Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hoiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is er niets aan natuurlijk, showen met andermans gereedschap.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik moet die stomme biobak weer aan de straat zetten...nja, gelukkig is het droog nu
De grijze bak wordt maar 1 keer in de 2 weken geleegd en ik moet altijd bij de buren spieken welke ik aan de straat moet zetten!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordeel van in het centrum wonen, geen gescheiden afval (heb ook nog geen halve vuilniszak per week).
Haiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Alleen niet meer zo ernstig veel op mijn PC te vinden
Godsamme ik zag die edit!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen weet ik of ik misschien een appartementje krijg.Het is bij mijn oma om de hoek en in dezelfde buurt, ook een zelfde soort appartementje, als waar mijn ouders voor het eerst gingen samenwonen. It has me written all over it.
Fax, bedankt voor de hunk.
Zie edit.quote:
ben jij nog met dinges?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen weet ik of ik misschien een appartementje krijg.Het is bij mijn oma om de hoek en in dezelfde buurt, ook een zelfde soort appartementje, als waar mijn ouders voor het eerst gingen samenwonen. It has me written all over it.
Fax, bedankt voor de hunk.
quote:
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De grijze bak wordt maar 1 keer in de 2 weken geleegd en ik moet altijd bij de buren spieken welke ik aan de straat moet zetten!
hoe cutequote:
Wat huiselijk zeg.quote:
Jazeker.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor uggs heb jij dan Vinnie?
En ik heb nooit gezegt dat ik mijn twat wou laten zien he
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel, je hebt een leven!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Restafval kunnen we gewoon zelf naar een bak brengen. Heb je wel een pasje nodig, dat ding zit half ondergronds. Best chill, hier om de hoek zit er al heen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallen![]()
Dat is wel echt fijn, al die containers is irritant en kan gelukkig niet bij ons.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Deze:oh ik wist niet eens dat ze die maaktenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Zeg ik ben heul geen asoquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallen![]()
Dat is wel echt fijn, al die containers is irritant en kan gelukkig niet bij ons.
Dat is een voorbarige conclusiequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt een leven!![]()
Blegh, kinderen. Maar huisdieren zijn gewoon tof. Een huis is geen thuis zonder dieren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat huiselijk zeg.
Nu nog 1,5 kind erbij.
[..]
Jazeker.
Hij is mooi en groot en ruikt lekker.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Deze:I approve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Uggs die niet van Uggs zijn, moet je gewoon sowieso nooit aan beginnen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan nu gewoon echt niet kiezen tussen de roze of de zebra H&M uggs
Dat zou ook wel kunnen bij een pleintje om de hoek, maar zie het niet snel gebeuren eerlijk gezegd. Voor mij is het ideaal, netjes elke week alle afval uit mn huisje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Restafval kunnen we gewoon zelf naar een bak brengen. Heb je wel een pasje nodig, dat ding zit half ondergronds. Best chill, hier om de hoek zit er al heen.
Wist ik eerst ook nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik wist niet eens dat ze die maakten
Ik heb geen dieren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh, kinderen. Maar huisdieren zijn gewoon tof. Een huis is geen thuis zonder dieren.
als sloffen voldoen ze echt primaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uggs die niet van Uggs zijn, moet je gewoon sowieso nooit aan beginnen.
Je draagt Uggs?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme kaneel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren.
Alleen een apenschedel, een varkensschedel, een opgezette kogelvis en een opgezette marter.
En een stuk schedel van een hertje.
Ik heb ook alleen afdrukken van dode dieren in huisquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren.
Alleen een apenschedel, een varkensschedel, een opgezette kogelvis en een opgezette marter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Roze.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig hebben we dat hier niet en kan het gewoon zonder pasje (werkt niet eens) (ze kunnen m'n huis niet eens vinden om een nieuwe te sturenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Restafval kunnen we gewoon zelf naar een bak brengen. Heb je wel een pasje nodig, dat ding zit half ondergronds. Best chill, hier om de hoek zit er al heen.
Mijn ogenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Roze.
Al zou ik er op straat niet in gezien willen worden. Dan liever deze:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:
Als een baas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen afdrukken van dode dieren in huis
Ik heb ze liever levend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zoveel mineralen gevonden, het regende hard, en tegen een boom geredenquote:
neeeeeej alleen nep uggs als ironische sloffenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Zal het volgende week eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dan moet je gewoon zoiets nemen, en niet van die schoenen die ook voor buiten zijn. Sloffen moeten zacht zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als sloffen voldoen ze echt prima
hoewel degene die ik nu heb wel schattiger zijn want die hebben een strikje
maar die hebben ze dus niet meer
Ik zie alleen warmte om mijn voeten.quote:
Een evenwicht tussen gezondheid en plezier, altijd goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was gewoon weer de optimistische ikke hoor
Okok, zijn jullie verder nog gezond (bezig)?
hipster!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeej alleen nep uggs als ironische sloffen
Ik hou van lower class shit als ironische statement![]()
jammer genoeg snappen veel mensen hem nooitmaar goed
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]Jullie hebben geen bakken ofzo? Wat smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow dan mag hetquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeej alleen nep uggs als ironische sloffen
Ik hou van lower class shit als ironische statement![]()
jammer genoeg snappen veel mensen hem nooitmaar goed
die zijn ook wel cute jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zoiets nemen, en niet van die schoenen die ook voor buiten zijn. Sloffen moeten zacht zijn.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1JA%200199991%20005%2080%205836%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zou niet weten waar ik ze dan zou moeten houden.quote:
Whehehe. Veel schade?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zoveel mineralen gevonden, het regende hard, en tegen een boom gereden
Maar ondanks dat was het toch wel een bazenweekend
waarom maakt dat hipsterquote:
Het afval wordt elke maandag ochtend opgehaald. Dat hebben ze overal in Nederland meer dan 100 jaar gedaan en bij mij doen ze dat nog steeds. Ik hoef geen bak schoon te maken. De zakken zijn gewoon dicht. Ik zie niet wat er hier smerig aan is?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie hebben geen bakken ofzo? Wat smerig.
Als het niet kan moet je het ook niet doen. Maar heb je geen plek voor een slang?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik ze dan zou moeten houden.
[..]
Whehehe. Veel schade?
Mooi dat het verder leuk was. Zo bouw je vriendschappen.
Neehoor, in uggs zie je dat meisjes biggenpootjes hebben. De meisjes met mooie slanke benen hebben nog steeds mooie slanke benen. Dat zijn dan ook de enige waarbij die dingen niet lelijk zijn.quote:
hipsters doen dingen omdat het ironisch is of zo, ik snap niet helemaal hoe dat werkt (ben er te oud voor denk ik).quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een evenwicht tussen gezondheid en plezier, altijd goed
Die heb ik toch al.quote:
Dat is kut. De sokken zijn wel lekker warm in bed, maar de volgende ochtend heb ik klamme voeten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn nooit warm, zelfs niet met die schoenen die ik daarvoor had gekocht
Ja, een slang kan wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet kan moet je het ook niet doen. Maar heb je geen plek voor een slang?
Rattenslangen zijn leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een slang kan wel.
Ik heb er alleen even geen geld voor. Komt wel als ik weer geld heb.
Ik weet nog niet of ik weer zo'n kleine lieverd wil, of een rattenslang.
ik vind sparkly dingen gewoon heel grappigquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hipsters doen dingen omdat het ironisch is of zo, ik snap niet helemaal hoe dat werkt (ben er te oud voor denk ik).
Wat doe je als je 2 vuilniszakken in één week hebt? Ik doe ongeveer een halve week met één vuilniszak en dan tel ik de kattenbak nog niet eens mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het afval wordt elke maandag ochtend opgehaald. Dat hebben ze overal in Nederland meer dan 100 jaar gedaan en bij mij doen ze dat nog steeds. Ik hoef geen bak schoon te maken. De zakken zijn gewoon dicht. Ik zie niet wat er hier smerig aan is?
Dat is ook niet erg prettig neequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik toch al.
[..]
Dat is kut. De sokken zijn wel lekker warm in bed, maar de volgende ochtend heb ik klamme voeten.
Het leven van een FOK!ker gaat niet over rozenquote:
Hilarischquote:
Goed dichtmaken en in de meterkast zetten. Al heb ik dat nog nooit hoeven doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doe je als je 2 vuilniszakken in één week hebt? Ik doe ongeveer een halve week met één vuilniszak en dan tel ik de kattenbak nog niet eens mee.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg prettig nee
[..]
Het leven van een FOK!ker gaat niet over rozen
wel om dat om 11 uur s'avonds te doen in je eentjequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Menselijke behoeften bevredigen is niet sad
Wanneer doe je het dan? Om 2 uur 's middags met iedereen in de collegezaal?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wel om dat om 11 uur s'avonds te doen in je eentje
Je kunt erna meestal goed slapen, ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wel om dat om 11 uur s'avonds te doen in je eentje
Nou, dat vind ik dus smerig. En al die vuilniszakken aan de weg lijkt me ook niet charmant overigens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed dichtmaken en in de meterkast zetten. Al heb ik dat nog nooit hoeven doen.
ik wil eigenlijk nu een roze slangenprint met glitter of zoquote:
is een optiequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer doe je het dan? Om 2 uur 's middags met iedereen in de collegezaal?
Jij niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer doe je het dan? Om 2 uur 's middags met iedereen in de collegezaal?
ik welquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt erna meestal goed slapen, ik zie het probleem niet zo
of gewoon een zwart hoesje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nu een roze slangenprint met glitter of zo
maar die heb ik nog niet gevonden
Gewoon in de trein de hand aan jezelf slaan, toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Menselijke behoeften bevredigen is niet sad
Ja, maar ze eten wel veel, dacht ik.quote:
Kijk een film.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik welik ga niet fappen
![]()
iemand een ander idee?
[..]
of gewoon een zwart hoesje?
Je overdrijft, je ruikt of ziet er niks van. En de meterkast zou ik eventueel met een doekje kunnen afnemen. Die is ervoor afgewerkt. De zakken liggen er een nacht en een paar uurtjes.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus smerig. En al die vuilniszakken aan de weg lijkt me ook niet charmant overigens.
weet je hoe saai!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik welik ga niet fappen
![]()
iemand een ander idee?
[..]
Gewoon eten gaat ook stinken, maandag avond groenteafval in de bak doen, is een week later echt niet meer fris hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik red het trouwens ook echt geen week met 1 vuilniszak hoor
hoe moeten families in jouw straat dat doen?
je zult maar een baby met stinkluiers hebben...
Je hebt dat ding toch in je tas/zak?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je hoe saai!
als je toch een telefoon hebt kun je er maar beter lol mee hebben en je het gebruiken om jezelf te uiten
net als bij kleren
Nee, daar doelde ik niet opquote:
maar wat als je meer verbruikt dan 1 zak per week?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je overdrijft, je ruikt of ziet er niks van. En de meterkast zou ik eventueel met een doekje kunnen afnemen. Die is ervoor afgewerkt. De zakken liggen er een nacht en een paar uurtjes.
Nee, een telefoon is een puur zakelijk ietsquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je hoe saai!
als je toch een telefoon hebt kun je er maar beter lol mee hebben en je het gebruiken om jezelf te uiten
net als bij kleren
Je kunt ook animequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik welik ga niet fappen
![]()
iemand een ander idee?
[..]
nee inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon eten gaat ook stinken, maandag avond groenteafval in de bak doen, is een week later echt niet meer fris hoor.
Zoals alle families dat altijd hebben gedaan in het centrum? In de berging zetten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik red het trouwens ook echt geen week met 1 vuilniszak hoor
hoe moeten families in jouw straat dat doen?
je zult maar een baby met stinkluiers hebben...
hoe bel je er mee als ie in je tas zit dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt dat ding toch in je tas/zak?
een puur zakelijk iets bestaat bij mij nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, een telefoon is een puur zakelijk iets
Hoe hebben jullie van die stink zakken? Mijn afval ruikt wel een beetje op zondag avond, maar om nu te zeggen dat het echt heel erg stinkt, dat nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon eten gaat ook stinken, maandag avond groenteafval in de bak doen, is een week later echt niet meer fris hoor.
ik vind dat ook wel vies hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals alle families dat altijd hebben gedaan in het centrum? In de berging zetten?
saaiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een puur zakelijk iets bestaat bij mij niet
H&M uggs :p?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
nou als je sinasappelsap uitperst en je gooit die schillen weg dan ruiken die na een week niet meer zo blij hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie van die stink zakken? Mijn afval ruikt wel een beetje op zondag avond, maar om nu te zeggen dat het echt heel erg stinkt, dat niet
Dan moet je de zak niet zo vol doen dat je hem niet goed kan afsluiten. Nog nooit van gehoord dat een van de buren ergens last van had. Ook mijn directe buurvrouw niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat ook wel vies hoor
daar komt toch ook ongedierte op af?
dat spoel je toch gewoon af?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je sinasappelsap uitperst en je gooit die schillen weg dan ruiken die na een week niet meer zo blij hoor
nog lekker wat van die knoflook prut er op die achterblijft in je knoflook pers
misschien nog een stukje vis
stink stink stink
quote:
Vis heb ik dan niet, maar knoflook wel veel, ik herken dat echt nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je sinasappelsap uitperst en je gooit die schillen weg dan ruiken die na een week niet meer zo blij hoor
nog lekker wat van die knoflook prut er op die achterblijft in je knoflook pers
misschien nog een stukje vis
stink stink stink
beesten vinden dat wel hoor, hoe goed je hem ook dicht knooptquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je de zak niet zo vol doen dat je hem niet goed kan afsluiten. Nog nooit van gehoord dat een van de buren ergens last van had. Ook mijn directe buurvrouw niet.
Dat dus, of hentai als je toch bedenkt om te gaan fappen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Japanse animatiefilms en series.
jij spoelt schillen af?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat spoel je toch gewoon af?
ik ruik knoflook hier de volgende dag al als het gewoon in de zak zitquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vis heb ik dan niet, maar knoflook wel veel, ik herken dat echt niet
Fappenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, of hentai als je toch bedenkt om te gaan fappen.
wat is dat dan weer?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, of hentai als je toch bedenkt om te gaan fappen.
nee, maar wel stinkdingen zoals blikjes waar vis in heeft gezeten enzoquote:
Mijn buurvrouw zet haar afval ook altijd in de meterkast (ze heeft 2 kinderen), maar we hebben geen ongediertequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beesten vinden dat wel hoor, hoe goed je hem ook dicht knoopt
20 liter hier, daar doe ik dus een week mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef Watertornado het volgende:
Mijn vuilnisbak is volgens mij niet meer dan 15 liter, daardoor vervang ik hem redelijk vaak en zo stinkt het ook nooit.
WT, eindbaas dat je bent.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef Watertornado het volgende:
Mijn vuilnisbak is volgens mij niet meer dan 15 liter, daardoor vervang ik hem redelijk vaak en zo stinkt het ook nooit.
Nog nooit gehadquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ruik knoflook hier de volgende dag al als het gewoon in de zak zit
vis komt niet uit blik Aldoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is dat dan weer?![]()
[..]
nee, maar wel stinkdingen zoals blikjes waar vis in heeft gezeten enzo
Nou, ik weet niet hoe jij kookt, maar ik hou altijd veel afval over. Botjes uit kip, groenteafval, aardappelschillen, vis resten zijn ook niet fijn. Nou gaat het eigenlijk maar zelden stinken, maar dat is omdat het nooit lang blijft staan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie van die stink zakken? Mijn afval ruikt wel een beetje op zondag avond, maar om nu te zeggen dat het echt heel erg stinkt, dat niet
tonijn welquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vis komt niet uit blik Aldo
en je hebt toch wel eens een stukje over?
of garnalen en dan de schalen zeg maar
dat soort dingen stinken enorm
Als iets echt stinkt, al voordat ik het weggooi, dan stop ik het vaak ergens anders in voordat ik het weggooi.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zelfde maar dan met pornoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is dat dan weer?![]()
[..]
nee, maar wel stinkdingen zoals blikjes waar vis in heeft gezeten enzo
Haha held!quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, eindbaas dat je bent.
Zojuist een tijd Plork en de Aannemers zitten luisteren. Dank je wel.
Vlees stinkt ook altijd zo. Ik had in mijn vorige woning geen groenbak, dus ik moest het bij restafval gooien. Vond het maar niks. Hier gaat het een bakje in en als het bakje vol is gaat het de container in. Dat is elke twee dagen. Ideaal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tonijn groeit ook niet in een blikquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tonijn welen dat bakje van de fishcuisine spoel ik ook altijd af
![]()
garnalen, als student?
Ik kook efficientquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij kookt, maar ik hou altijd veel afval over. Botjes uit kip, groenteafval, aardappelschillen, vis resten zijn ook niet fijn. Nou gaat het eigenlijk maar zelden stinken, maar dat is omdat het nooit lang blijft staan.
Gadverdamme dat cuisine gebeuren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tonijn welen dat bakje van de fishcuisine spoel ik ook altijd af
![]()
garnalen, als student?
dafuqquote:
Ja, kan, maar past niet altijd in het budgetquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tonijn groeit ook niet in een blik
koop eens verse spullen joh
Welke?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef Fera het volgende:
Shit, ik heb nog een animefilm gedownload. Ik moet 'm nog steeds kijken.
Past wel aardig in de Pater Moeskroen playlist.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha held!
Deze krijg je van mij cadeau:
Wat een infoquote:
ik zou echt nog liever 4x per week brood als diner eten dan troep uit blikquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dafuq
[..]
Ja, kan, maar past niet altijd in het budget
Kook je efficiënt of gebruik je gewoon veel gemaksproducten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kook efficienthoud meestal niet veel over en de dingen die jij noemt, stinken over het algemeen niet. Ook niet na een week.
nou en, het is goed eetbaar en zo eet ik ook af en toe visquote:
inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kook je efficiënt of gebruik je gewoon veel gemaksproducten?
gewoon een blikje tonijn, daar maak je tonijnsalade van, en dan lekker op brood voor of na het sportenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou echt nog liever 4x per week brood als diner eten dan troep uit blik
The Garden of Words.quote:
Mijn ex luisterde naar die troepquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Past wel aardig in de Pater Moeskroen playlist.
Dat eerste en ik haal meestal bij de groenteboer, slager etc, daar zit veel minder ´troep´ aan de groenten en het vlees dan bij de AHquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kook je efficiënt of gebruik je gewoon veel gemaksproducten?
Het is duur gek, koop gewoon wat goedkope witvis uit de diepvries en wat viskruiden. In een pan even bakken, flink wat kruiden. Eet je ook vis en is beter te eten dan dat prakje. En is waarschijnlijk nog goedkoper ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou en, het is goed eetbaar en zo eet ik ook af en toe vis
goeden tipquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is duur gek, koop gewoon wat goedkope witvis uit de diepvries en wat viskruiden. In een pan even bakken, flink wat kruiden. Eet je ook vis en is beter te eten dan dat prakje. En is waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Zeker. Veel echt bestaande plekken zijn zo prachtig nagemaakt in die graphics.quote:
Oh dus je balzak stinkt wel? Hihahoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik had het over een vuilniszak jij vuigaard
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh dus je balzak stinkt wel? Hihaho
Garpje.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Garpje.
Dat is een rare stelling.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat eerste en ik haal meestal bij de groenteboer, slager etc, daar zit veel minder ´troep´ aan de groenten en het vlees dan bij de AH
vandaag is rood!!! de kleur van: boem bats DROP ON THA FLOOORRR!!!!!quote:
Weet niet, ik kan daar niet komen met m'n neus hihahoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Garpje.
Vergeet de wubwubwub niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag is rood!!! de kleur van: boem bats DROP ON THA FLOOORRR!!!!!
En het nummer heet 'muziek'. De ironie. Alleen zo'n standaard dancebeat eronder.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag is rood!!! de kleur van: boem bats DROP ON THA FLOOORRR!!!!!
vis eet ik sowieso niet, maar ik houd van 'mooi' eten, dus minder snij afval als het mooi is wanneer je koopt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een rare stelling.Een kip heeft niet ineens minder botjes, een vis niet minder graten. Het enige is dat ze de prei misschien wat korter afknippen.
Als je nu gewoon elke dag biefstuk eet houd je ook geen botjes over hè.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een rare stelling.Een kip heeft niet ineens minder botjes, een vis niet minder graten. Het enige is dat ze de prei misschien wat korter afknippen.
En de brrrrrrrrrrrttttt brrrrrrrrrrrrrrrrt iieekeiiieiieieieekieiieieeiieekequote:
Kon dat maar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je nu gewoon elke dag biefstuk eet houd je ook geen notjes over hè.
Ik wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet, ik kan daar niet komen met m'n neus hihaho
Dat sowiesoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je nu gewoon elke dag biefstuk eet houd je ook geen botjes over hè.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
En het nummer heet 'muziek'. De ironie. Alleen zo'n standaard dancebeat eronder.
2 straten naar beneden zelfs? waar woon jij?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Halen jullie maar diepvries vis en uit blik. Ik loop wel 2straten naar beneden naar de visboer
woon je in san fransisco of zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Halen jullie maar diepvries vis en uit blik. Ik loop wel 2straten naar beneden naar de visboer
Hij heeft mooie nummers hoor.quote:
Woon praktisch aan een havenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 straten naar beneden zelfs? waar woon jij?
Was het maar zo'n feestquote:
De visboer zit ondergronds?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Halen jullie maar diepvries vis en uit blik. Ik loop wel 2straten naar beneden naar de visboer![]()
pssstquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Woon praktisch aan een haven
[..]
Was het maar zo'n feest
Wel een beetje heftig voor marco hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Raene het volgende:
[..]
En de brrrrrrrrrrrttttt brrrrrrrrrrrrrrrrt iieekeiiieiieieieekieiieieeiieeke
NEE! BLIJF MET JE TAKKEN VAN DAT ETEN AFquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
zal ik een liga pakken?
aaargh ik haat dieeten!
het is net als leren voor toetsen, die ene liga houdt mij dik en dat ene uurtje niet blokken zorgt voor een 5.4
Voor muziek hoef je gelukkig niet veel te kunnen zien.quote:
* AldoTheApache knaait op een stukje taaitaaiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
zal ik een liga pakken?
aaargh ik haat dieeten!
het is net als leren voor toetsen, die ene liga houdt mij dik en dat ene uurtje niet blokken zorgt voor een 5.4
Gatverquote:
wel bij mtvquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor muziek hoef je gelukkig niet veel te kunnen zien.
Ik vind het mooi.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles van hem is geleend van buitenlandse artiesten
als jij nou zegt dat je mij gaat daten als ik geen liga pak dan is dat wel een goede motivatiequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Raene het volgende:
[..]
NEE! BLIJF MET JE TAKKEN VAN DAT ETEN AF!
Taai taai, lekker! Dat ga ik morgen kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache knaait op een stukje taaitaai
jup tough life
taaitaai kan echt nog nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache knaait op een stukje taaitaai
jup tough life
Hihiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje heftig voor marco hoor
Muziek op MTV? Tussen alle zwangere tieners en kansloze nerdjes door?quote:
is toch lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
taaitaai kan echt nog niet
sintsnoep kan pas als de sint ook echt in het land is
quote:
Nou die heuvel hier is toch vrij hoog hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pssst
we zeiden dat omdat je 'naar beneden' zei
Ik ga met je daten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij nou zegt dat je mij gaat daten als ik geen liga pak dan is dat wel een goede motivatie
quote:
Schiet niet op met taai taai hoor, heeft helemaal niet veel kcal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is toch lekkerplus ik moet aankomen
Ik hou wel van skinny mannetjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is toch lekkerplus ik moet aankomen
nee klopt, maar ik eet nu heel veel plus drink veel chocomelkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schiet niet op met taai taai hoor, heeft helemaal niet veel kcal.
rawrquote:
Behalve als ze een buikje hebben. Het staat niet.quote:
ik hou dan juist weer van buikjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als ze een buikje hebben. Het staat niet.Hoewel het soms wel lief en schattig is.
Van mij mogen ze het t hele jaar door verkopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
taaitaai kan echt nog niet
sintsnoep kan pas als de sint ook echt in het land is
Ik heb ook een beertje gehad. Dat is wel cute.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hou dan juist weer van buikjes
maar niet op skinny mannetjes nee, liever op van die beertjes
Ik vind tietjes ergerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als ze een buikje hebben. Het staat niet.Hoewel het soms wel lief en schattig is.
Bij sommige moet ik huilen, op het juiste moment.quote:
Dat heb ik nog niet meegemaakt bij een skinny.quote:
Heel erg gespierd vond ik niet zo fijn. Slank was wel fijn, maar dat moet niet mager worden. Maar een beetje man is gewoon groot en breed en dan is een buikje niet erg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een beertje gehad. Dat is wel cute.Ook een lekkere gespierde en twee skinny boys. Ik ben alle markten thuis.
Een beetje man is zoals ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg gespierd vond ik niet zo fijn. Slank was wel fijn, maar dat moet niet mager worden. Maar een beetje man is gewoon groot en breed en dan is een buikje niet erg.
Klopt. Maar als ze heel dun zijn, dan past het gewoon niet. Ik vond mijn gespierde ex leuker met een zacht buikje, dan met een sixpack.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg gespierd vond ik niet zo fijn. Slank was wel fijn, maar dat moet niet mager worden. Maar een beetje man is gewoon groot en breed en dan is een buikje niet erg.
Jij bent vadsig.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
Gespierd vind ik ook wel sexy ja
maar een beertje is sexy en lief en knuflig en en en
en een gespierde kerel is vooral heet
Ik gelukkig ook niet, j heeft gelukkig geen buikje, ik hou er echt niet van, hoe hypocriet dat ook mag zijn omdat ik zelf niet skinny benquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt bij een skinny.
D heeft wel een buikje. Het staat niet, maar het is wel lekker zacht als ik m'n arm om hem heen sla in bed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, j heeft gelukkig geen buikje, ik hou er echt niet van, hoe hypocriet dat ook mag zijn omdat ik zelf niet skinny ben.
Faxie heeft een normaal postuur.quote:
Ik heb een buik enzo hoor, en zwembandjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie heeft een normaal postuur.
Hij doet een beetje huilie
J heeft wel een vetrandje waar ik hem kan vastpakken, maar het is geen buikje te noemenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
D heeft wel een buikje. Het staat niet, maar het is wel lekker zacht als ik m'n arm om hem heen sla in bed.
chubby faxiequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een buik enzo hoor, en zwembandjes
Jahoor ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een buik enzo hoor, en zwembandjes
Een beetje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel lekker.
[..]
Waarheid
Ik heb ook zin. Maar hij komt pas om 1 uur thuis en ik weet niet of ik op wil blijven. Hopelijk maakt 'ie me wakker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Raene het volgende:
[..]
J heeft wel een vetrandje waar ik hem kan vastpakken, maar het is geen buikje te noemen. Hmmm ik heb zin in J
.
Hou je mond toch.quote:
Ga maar lopen downplayen als een PvdA-burgemeester in Utrecht.quote:
Wat moet ik dan zeggen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga maar lopen downplayen als een PvdA-burgemeester in Utrecht.
Papzak.quote:
Ja, weet eigenlijk niet.quote:
Je woont toch in een gehucht? Denk dat verhuizen dan handiger isquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
Ow en Tinder zuigt, ik ga het er afpleuren denk ik
Succesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet eigenlijk niet.
Maar ik ga lekker douchen en slapen want morgen vroeg op.
Weltrusten lekker puddinkje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet eigenlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vermoed dat daar een groot deel van het probleem zit jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je woont toch in een gehucht? Denk dat verhuizen dan handiger is
Laterquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet eigenlijk niet.
Jij kan er tenminste opquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook zin. Maar hij komt pas om 1 uur thuis en ik weet niet of ik op wil blijven. Hopelijk maakt 'ie me wakker.
Dit heb ik ook, ik ben kei nieuwsgierig, maar wil uit principe niet op een date-app gaan kijken puur om te kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar dat Tinder maar ik wil zelf niet mee doen
duivelsdilemma!
Wie weet kom je Fokkers tegenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, ik ben kei nieuwsgierig, maar wil uit principe niet op een date-app gaan kijken puur om te kijken.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Weltrusten lekker puddinkje.Ik knorde als Rokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Het is erop of eronder. Hihaho.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Jij kan er tenminste op, ik moet weer wachten tot zaterdag
!
dat zou ik dan toch niet weten?quote:
Doe kritisch jongequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
Ow en Tinder zuigt, ik ga het er afpleuren denk ik
Ik ben eerder bang om mensen uit mijn Facebook tegen te komen. Zit je daar om gewoon eens te kijken en ondertussen krijgt je halve vriendenlijst jouw foto's te zien op een date-app. Dat hele met FB verbinden vind ik ook niets.quote:
ja precies datquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang om mensen uit mijn Facebook tegen te komen. Zit je daar om gewoon eens te kijken en ondertussen krijgt je halve vriendenlijst jouw foto's te zien op een date-app. Dat hele met FB verbinden vind ik ook niets.
J weet het te verpesten met gta... ik kom zo naar bed liefie.. ja en toen was het 5 uur sochtendsquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is erop of eronder. Hihaho.
Arme jij.Ik heb de laatste tijd ook bijna niks gehad. Hij weet het te verpesten met z'n stomme telefoonspelletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |