Deze heeft een zachter zitvlak?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
Ik ben op een andere PC gaan zitten hier op kantoor. Probleem is opgelost.
Hallo kapi, ik heb gister verjaardag gevierd en vanochtend gevolgen naar warschau en net een paar uur geslapen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag inso. Ik heb net een kippenbout gehaald bij het kipgrillzaakje hier in de buurt.
De kippenbout is voor morgen. Vanavond eet ik weer stoofvlees.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo kapi, ik heb gister verjaardag gevierd en vanochtend gevolgen naar warschau en net een paar uur geslapen.
Geniet van je kippenbout.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kippenbout is voor morgen. Vanavond eet ik weer stoofvlees.
Oh oke. Ik ga zo bij familie eten die ik al sinds m'n 12e niet heb gezien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik sticky rice met hete dip en een soort gehakt/groente mengsel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koud en regenachtig. Hoe is het daar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hallo drizzy hoe is het in twente
Lijkt me spannend. Pools eten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh oke. Ik ga zo bij familie eten die ik al sinds m'n 12e niet heb gezien.
Awkward.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'hete dip' voorstellen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sticky rice met hete dip en een soort gehakt/groente mengsel.
Hotel kunnen boeken dus?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat wel, een graadje of 12-15 gok ik zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Koud en regenachtig. Hoe is het daar?
Een dipsaus die ik heb gemaakt van een potje verse hete mangochutney van de Toko, aangelengd met yoghurt, zout en nog wat extra gedroogde pepers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'hete dip' voorstellen?
Denk het wel. Ik heb gezegd dat ze niet te overdreven moeten doen, maar dat advies zal wel in de wind worden geslagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me spannend. Pools eten?
En je eet er geen vlees bij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een dipsaus die ik heb gemaakt van een potje verse hete mangochutney van de Toko, aangelengd met yoghurt, zout en nog wat extra gedroogde pepers.
quote:
Ah ik snap hetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sticky rice met hete dip en een soort gehakt/groente mengsel.
De SC gewoon sluiten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
Even kijken wie hier nog meer allemaal niveau mist, dan ga ik er nog een paar wegtrappen.
Ik stel voor dat we het geval Elan nog even aankijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
Even kijken wie hier nog meer allemaal niveau mist, dan ga ik er nog een paar wegtrappen.
Nee, dat mag niet van Drizzt, we mogen alleen individuen bannen die niveau missen.quote:
Kurwa maćquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel ingecheckt in het pools. Leuk hè.
Ik heb het nog niet gehoord, ik zit hier dan ook ver van het plebejer vandaan.quote:
nou dan wil ik je bedanken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Past wel bij je.
Niet slecht bedoeld.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van Drizzt, we mogen alleen individuen bannen die niveau missen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, ik had er overheen gelezen. Het spijt me Knut.
Oh. Ik begrijp je keuze en ook ik ga Kapiteintje missen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van Drizzt, we mogen alleen individuen bannen die niveau missen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest om mijzelf glimlachen. Ik ga maar snel koken.
Wat een rare punt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat in een paar maanden tijd. Knut de baas van de sc is geworden ipv van kapiteintje.
Het zou kapi wel steken denk ik zo.
hey tjackiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat in een paar maanden tijd. Knut de baas van de sc is geworden ipv van kapiteintje.
Wat eet je LR?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest om mijzelf glimlachen. Ik ga maar snel koken.
Is er toch nog iemand.quote:
Daar kwam ik ook net achter.quote:
Als ik je die slaappillen nog moet sturen hoor ik t wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook net achter.
Ja ik heb vanacht 4 uur geslpapen. Dat kwam omdat ik wakker lag van deze sc ja.
Ik dacht dat. ik je vijand was geworden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik je die slaappillen nog moet sturen hoor ik t wel.
Daarom benzo's.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook net achter.
Ja ik heb vanacht 4 uur geslpapen. Dat kwam omdat ik wakker lag van deze sc ja.
nee ik heb net pestosaus over mijn werk kleren gemorst.quote:
Ik heb geen vijanden. Enkel verre vrienden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht dat. ik je vijand was geworden.
Dit steekt mij enorm inderdaad. Zoals je vanmorgen in het nieuws kon lezen doe ik er dan ook alles aan om Knut blijvend invalide te maken, dan wel tijdelijk uit de running te halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Tjacka het volgende:
dubbel pechquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik heb net pestosaus over mijn werk kleren gemorst.
en xcachet is monddood gemaakt.
punto hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom benzo's.
Mag je alleen niet in je Fiat Panda rijden.
PICSquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Sommige vrouwen lopen er hier wel bij als hoeren.
Einde bericht.
oh maar ik ben zo weer wegquote:
ik hoop dat wij ons meningsverschil op kunnen lossen op een volwassen manier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen vijanden. Enkel verre vrienden.
Absoluut niks mis mee, maar niet perse voor bij het studeren.quote:
Niet ideaal nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Absoluut niks mis mee, maar niet perse voor bij het studeren.
Rustig aan, moet 6november weer een operatie doen maar verder is hij nu lekker thuis. Schommelt wel qua hoe hij zich voelt en is snel moequote:
Goed om te horen manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rustig aan, moet 6november weer een operatie doen maar verder is hij nu lekker thuis. Schommelt wel qua hoe hij zich voelt en is snel moemaar verder prima
welke reden heb je aangegeven danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef DonRaja het volgende:
Goed nieuws: Fok! is unblocked hier.
Bijkomend nieuws: Morgen is mijn laatste dag bij deze klant...
Het wordt 20 graden dit weekend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef Adames het volgende:
zuurkoolstampot staat vanavond op het menu, ik begin toch eindelijk eens de aankomende donkere dagen te accepteren
Eet jij bij Sjaak? Die ging dat namelijk ook al eten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef Adames het volgende:
zuurkoolstampot staat vanavond op het menu, ik begin toch eindelijk eens de aankomende donkere dagen te accepteren
Geen enkel reden, het is ineens unblocked. (Kan zijn dat het al eerder was, maar ik heb het niet gechecked)quote:
wat toevallig, maar nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet jij bij Sjaak? Die ging dat namelijk ook al eten.
Systeembeheerder heeft zich ook aangemeld op FOK!, vast zo'n viespeuk die de hele dag in KPD kijktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen enkel reden, het is ineens unblocked. (Kan zijn dat het al eerder was, maar ik heb het niet gechecked)
Dat is inderdaad nogal dom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
wat toevallig, maar nee.
ik heb ook nog eens de fout gemaakt om vastkokende aardappels te halen, dus was lekker hard stampen
De melding die ik zag was dat het geblocked was omdat het 'malicious' was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Systeembeheerder heeft zich ook aangemeld op FOK!, vast zo'n viespeuk die de hele dag in KPD kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |