quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
Gespierd vind ik ook wel sexy ja
maar een beertje is sexy en lief en knuflig en en en
en een gespierde kerel is vooral heet
Ik gelukkig ook niet, j heeft gelukkig geen buikje, ik hou er echt niet van, hoe hypocriet dat ook mag zijn omdat ik zelf niet skinny benquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt bij een skinny.
D heeft wel een buikje. Het staat niet, maar het is wel lekker zacht als ik m'n arm om hem heen sla in bed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, j heeft gelukkig geen buikje, ik hou er echt niet van, hoe hypocriet dat ook mag zijn omdat ik zelf niet skinny ben.
Faxie heeft een normaal postuur.quote:
Ik heb een buik enzo hoor, en zwembandjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie heeft een normaal postuur.
Hij doet een beetje huilie
J heeft wel een vetrandje waar ik hem kan vastpakken, maar het is geen buikje te noemenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
D heeft wel een buikje. Het staat niet, maar het is wel lekker zacht als ik m'n arm om hem heen sla in bed.
chubby faxiequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een buik enzo hoor, en zwembandjes
Jahoor ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een buik enzo hoor, en zwembandjes
Een beetje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel lekker.
[..]
Waarheid
Ik heb ook zin. Maar hij komt pas om 1 uur thuis en ik weet niet of ik op wil blijven. Hopelijk maakt 'ie me wakker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Raene het volgende:
[..]
J heeft wel een vetrandje waar ik hem kan vastpakken, maar het is geen buikje te noemen. Hmmm ik heb zin in J
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |