat anders, Fer en Clasie zijn toch een slag minder
En dan maak jij je druk om zo'n debiele Indiaan die zich verkleedt. Wat een volkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat wij meer van de tulpen en klompen waren
Oranje = orange = sinaasappelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat wij meer van de tulpen en klompen waren
Ik vind dat wel mooi ja dat fanatieke.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan maak jij je druk om zo'n debiele Indiaan die zich verkleedt. Wat een volk.
Goed dat je hem even uitlegt, anders had ik hem niet begrepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oranja = orange = sinaasappel
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je hem even uitlegt, anders had ik hem niet begrepen.
Ik vind het een beetje misplaatst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi ja dat fanatieke.
Speelt Clasie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het wel ja, zonder Strootman en De Jong is het toch wat anders, Fer en Clasie zijn toch een slag minder
Strootman blessure.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt Clasie?
Alleen De Jong is geschorst toch, waar is Strootman.
Daar gaat mijn geld. Clasie.
Zonder hem en De Jong ben je wel een hoop kracht kwijt meteenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootgod is geblesseerd ja, daarom gaan we verliezen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder hem en De Jong ben je wel een hoop kracht kwijt meteen
Ach, tegen Hongarije speelde iedereen goed, die konden er zelf ook geen kut van. Dat is makkelijk voetballen als verdedigende middenvelder. Ik vond hem tegen Ajax 1 van de mindere spelers op het veld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
De Jong speelde ook echt super tegen Hongarije. Zoveel rust en autoriteit i.t.t. Clasie.
Die wedstrijd werd door Milan dan ook totaal niet serieus genomen ze kwamen voor een puntje en dat hebben ze gekregen'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, tegen Hongarije speelde iedereen goed, die konden er zelf ook geen kut van. Dat is makkelijk voetballen als verdedigende middenvelder. Ik vond hem tegen Ajax 1 van de mindere spelers op het veld.
Ik denk dat je Strootman meer mist.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wedstrijd werd door Milan dan ook totaal niet serieus genomen ze kwamen voor een puntje en dat hebben ze gekregen'.
Ajax had 74% balbezit in de eerste helft dat had echt niet met de kwaliteit van Ajax te maken het boeide ze niks.
Mee eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Strootman meer mist.
ik weet het niet, heb weinig vertrouwen in Clasiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Strootman meer mist.
Ik zie vandaag de Turken wel winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, heb weinig vertrouwen in Clasie
Ik ook welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie vandaag de Turken wel winnen.
Dat hoor ik ook van alle media, maar ik vond De Jong juist de sterkste tegen Ajax.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, tegen Hongarije speelde iedereen goed, die konden er zelf ook geen kut van. Dat is makkelijk voetballen als verdedigende middenvelder. Ik vond hem tegen Ajax 1 van de mindere spelers op het veld.
Hij was zeker niet slechtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van alle media, maar ik vond De Jong juist de sterkste tegen Ajax.
Ik denk nog steeds dat ze hooguit 8e finales halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
Als ze maar geen rode kaarten pakken. Dan mis je gelijk het begin van de WK.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
Als ze maar geen rode kaarten pakken. Dan mis je gelijk het begin van de WK.
quote:
België is toch eerste geworden in hun groep?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze hooguit 8e finales halen.
In een poule met de Belgen lijkt me wel mooi.
OK, nou ja dan is het weer een voordeel dat Strootman en De Jong er niet bij zijn, dat zijn de kaartenpakkers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Geel maakt niet uit maar direct rood a la Rooney dan mis je zo de eerste 2 of 3 wedstrijden van de poelfase.
Die worden dacht ik wel groepshoofd, als Nederland dat niet wordt zou het mogelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
België is toch eerste geworden in hun groep?
Lijkt me leuker in de 2e ronde, dan zijn er geen excusesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die worden dacht ik wel groepshoofd, als Nederland dat niet wordt zou het mogelijk moeten zijn.
Nederland zal ook wel gewoon groepshoofd worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die worden dacht ik wel groepshoofd, als Nederland dat niet wordt zou het mogelijk moeten zijn.
Voorlopig staat NL niet hoog genoeg in de ranking en je vergeet Robbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland zal ook wel gewoon groepshoofd worden.
Belgen zijn superieur die hebben echt in elke linie betere spelers (minus Van Persie) .
Zo goed zijn ze ook weer niet, ik schat ze niet hoger in dan Nederland, ook kansloos dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland zal ook wel gewoon groepshoofd worden.
Belgen zijn superieur die hebben echt in elke linie betere spelers (minus Van Persie) .
En Strootgod.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig staat NL niet hoog genoeg in de ranking en je vergeet Robben
1e helft levert hij 3 keer achter elkaar zonder aanleiding de bal in bij Ajax.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van alle media, maar ik vond De Jong juist de sterkste tegen Ajax.
Hazard toch ook een baasje, Robben is geniaal maar wel riskant met blessures altijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig staat NL niet hoog genoeg in de ranking en je vergeet Robben
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
Baas. Ik wist niet dat je met 'A' en 'D' een pagina terug en vooruit kon. #FOK!protips
Voorlopig is Robben toch nog een stukje beter dan Hazardquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hazard toch ook een baasje, Robben is geniaal maar wel riskant met blessures altijd.
Geen toernooi tot nu toe waar hij in de aanloop niet geblesseerd was of net terugkwam van een blessure.
Wejooquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
Baas. Ik wist niet dat je met 'A' en 'D' een pagina terug en vooruit kon. #FOK!protips
Ik heb altijd de hoop dat de Faeröer het halen, maar helaasquote:
Doe dit eens:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met W en D naar boven en onderen. Als een baas.
Die kunnen het toch nog halen dacht ik?quote:
Ik krijg de melding wel, maar er gebeurt verder niksquote:
Helaas, dit blijft voor altijd zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Dven het volgende:
Ik ga kkhard gillen als niemand mij nu zegt hoe ik Comic Sans uitkrijg
Moet je Yvonne een PM sturen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Dven het volgende:
Doublepain heeft Comic Sans vrijwillig gekozen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Dven het volgende:
Deze heeft een zachter zitvlak?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
Ik ben op een andere PC gaan zitten hier op kantoor. Probleem is opgelost.
Hallo kapi, ik heb gister verjaardag gevierd en vanochtend gevolgen naar warschau en net een paar uur geslapen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag inso. Ik heb net een kippenbout gehaald bij het kipgrillzaakje hier in de buurt.
De kippenbout is voor morgen. Vanavond eet ik weer stoofvlees.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo kapi, ik heb gister verjaardag gevierd en vanochtend gevolgen naar warschau en net een paar uur geslapen.
Geniet van je kippenbout.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kippenbout is voor morgen. Vanavond eet ik weer stoofvlees.
Oh oke. Ik ga zo bij familie eten die ik al sinds m'n 12e niet heb gezien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik sticky rice met hete dip en een soort gehakt/groente mengsel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koud en regenachtig. Hoe is het daar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hallo drizzy hoe is het in twente
Lijkt me spannend. Pools eten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh oke. Ik ga zo bij familie eten die ik al sinds m'n 12e niet heb gezien.
Awkward.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'hete dip' voorstellen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sticky rice met hete dip en een soort gehakt/groente mengsel.
Hotel kunnen boeken dus?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat wel, een graadje of 12-15 gok ik zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Koud en regenachtig. Hoe is het daar?
Een dipsaus die ik heb gemaakt van een potje verse hete mangochutney van de Toko, aangelengd met yoghurt, zout en nog wat extra gedroogde pepers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'hete dip' voorstellen?
Denk het wel. Ik heb gezegd dat ze niet te overdreven moeten doen, maar dat advies zal wel in de wind worden geslagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me spannend. Pools eten?
En je eet er geen vlees bij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een dipsaus die ik heb gemaakt van een potje verse hete mangochutney van de Toko, aangelengd met yoghurt, zout en nog wat extra gedroogde pepers.
quote:
Ah ik snap hetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sticky rice met hete dip en een soort gehakt/groente mengsel.
De SC gewoon sluiten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
Even kijken wie hier nog meer allemaal niveau mist, dan ga ik er nog een paar wegtrappen.
Ik stel voor dat we het geval Elan nog even aankijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
Even kijken wie hier nog meer allemaal niveau mist, dan ga ik er nog een paar wegtrappen.
Nee, dat mag niet van Drizzt, we mogen alleen individuen bannen die niveau missen.quote:
Kurwa maćquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel ingecheckt in het pools. Leuk hè.
Ik heb het nog niet gehoord, ik zit hier dan ook ver van het plebejer vandaan.quote:
nou dan wil ik je bedanken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Past wel bij je.
Niet slecht bedoeld.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van Drizzt, we mogen alleen individuen bannen die niveau missen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, ik had er overheen gelezen. Het spijt me Knut.
Oh. Ik begrijp je keuze en ook ik ga Kapiteintje missen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van Drizzt, we mogen alleen individuen bannen die niveau missen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest om mijzelf glimlachen. Ik ga maar snel koken.
Wat een rare punt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat in een paar maanden tijd. Knut de baas van de sc is geworden ipv van kapiteintje.
Het zou kapi wel steken denk ik zo.
hey tjackiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat in een paar maanden tijd. Knut de baas van de sc is geworden ipv van kapiteintje.
Wat eet je LR?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest om mijzelf glimlachen. Ik ga maar snel koken.
Is er toch nog iemand.quote:
Daar kwam ik ook net achter.quote:
Als ik je die slaappillen nog moet sturen hoor ik t wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook net achter.
Ja ik heb vanacht 4 uur geslpapen. Dat kwam omdat ik wakker lag van deze sc ja.
Ik dacht dat. ik je vijand was geworden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik je die slaappillen nog moet sturen hoor ik t wel.
Daarom benzo's.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook net achter.
Ja ik heb vanacht 4 uur geslpapen. Dat kwam omdat ik wakker lag van deze sc ja.
nee ik heb net pestosaus over mijn werk kleren gemorst.quote:
Ik heb geen vijanden. Enkel verre vrienden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht dat. ik je vijand was geworden.
Dit steekt mij enorm inderdaad. Zoals je vanmorgen in het nieuws kon lezen doe ik er dan ook alles aan om Knut blijvend invalide te maken, dan wel tijdelijk uit de running te halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Tjacka het volgende:
dubbel pechquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik heb net pestosaus over mijn werk kleren gemorst.
en xcachet is monddood gemaakt.
punto hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom benzo's.
Mag je alleen niet in je Fiat Panda rijden.
PICSquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Sommige vrouwen lopen er hier wel bij als hoeren.
Einde bericht.
oh maar ik ben zo weer wegquote:
ik hoop dat wij ons meningsverschil op kunnen lossen op een volwassen manier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen vijanden. Enkel verre vrienden.
Absoluut niks mis mee, maar niet perse voor bij het studeren.quote:
Niet ideaal nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Absoluut niks mis mee, maar niet perse voor bij het studeren.
Rustig aan, moet 6november weer een operatie doen maar verder is hij nu lekker thuis. Schommelt wel qua hoe hij zich voelt en is snel moequote:
Goed om te horen manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rustig aan, moet 6november weer een operatie doen maar verder is hij nu lekker thuis. Schommelt wel qua hoe hij zich voelt en is snel moemaar verder prima
welke reden heb je aangegeven danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef DonRaja het volgende:
Goed nieuws: Fok! is unblocked hier.
Bijkomend nieuws: Morgen is mijn laatste dag bij deze klant...
Het wordt 20 graden dit weekend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef Adames het volgende:
zuurkoolstampot staat vanavond op het menu, ik begin toch eindelijk eens de aankomende donkere dagen te accepteren
Eet jij bij Sjaak? Die ging dat namelijk ook al eten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef Adames het volgende:
zuurkoolstampot staat vanavond op het menu, ik begin toch eindelijk eens de aankomende donkere dagen te accepteren
Geen enkel reden, het is ineens unblocked. (Kan zijn dat het al eerder was, maar ik heb het niet gechecked)quote:
wat toevallig, maar nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet jij bij Sjaak? Die ging dat namelijk ook al eten.
Systeembeheerder heeft zich ook aangemeld op FOK!, vast zo'n viespeuk die de hele dag in KPD kijktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen enkel reden, het is ineens unblocked. (Kan zijn dat het al eerder was, maar ik heb het niet gechecked)
Dat is inderdaad nogal dom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
wat toevallig, maar nee.
ik heb ook nog eens de fout gemaakt om vastkokende aardappels te halen, dus was lekker hard stampen
De melding die ik zag was dat het geblocked was omdat het 'malicious' was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Systeembeheerder heeft zich ook aangemeld op FOK!, vast zo'n viespeuk die de hele dag in KPD kijkt
ja, ik had toen vastkokend nodig, ik ga geen tweede zak halen als de eerste nog niet op is. zo'n aardappeleter ben ik nou ook weer nietquote:
Ga voor biefstukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga eind deze week een keer goed draadjesvlees maken. Iemand tips en tricks?
veel kruiden en lang laten staan, komt alles goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een toeval zeg!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet jij bij Sjaak? Die ging dat namelijk ook al eten.
Dat is je browser die dat aangeeft. Misschien een virus in de banners gebeurd wel vaker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De melding die ik zag was dat het geblocked was omdat het 'malicious' was.
Ga ze dan bij de groenteboer halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, ik had toen vastkokend nodig, ik ga geen tweede zak halen als de eerste nog niet op is. zo'n aardappeleter ben ik nou ook weer niet
Ik kon eerst niet in topics, daarna niet in het hele forum en uiteindelijk nergens meer in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is je browser die dat aangeeft. Misschien een virus in de banners gebeurd wel vaker.
Matig weer GGMM.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een toeval zeg!
Zeker om dit tijdstip.
ben al lang trots dat ik weer eens aardappels heb geschild.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga ze dan bij de groenteboer halen.
Ja, ik las over het woord 'dat' heen. Ik dacht dat je zei 'die ging namelijk ook al eten'.quote:
nog 1 tip, ga als het even kan voor verpulverde kruidnagel. heb je tenminste geen kans dat je er later op zit te kanenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
Geen probleem, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik las over het woord 'dat' heen. Ik dacht dat je zei 'die ging namelijk ook al eten'.
Mijn welgemeende excuses.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland gewoon een graad of 14 hij overdrijft weer eens.
Nee. De laatste keer dat ik zuurkool at is zeker 1,5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind je erg zuur de laatste tijd, heb jij wellicht zelf zuurkool op?
Broccoli, gehaktbal, aardappels.quote:
Ik heb het zelfs nooit op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. De laatste keer dat ik zuurkool at is zeker 1,5 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland gewoon een graad of 14 hij overdrijft weer eens.
Piemel.quote:
Ik herhaal wat ik tijdens het weerbericht op de radio heb gehoord, zeug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog is het geen 20 graden kontgezicht.
knmi heeft vorig jaar een nieuwe supercomputer in gebruik genomen. scheelt wel een stukje in betrouwbaarheidquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe altijd weer.nl of via buienradar
Maar je moet geen van die weerstation geloven, kunnen het allemaal niet correct voorspellen. Vind het helemaal grappig als ze iets gaan voorspellen over de winter voor komend jaar.. of iets van over 3 weken.
Zo mogelijk nog slechter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
weeronline. alweer de tweede dag op rij dat ik je dien te corrigeren
Het late tijdstip vergoeilijkt de menukeuze enigszins.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broccoli, gehaktbal, aardappels.
Hopelijk wordt mijn burgerlijkheid vergeven door de VBL-razzia. Ik ben maar wat graag burgerlijk als het de consequentie is
KNMI is sowieso superieur in zijn voorspellingen alleen die weeralarmen en zo slaan vaak nergens op omdat het lokaal vaak afwijkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
knmi heeft vorig jaar een nieuwe supercomputer in gebruik genomen. scheelt wel een stukje in betrouwbaarheid
meeste weersites nemen die informatie gewoon over. is niet alsof weeronline een eigen computer heeft voor de berekeningenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
KNMI is sowieso superieur in zijn voorspellingen alleen die weeralarmen en zo slaan vaak nergens op omdat het lokaal vaak afwijkt.
Goddamnnnnnnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:41 schreef Adames het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ores-in-gebruik.html
hier, leuk ding
hoe zou lange lans het hebben met zijn koter in toverlandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil weer eens naar de Efteling.
Ben daar 13 jaar geleden voor het laatst geweest.. heb dat niet dat van oh ik wil er weer eens heen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe zou lange lans het hebben met zijn koter in toverland
Dat kan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben daar 13 jaar geleden voor het laatst geweest.. heb dat niet dat van oh ik wil er weer eens heen.
Dat is dus niet waar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
meeste weersites nemen die informatie gewoon over. is niet alsof weeronline een eigen computer heeft voor de berekeningen
kan toch nooit rendabel zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.
Ga maar op verschillende sites checken zitten soms enorme verschillen tussen.
Vooral Weerplaza overdrijft nogal eens, tenminste dat beeld ontstaat als je meeleest in het FOK! weertopic de accuratie is daar ver te zoeken.
Ze doen ook weer voor De Telegraaf.
Vraag je wel Stijn mee dat zou hij erg waarderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik afgelopen winter nog, en ik durfde gewoon in de achtbaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben daar 13 jaar geleden voor het laatst geweest.. heb dat niet dat van oh ik wil er weer eens heen.
Welke de Python of de Vliegende Hollander?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik afgelopen winter nog, en ik durfde gewoon in de achtbaan
Ik kon pas op mijn 13 of 14 volgens mij in een achtbaan..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik afgelopen winter nog, en ik durfde gewoon in de achtbaan
vliegende hollander is geen achtbaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke de Python of de Vliegende Hollander?
De python was vanzelfsprekend gesloten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De python was vanzelfsprekend gesloten.
Laatst nog een keer bekekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Adames het volgende:
pegasus en vogelrock nog de achtbanen
over die laatste gesproken, hier is die weer
http://www.vogelrok.nl/
zit ook pas op 550 ritjes dit jaar, de arme jongen begint er langzaam genoeg van te krijgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog een keer bekeken. Zijn updates vallen wat tegen de afgelopen tijd
Nee, dan houden ze me tegen bij de uitgang omdat ze denken dat ik zo'n elf uit 't park heb meegenomen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag je wel Stijn mee dat zou hij erg waarderen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan houden ze me tegen bij de uitgang omdat ze denken dat ik zo'n elf uit 't park heb meegenomen.
zou het ook andersom werken,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog een keer bekeken. Zijn updates vallen wat tegen de afgelopen tijd
http://www.tydknow.com/di(...)ath-and-as-a-result/
Oké... ik denk toch dat ik het bij bruine ogen houd.
Geen idee. Het is wel een oplossing voor een Marokkaanse oud klasgenoot welke blauwe kleuren lenzen droegquote:
Carnaval Festival bedoel je.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
Het ergste is dat klotekanjerliedje dat je hoort in De Droomvlucht en wat drie maanden in je kop blijft zitten,
ik wil terug naar disneyland parijsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
Het ergste is dat klotekanjerliedje dat je hoort in De Droomvlucht en wat drie maanden in je kop blijft zitten,
Nogal, ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
OUD / Een kring voor Lenthe
Is het erg ongepast om over die afschuwelijke naam te beginnen in dat topic?
Pythonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanavond Keizersgracht. Zit er met iets van 6 man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
snap er ook weinig van, alleen de OP is wel heftig
okquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond Keizersgracht. Zit er met iets van 6 man.
Ik wens je een vrouw toe die je kind later Lenthe wil noemen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
* Caland Pakt de hand van GGMM vast en breekt hem doormidden
Dan duw ik haar gewoon van de trap af. Zoals Derksen ook met zijn vrouw deedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je een vrouw toe die je kind later Lenthe wil noemen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
OUD / Een kring voor Lenthe
Is het erg ongepast om over die afschuwelijke naam te beginnen in dat topic?
echt wat moet je hiermeequote:Ik ben er enorm stil van...
arme Lenthe,
sterkte Ud,mvr ud en grote broer.
* _Bar_ pakt de hand van poekie
ik sta helemaal klaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:09 schreef Saind het volgende:
[..]
We gaan nu eten en dan gaan we die kant op, whatsapp je wel
Te treurig voor woordenquote:
Ja, ach, lastig.. Wel helemaal mee eens.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
* Caland Pakt de hand van GGMM vast en breekt hem doormidden
Hoezo? Die mensen doen toch debiel. Dat is gewoon mijn mening. Ze maken er een topic over op een openbaar forum. Als je daar niet tegen kunt moet je 't maar lekker in een kring-PM doen oid.quote:
de vorm is wat raar, maar wat medeleven tonen is niet zozeer schijnheilig. je zit daar in oud, iedere ouder kan zich goed inleven in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen doen toch debiel. Dat is gewoon mijn mening. Ze maken er een topic over op een openbaar forum. Als je daar niet tegen kunt moet je 't maar lekker in een kring-PM doen oid.
Jouw mening daar is net zo relevant als de mening van xcachet hier in jouw ogen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen doen toch debiel. Dat is gewoon mijn mening. Ze maken er een topic over op een openbaar forum. Als je daar niet tegen kunt moet je 't maar lekker in een kring-PM doen oid.
Ik bekritiseer toch alleen de vorm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:17 schreef Adames het volgende:
[..]
de vorm is wat raar, maar wat medeleven tonen is niet zozeer schijnheilig. je zit daar in oud, iedere ouder kan zich goed inleven in zo'n situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |