Sneijder enquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Het is wel mooi dat de twee absolute vedetten uit de Turkse liga bij ons op de bank zitten.
Sneijder zijn ze kotsbeu manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Het is wel mooi dat de twee absolute vedetten uit de Turkse liga bij ons op de bank zitten.
Dirk Lulhannes een vedette noemenquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Sneijder had daar nooit heen moeten gaan, zal wel weer puur voor het geld zijn geweest bij elke Premierleague club zou hij de ster zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sneijder zijn ze kotsbeu man
Heeft al heel lang heel weinig laten zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Sneijder had daar nooit heen moeten gaan, zal wel weer puur voor het geld zijn geweest bij elke Premierleague club zou hij de ster zijn.
Daar wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dirk Lulhannes een vedette noemen![]()
![]()
Amrabat is nog beter dan Dirk Lulhannes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar wel.
Zegt alles over die competitie.
Golden shower?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hemeltje lief. Opnieuw een tropische regenbui op mijn hoofd.
Bij Gala krijgt hij gewoon geen ballen en bij Inter werd hij geofferd vanwege een persoonlijke vete/geld. Hij kan echt wel goed voetballen, hopelijk rot hij snel op en kunnen we nog een paar jaar van hem gaan genieten in een fatsoenlijke competitie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft al heel lang heel weinig laten zien.
Zijn allebei absoluut geen sterspelers daarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar wel.
Zegt alles over die competitie.
Ik denk dat het wel over is met hem ook omdat het type middenvelder wat hij is aan het uitsterven is, zo'n 10 die alle ballen aanvallend krijgt en verdedigend niet mee doet, waar zie je die nogquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Gala krijgt hij gewoon geen ballen en bij Inter werd hij geofferd vanwege een persoonlijke vete/geld. Hij kan echt wel goed voetballen, hopelijk rot hij snel op en kunnen we nog een paar jaar van hem gaan genieten in een fatsoenlijke competitie.
Wes verdient anders meer dan Drogba dus ik weet niet wie jij dan daar onder de topspelers rekent? Dirkie misschien minder maar die staat daar anders ook gewoon wekelijks in de basis bij de tweede club van Turkije.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn allebei absoluut geen sterspelers daar
Exact de reden waarom ze hem beu zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wes verdient anders meer dan Drogba dus ik weet niet wie jij dan daar onder de topspelers rekent? Dirkie misschien minder maar die staat daar anders ook gewoon wekelijks in de basis bij de tweede club van Turkije.
Cisse verdient ook meer dan Pelle. Lekker boeiend zeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wes verdiend anders meer dan Drogba dus ik weet niet wie jij dan daar onder de topspelers rekent? Dirkie misschien minder maar die staat daar anders ook gewoon wekelijks in de basis bij de tweede club van Turkije.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ze hem beu zijn.
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ze hem beu zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |