ja, ik had toen vastkokend nodig, ik ga geen tweede zak halen als de eerste nog niet op is. zo'n aardappeleter ben ik nou ook weer nietquote:
Ga voor biefstukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga eind deze week een keer goed draadjesvlees maken. Iemand tips en tricks?
veel kruiden en lang laten staan, komt alles goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een toeval zeg!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet jij bij Sjaak? Die ging dat namelijk ook al eten.
Dat is je browser die dat aangeeft. Misschien een virus in de banners gebeurd wel vaker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De melding die ik zag was dat het geblocked was omdat het 'malicious' was.
Ga ze dan bij de groenteboer halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, ik had toen vastkokend nodig, ik ga geen tweede zak halen als de eerste nog niet op is. zo'n aardappeleter ben ik nou ook weer niet
Ik kon eerst niet in topics, daarna niet in het hele forum en uiteindelijk nergens meer in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is je browser die dat aangeeft. Misschien een virus in de banners gebeurd wel vaker.
Matig weer GGMM.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een toeval zeg!
Zeker om dit tijdstip.
ben al lang trots dat ik weer eens aardappels heb geschild.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga ze dan bij de groenteboer halen.
Ja, ik las over het woord 'dat' heen. Ik dacht dat je zei 'die ging namelijk ook al eten'.quote:
nog 1 tip, ga als het even kan voor verpulverde kruidnagel. heb je tenminste geen kans dat je er later op zit te kanenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
Geen probleem, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik las over het woord 'dat' heen. Ik dacht dat je zei 'die ging namelijk ook al eten'.
Mijn welgemeende excuses.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland gewoon een graad of 14 hij overdrijft weer eens.
Nee. De laatste keer dat ik zuurkool at is zeker 1,5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind je erg zuur de laatste tijd, heb jij wellicht zelf zuurkool op?
Broccoli, gehaktbal, aardappels.quote:
Ik heb het zelfs nooit op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. De laatste keer dat ik zuurkool at is zeker 1,5 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland gewoon een graad of 14 hij overdrijft weer eens.
Piemel.quote:
Ik herhaal wat ik tijdens het weerbericht op de radio heb gehoord, zeug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog is het geen 20 graden kontgezicht.
knmi heeft vorig jaar een nieuwe supercomputer in gebruik genomen. scheelt wel een stukje in betrouwbaarheidquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe altijd weer.nl of via buienradar
Maar je moet geen van die weerstation geloven, kunnen het allemaal niet correct voorspellen. Vind het helemaal grappig als ze iets gaan voorspellen over de winter voor komend jaar.. of iets van over 3 weken.
Zo mogelijk nog slechter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
weeronline. alweer de tweede dag op rij dat ik je dien te corrigeren
Het late tijdstip vergoeilijkt de menukeuze enigszins.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broccoli, gehaktbal, aardappels.
Hopelijk wordt mijn burgerlijkheid vergeven door de VBL-razzia. Ik ben maar wat graag burgerlijk als het de consequentie is
KNMI is sowieso superieur in zijn voorspellingen alleen die weeralarmen en zo slaan vaak nergens op omdat het lokaal vaak afwijkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
knmi heeft vorig jaar een nieuwe supercomputer in gebruik genomen. scheelt wel een stukje in betrouwbaarheid
meeste weersites nemen die informatie gewoon over. is niet alsof weeronline een eigen computer heeft voor de berekeningenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
KNMI is sowieso superieur in zijn voorspellingen alleen die weeralarmen en zo slaan vaak nergens op omdat het lokaal vaak afwijkt.
Goddamnnnnnnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:41 schreef Adames het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ores-in-gebruik.html
hier, leuk ding
hoe zou lange lans het hebben met zijn koter in toverlandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil weer eens naar de Efteling.
Ben daar 13 jaar geleden voor het laatst geweest.. heb dat niet dat van oh ik wil er weer eens heen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe zou lange lans het hebben met zijn koter in toverland
Dat kan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben daar 13 jaar geleden voor het laatst geweest.. heb dat niet dat van oh ik wil er weer eens heen.
Dat is dus niet waar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
meeste weersites nemen die informatie gewoon over. is niet alsof weeronline een eigen computer heeft voor de berekeningen
kan toch nooit rendabel zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.
Ga maar op verschillende sites checken zitten soms enorme verschillen tussen.
Vooral Weerplaza overdrijft nogal eens, tenminste dat beeld ontstaat als je meeleest in het FOK! weertopic de accuratie is daar ver te zoeken.
Ze doen ook weer voor De Telegraaf.
Vraag je wel Stijn mee dat zou hij erg waarderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik afgelopen winter nog, en ik durfde gewoon in de achtbaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben daar 13 jaar geleden voor het laatst geweest.. heb dat niet dat van oh ik wil er weer eens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |