okquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond Keizersgracht. Zit er met iets van 6 man.
Ik wens je een vrouw toe die je kind later Lenthe wil noemen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
* Caland Pakt de hand van GGMM vast en breekt hem doormidden
Dan duw ik haar gewoon van de trap af. Zoals Derksen ook met zijn vrouw deedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je een vrouw toe die je kind later Lenthe wil noemen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
OUD / Een kring voor Lenthe
Is het erg ongepast om over die afschuwelijke naam te beginnen in dat topic?
echt wat moet je hiermeequote:Ik ben er enorm stil van...
arme Lenthe,
sterkte Ud,mvr ud en grote broer.
* _Bar_ pakt de hand van poekie
ik sta helemaal klaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:09 schreef Saind het volgende:
[..]
We gaan nu eten en dan gaan we die kant op, whatsapp je wel
Te treurig voor woordenquote:
Ja, ach, lastig.. Wel helemaal mee eens.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
* Caland Pakt de hand van GGMM vast en breekt hem doormidden
Hoezo? Die mensen doen toch debiel. Dat is gewoon mijn mening. Ze maken er een topic over op een openbaar forum. Als je daar niet tegen kunt moet je 't maar lekker in een kring-PM doen oid.quote:
de vorm is wat raar, maar wat medeleven tonen is niet zozeer schijnheilig. je zit daar in oud, iedere ouder kan zich goed inleven in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen doen toch debiel. Dat is gewoon mijn mening. Ze maken er een topic over op een openbaar forum. Als je daar niet tegen kunt moet je 't maar lekker in een kring-PM doen oid.
Jouw mening daar is net zo relevant als de mening van xcachet hier in jouw ogen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen doen toch debiel. Dat is gewoon mijn mening. Ze maken er een topic over op een openbaar forum. Als je daar niet tegen kunt moet je 't maar lekker in een kring-PM doen oid.
Ik bekritiseer toch alleen de vorm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:17 schreef Adames het volgende:
[..]
de vorm is wat raar, maar wat medeleven tonen is niet zozeer schijnheilig. je zit daar in oud, iedere ouder kan zich goed inleven in zo'n situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |