Mee eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Strootman meer mist.
ik weet het niet, heb weinig vertrouwen in Clasiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Strootman meer mist.
Ik zie vandaag de Turken wel winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, heb weinig vertrouwen in Clasie
Ik ook welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie vandaag de Turken wel winnen.
Dat hoor ik ook van alle media, maar ik vond De Jong juist de sterkste tegen Ajax.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, tegen Hongarije speelde iedereen goed, die konden er zelf ook geen kut van. Dat is makkelijk voetballen als verdedigende middenvelder. Ik vond hem tegen Ajax 1 van de mindere spelers op het veld.
Hij was zeker niet slechtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van alle media, maar ik vond De Jong juist de sterkste tegen Ajax.
Ik denk nog steeds dat ze hooguit 8e finales halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
Als ze maar geen rode kaarten pakken. Dan mis je gelijk het begin van de WK.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
Als ze maar geen rode kaarten pakken. Dan mis je gelijk het begin van de WK.
quote:
België is toch eerste geworden in hun groep?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze hooguit 8e finales halen.
In een poule met de Belgen lijkt me wel mooi.
OK, nou ja dan is het weer een voordeel dat Strootman en De Jong er niet bij zijn, dat zijn de kaartenpakkers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Geel maakt niet uit maar direct rood a la Rooney dan mis je zo de eerste 2 of 3 wedstrijden van de poelfase.
Die worden dacht ik wel groepshoofd, als Nederland dat niet wordt zou het mogelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
België is toch eerste geworden in hun groep?
Lijkt me leuker in de 2e ronde, dan zijn er geen excusesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die worden dacht ik wel groepshoofd, als Nederland dat niet wordt zou het mogelijk moeten zijn.
Nederland zal ook wel gewoon groepshoofd worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die worden dacht ik wel groepshoofd, als Nederland dat niet wordt zou het mogelijk moeten zijn.
Voorlopig staat NL niet hoog genoeg in de ranking en je vergeet Robbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland zal ook wel gewoon groepshoofd worden.
Belgen zijn superieur die hebben echt in elke linie betere spelers (minus Van Persie) .
Zo goed zijn ze ook weer niet, ik schat ze niet hoger in dan Nederland, ook kansloos dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland zal ook wel gewoon groepshoofd worden.
Belgen zijn superieur die hebben echt in elke linie betere spelers (minus Van Persie) .
En Strootgod.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig staat NL niet hoog genoeg in de ranking en je vergeet Robben
1e helft levert hij 3 keer achter elkaar zonder aanleiding de bal in bij Ajax.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van alle media, maar ik vond De Jong juist de sterkste tegen Ajax.
Hazard toch ook een baasje, Robben is geniaal maar wel riskant met blessures altijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig staat NL niet hoog genoeg in de ranking en je vergeet Robben
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
Baas. Ik wist niet dat je met 'A' en 'D' een pagina terug en vooruit kon. #FOK!protips
Voorlopig is Robben toch nog een stukje beter dan Hazardquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hazard toch ook een baasje, Robben is geniaal maar wel riskant met blessures altijd.
Geen toernooi tot nu toe waar hij in de aanloop niet geblesseerd was of net terugkwam van een blessure.
Wejooquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
Baas. Ik wist niet dat je met 'A' en 'D' een pagina terug en vooruit kon. #FOK!protips
Ik heb altijd de hoop dat de Faeröer het halen, maar helaasquote:
Doe dit eens:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met W en D naar boven en onderen. Als een baas.
Die kunnen het toch nog halen dacht ik?quote:
Ik krijg de melding wel, maar er gebeurt verder niksquote:
Helaas, dit blijft voor altijd zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Dven het volgende:
Ik ga kkhard gillen als niemand mij nu zegt hoe ik Comic Sans uitkrijg
Moet je Yvonne een PM sturen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Dven het volgende:
Doublepain heeft Comic Sans vrijwillig gekozen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |