Absoluut niks mis mee, maar niet perse voor bij het studeren.quote:
Niet ideaal nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Absoluut niks mis mee, maar niet perse voor bij het studeren.
Rustig aan, moet 6november weer een operatie doen maar verder is hij nu lekker thuis. Schommelt wel qua hoe hij zich voelt en is snel moequote:
Goed om te horen manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rustig aan, moet 6november weer een operatie doen maar verder is hij nu lekker thuis. Schommelt wel qua hoe hij zich voelt en is snel moemaar verder prima
welke reden heb je aangegeven danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef DonRaja het volgende:
Goed nieuws: Fok! is unblocked hier.
Bijkomend nieuws: Morgen is mijn laatste dag bij deze klant...
Het wordt 20 graden dit weekend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef Adames het volgende:
zuurkoolstampot staat vanavond op het menu, ik begin toch eindelijk eens de aankomende donkere dagen te accepteren
Eet jij bij Sjaak? Die ging dat namelijk ook al eten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef Adames het volgende:
zuurkoolstampot staat vanavond op het menu, ik begin toch eindelijk eens de aankomende donkere dagen te accepteren
Geen enkel reden, het is ineens unblocked. (Kan zijn dat het al eerder was, maar ik heb het niet gechecked)quote:
wat toevallig, maar nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet jij bij Sjaak? Die ging dat namelijk ook al eten.
Systeembeheerder heeft zich ook aangemeld op FOK!, vast zo'n viespeuk die de hele dag in KPD kijktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen enkel reden, het is ineens unblocked. (Kan zijn dat het al eerder was, maar ik heb het niet gechecked)
Dat is inderdaad nogal dom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
wat toevallig, maar nee.
ik heb ook nog eens de fout gemaakt om vastkokende aardappels te halen, dus was lekker hard stampen
De melding die ik zag was dat het geblocked was omdat het 'malicious' was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Systeembeheerder heeft zich ook aangemeld op FOK!, vast zo'n viespeuk die de hele dag in KPD kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |