Ik disrespect jou helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat doet Knut al.
maar die maakt geen onderdeel uit van #teaminsomnia_
ik zeg ook niet dat je het tegenover mij doet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik disrespect jou helemaal niet.
Voor degene die xcakut echt niet kunnen missen; ze chat rustig verder in GC enzo. Ga lekker daarheen en val ons niet langer lastig met die aids.
Wat voor ne hooptie heddequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die heb ik wel.
want ik heb wel een baan.
sorry.
Zoek even in de anus van xcachet, misschien ben je het daar verloren toen je er tot je elleboog inzat.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoek even in de anus van xcachet, misschien ben je het daar verloren toen je er tot je elleboog inzat.
Huil huil.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoek even in de anus van xcachet, misschien ben je het daar verloren toen je er tot je elleboog inzat.
OOOOOWWW BRRRAAA BRRRAAA POW POW POWquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ik ben blij dat je weer terug ben Knut,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
gewoon binnenstebuiten halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is ie weggeweest?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben blij dat je weer terug ben Knut,
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor deze keer ben ik het toch met hem eens
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:52 schreef Elan het volgende:
Nederland winnen vanavond?
Unibet denkt van wel maar het gaat sowieso spoken daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |