Deze heeft een zachter zitvlak?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
Ik ben op een andere PC gaan zitten hier op kantoor. Probleem is opgelost.
Hallo kapi, ik heb gister verjaardag gevierd en vanochtend gevolgen naar warschau en net een paar uur geslapen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag inso. Ik heb net een kippenbout gehaald bij het kipgrillzaakje hier in de buurt.
De kippenbout is voor morgen. Vanavond eet ik weer stoofvlees.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo kapi, ik heb gister verjaardag gevierd en vanochtend gevolgen naar warschau en net een paar uur geslapen.
Geniet van je kippenbout.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kippenbout is voor morgen. Vanavond eet ik weer stoofvlees.
Oh oke. Ik ga zo bij familie eten die ik al sinds m'n 12e niet heb gezien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik sticky rice met hete dip en een soort gehakt/groente mengsel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koud en regenachtig. Hoe is het daar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hallo drizzy hoe is het in twente
Lijkt me spannend. Pools eten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh oke. Ik ga zo bij familie eten die ik al sinds m'n 12e niet heb gezien.
Awkward.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'hete dip' voorstellen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sticky rice met hete dip en een soort gehakt/groente mengsel.
Hotel kunnen boeken dus?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat wel, een graadje of 12-15 gok ik zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Koud en regenachtig. Hoe is het daar?
Een dipsaus die ik heb gemaakt van een potje verse hete mangochutney van de Toko, aangelengd met yoghurt, zout en nog wat extra gedroogde pepers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'hete dip' voorstellen?
Denk het wel. Ik heb gezegd dat ze niet te overdreven moeten doen, maar dat advies zal wel in de wind worden geslagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me spannend. Pools eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |