Sneijder enquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Het is wel mooi dat de twee absolute vedetten uit de Turkse liga bij ons op de bank zitten.
Sneijder zijn ze kotsbeu manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Het is wel mooi dat de twee absolute vedetten uit de Turkse liga bij ons op de bank zitten.
Dirk Lulhannes een vedette noemenquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Sneijder had daar nooit heen moeten gaan, zal wel weer puur voor het geld zijn geweest bij elke Premierleague club zou hij de ster zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sneijder zijn ze kotsbeu man
Heeft al heel lang heel weinig laten zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Sneijder had daar nooit heen moeten gaan, zal wel weer puur voor het geld zijn geweest bij elke Premierleague club zou hij de ster zijn.
Daar wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dirk Lulhannes een vedette noemen![]()
![]()
Amrabat is nog beter dan Dirk Lulhannes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar wel.
Zegt alles over die competitie.
Golden shower?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hemeltje lief. Opnieuw een tropische regenbui op mijn hoofd.
Bij Gala krijgt hij gewoon geen ballen en bij Inter werd hij geofferd vanwege een persoonlijke vete/geld. Hij kan echt wel goed voetballen, hopelijk rot hij snel op en kunnen we nog een paar jaar van hem gaan genieten in een fatsoenlijke competitie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft al heel lang heel weinig laten zien.
Zijn allebei absoluut geen sterspelers daarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar wel.
Zegt alles over die competitie.
Ik denk dat het wel over is met hem ook omdat het type middenvelder wat hij is aan het uitsterven is, zo'n 10 die alle ballen aanvallend krijgt en verdedigend niet mee doet, waar zie je die nogquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Gala krijgt hij gewoon geen ballen en bij Inter werd hij geofferd vanwege een persoonlijke vete/geld. Hij kan echt wel goed voetballen, hopelijk rot hij snel op en kunnen we nog een paar jaar van hem gaan genieten in een fatsoenlijke competitie.
Wes verdient anders meer dan Drogba dus ik weet niet wie jij dan daar onder de topspelers rekent? Dirkie misschien minder maar die staat daar anders ook gewoon wekelijks in de basis bij de tweede club van Turkije.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn allebei absoluut geen sterspelers daar
Exact de reden waarom ze hem beu zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wes verdient anders meer dan Drogba dus ik weet niet wie jij dan daar onder de topspelers rekent? Dirkie misschien minder maar die staat daar anders ook gewoon wekelijks in de basis bij de tweede club van Turkije.
Cisse verdient ook meer dan Pelle. Lekker boeiend zeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wes verdiend anders meer dan Drogba dus ik weet niet wie jij dan daar onder de topspelers rekent? Dirkie misschien minder maar die staat daar anders ook gewoon wekelijks in de basis bij de tweede club van Turkije.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ze hem beu zijn.
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ze hem beu zijn.
Psv won er ook makkelijk maar die verloren weer van Cambuur zegt allemaal niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fenerbahce werd in een oefenwedstrijdje weggetikt door Arias. Fucking Arias.
Moeten we die club serieus nemen?
wordt 3-1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv won er ook makkelijk maar die verloren weer van Cambuur zegt allemaal niet zo heel veel.
In ieder geval een tientje op Nederland gezet voor vanavond heb er na Hongarije wel vertrouwen in.
PSV verloor van Cambuur ja?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv won er ook makkelijk maar die verloren weer van Cambuur zegt allemaal niet zo heel veel.
In ieder geval een tientje op Nederland gezet voor vanavond heb er na Hongarije wel vertrouwen in.
Denk het wel ja, zonder Strootman en De Jong is het toch wat anders, Fer en Clasie zijn toch een slag minderquote:
Is de Guzman niet geselecteerd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het wel ja, zonder Strootman en De Jong is het toch wat anders, Fer en Clasie zijn toch een slag minder
En dan maak jij je druk om zo'n debiele Indiaan die zich verkleedt. Wat een volkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat wij meer van de tulpen en klompen waren
Oranje = orange = sinaasappelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat wij meer van de tulpen en klompen waren
Ik vind dat wel mooi ja dat fanatieke.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan maak jij je druk om zo'n debiele Indiaan die zich verkleedt. Wat een volk.
Goed dat je hem even uitlegt, anders had ik hem niet begrepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oranja = orange = sinaasappel
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je hem even uitlegt, anders had ik hem niet begrepen.
Ik vind het een beetje misplaatst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi ja dat fanatieke.
Speelt Clasie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het wel ja, zonder Strootman en De Jong is het toch wat anders, Fer en Clasie zijn toch een slag minder
Strootman blessure.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt Clasie?
Alleen De Jong is geschorst toch, waar is Strootman.
Daar gaat mijn geld. Clasie.
Zonder hem en De Jong ben je wel een hoop kracht kwijt meteenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootgod is geblesseerd ja, daarom gaan we verliezen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder hem en De Jong ben je wel een hoop kracht kwijt meteen
Ach, tegen Hongarije speelde iedereen goed, die konden er zelf ook geen kut van. Dat is makkelijk voetballen als verdedigende middenvelder. Ik vond hem tegen Ajax 1 van de mindere spelers op het veld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
De Jong speelde ook echt super tegen Hongarije. Zoveel rust en autoriteit i.t.t. Clasie.
Die wedstrijd werd door Milan dan ook totaal niet serieus genomen ze kwamen voor een puntje en dat hebben ze gekregen'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, tegen Hongarije speelde iedereen goed, die konden er zelf ook geen kut van. Dat is makkelijk voetballen als verdedigende middenvelder. Ik vond hem tegen Ajax 1 van de mindere spelers op het veld.
Ik denk dat je Strootman meer mist.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wedstrijd werd door Milan dan ook totaal niet serieus genomen ze kwamen voor een puntje en dat hebben ze gekregen'.
Ajax had 74% balbezit in de eerste helft dat had echt niet met de kwaliteit van Ajax te maken het boeide ze niks.
Mee eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Strootman meer mist.
ik weet het niet, heb weinig vertrouwen in Clasiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Strootman meer mist.
Ik zie vandaag de Turken wel winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, heb weinig vertrouwen in Clasie
Ik ook welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie vandaag de Turken wel winnen.
Dat hoor ik ook van alle media, maar ik vond De Jong juist de sterkste tegen Ajax.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, tegen Hongarije speelde iedereen goed, die konden er zelf ook geen kut van. Dat is makkelijk voetballen als verdedigende middenvelder. Ik vond hem tegen Ajax 1 van de mindere spelers op het veld.
Hij was zeker niet slechtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van alle media, maar ik vond De Jong juist de sterkste tegen Ajax.
Ik denk nog steeds dat ze hooguit 8e finales halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
Als ze maar geen rode kaarten pakken. Dan mis je gelijk het begin van de WK.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
Als ze maar geen rode kaarten pakken. Dan mis je gelijk het begin van de WK.
quote:
België is toch eerste geworden in hun groep?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze hooguit 8e finales halen.
In een poule met de Belgen lijkt me wel mooi.
OK, nou ja dan is het weer een voordeel dat Strootman en De Jong er niet bij zijn, dat zijn de kaartenpakkers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Geel maakt niet uit maar direct rood a la Rooney dan mis je zo de eerste 2 of 3 wedstrijden van de poelfase.
Die worden dacht ik wel groepshoofd, als Nederland dat niet wordt zou het mogelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
België is toch eerste geworden in hun groep?
Lijkt me leuker in de 2e ronde, dan zijn er geen excusesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die worden dacht ik wel groepshoofd, als Nederland dat niet wordt zou het mogelijk moeten zijn.
Nederland zal ook wel gewoon groepshoofd worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die worden dacht ik wel groepshoofd, als Nederland dat niet wordt zou het mogelijk moeten zijn.
Voorlopig staat NL niet hoog genoeg in de ranking en je vergeet Robbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland zal ook wel gewoon groepshoofd worden.
Belgen zijn superieur die hebben echt in elke linie betere spelers (minus Van Persie) .
Zo goed zijn ze ook weer niet, ik schat ze niet hoger in dan Nederland, ook kansloos dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland zal ook wel gewoon groepshoofd worden.
Belgen zijn superieur die hebben echt in elke linie betere spelers (minus Van Persie) .
En Strootgod.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig staat NL niet hoog genoeg in de ranking en je vergeet Robben
1e helft levert hij 3 keer achter elkaar zonder aanleiding de bal in bij Ajax.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van alle media, maar ik vond De Jong juist de sterkste tegen Ajax.
Hazard toch ook een baasje, Robben is geniaal maar wel riskant met blessures altijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig staat NL niet hoog genoeg in de ranking en je vergeet Robben
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
Baas. Ik wist niet dat je met 'A' en 'D' een pagina terug en vooruit kon. #FOK!protips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |