Welke de Python of de Vliegende Hollander?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik afgelopen winter nog, en ik durfde gewoon in de achtbaan
Ik kon pas op mijn 13 of 14 volgens mij in een achtbaan..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik afgelopen winter nog, en ik durfde gewoon in de achtbaan
vliegende hollander is geen achtbaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke de Python of de Vliegende Hollander?
De python was vanzelfsprekend gesloten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De python was vanzelfsprekend gesloten.
Laatst nog een keer bekekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Adames het volgende:
pegasus en vogelrock nog de achtbanen
over die laatste gesproken, hier is die weer
http://www.vogelrok.nl/
zit ook pas op 550 ritjes dit jaar, de arme jongen begint er langzaam genoeg van te krijgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog een keer bekeken. Zijn updates vallen wat tegen de afgelopen tijd
Nee, dan houden ze me tegen bij de uitgang omdat ze denken dat ik zo'n elf uit 't park heb meegenomen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag je wel Stijn mee dat zou hij erg waarderen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan houden ze me tegen bij de uitgang omdat ze denken dat ik zo'n elf uit 't park heb meegenomen.
zou het ook andersom werken,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog een keer bekeken. Zijn updates vallen wat tegen de afgelopen tijd
http://www.tydknow.com/di(...)ath-and-as-a-result/
Oké... ik denk toch dat ik het bij bruine ogen houd.
Geen idee. Het is wel een oplossing voor een Marokkaanse oud klasgenoot welke blauwe kleuren lenzen droegquote:
Carnaval Festival bedoel je.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
Het ergste is dat klotekanjerliedje dat je hoort in De Droomvlucht en wat drie maanden in je kop blijft zitten,
ik wil terug naar disneyland parijsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
Het ergste is dat klotekanjerliedje dat je hoort in De Droomvlucht en wat drie maanden in je kop blijft zitten,
Nogal, ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
OUD / Een kring voor Lenthe
Is het erg ongepast om over die afschuwelijke naam te beginnen in dat topic?
Pythonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanavond Keizersgracht. Zit er met iets van 6 man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
snap er ook weinig van, alleen de OP is wel heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |