Psv won er ook makkelijk maar die verloren weer van Cambuur zegt allemaal niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fenerbahce werd in een oefenwedstrijdje weggetikt door Arias. Fucking Arias.
Moeten we die club serieus nemen?
wordt 3-1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv won er ook makkelijk maar die verloren weer van Cambuur zegt allemaal niet zo heel veel.
In ieder geval een tientje op Nederland gezet voor vanavond heb er na Hongarije wel vertrouwen in.
PSV verloor van Cambuur ja?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv won er ook makkelijk maar die verloren weer van Cambuur zegt allemaal niet zo heel veel.
In ieder geval een tientje op Nederland gezet voor vanavond heb er na Hongarije wel vertrouwen in.
Denk het wel ja, zonder Strootman en De Jong is het toch wat anders, Fer en Clasie zijn toch een slag minderquote:
Is de Guzman niet geselecteerd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het wel ja, zonder Strootman en De Jong is het toch wat anders, Fer en Clasie zijn toch een slag minder
En dan maak jij je druk om zo'n debiele Indiaan die zich verkleedt. Wat een volkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat wij meer van de tulpen en klompen waren
Oranje = orange = sinaasappelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat wij meer van de tulpen en klompen waren
Ik vind dat wel mooi ja dat fanatieke.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan maak jij je druk om zo'n debiele Indiaan die zich verkleedt. Wat een volk.
Goed dat je hem even uitlegt, anders had ik hem niet begrepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oranja = orange = sinaasappel
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je hem even uitlegt, anders had ik hem niet begrepen.
Ik vind het een beetje misplaatst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi ja dat fanatieke.
Speelt Clasie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het wel ja, zonder Strootman en De Jong is het toch wat anders, Fer en Clasie zijn toch een slag minder
Strootman blessure.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt Clasie?
Alleen De Jong is geschorst toch, waar is Strootman.
Daar gaat mijn geld. Clasie.
Zonder hem en De Jong ben je wel een hoop kracht kwijt meteenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootgod is geblesseerd ja, daarom gaan we verliezen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder hem en De Jong ben je wel een hoop kracht kwijt meteen
Ach, tegen Hongarije speelde iedereen goed, die konden er zelf ook geen kut van. Dat is makkelijk voetballen als verdedigende middenvelder. Ik vond hem tegen Ajax 1 van de mindere spelers op het veld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
De Jong speelde ook echt super tegen Hongarije. Zoveel rust en autoriteit i.t.t. Clasie.
Die wedstrijd werd door Milan dan ook totaal niet serieus genomen ze kwamen voor een puntje en dat hebben ze gekregen'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, tegen Hongarije speelde iedereen goed, die konden er zelf ook geen kut van. Dat is makkelijk voetballen als verdedigende middenvelder. Ik vond hem tegen Ajax 1 van de mindere spelers op het veld.
Ik denk dat je Strootman meer mist.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wedstrijd werd door Milan dan ook totaal niet serieus genomen ze kwamen voor een puntje en dat hebben ze gekregen'.
Ajax had 74% balbezit in de eerste helft dat had echt niet met de kwaliteit van Ajax te maken het boeide ze niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |