2 straten naar beneden zelfs? waar woon jij?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Halen jullie maar diepvries vis en uit blik. Ik loop wel 2straten naar beneden naar de visboer
woon je in san fransisco of zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Halen jullie maar diepvries vis en uit blik. Ik loop wel 2straten naar beneden naar de visboer
Hij heeft mooie nummers hoor.quote:
Woon praktisch aan een havenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 straten naar beneden zelfs? waar woon jij?
Was het maar zo'n feestquote:
De visboer zit ondergronds?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Halen jullie maar diepvries vis en uit blik. Ik loop wel 2straten naar beneden naar de visboer![]()
pssstquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Woon praktisch aan een haven
[..]
Was het maar zo'n feest
Wel een beetje heftig voor marco hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Raene het volgende:
[..]
En de brrrrrrrrrrrttttt brrrrrrrrrrrrrrrrt iieekeiiieiieieieekieiieieeiieeke
NEE! BLIJF MET JE TAKKEN VAN DAT ETEN AFquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
zal ik een liga pakken?
aaargh ik haat dieeten!
het is net als leren voor toetsen, die ene liga houdt mij dik en dat ene uurtje niet blokken zorgt voor een 5.4
Voor muziek hoef je gelukkig niet veel te kunnen zien.quote:
* AldoTheApache knaait op een stukje taaitaaiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
zal ik een liga pakken?
aaargh ik haat dieeten!
het is net als leren voor toetsen, die ene liga houdt mij dik en dat ene uurtje niet blokken zorgt voor een 5.4
Gatverquote:
wel bij mtvquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor muziek hoef je gelukkig niet veel te kunnen zien.
Ik vind het mooi.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles van hem is geleend van buitenlandse artiesten
als jij nou zegt dat je mij gaat daten als ik geen liga pak dan is dat wel een goede motivatiequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Raene het volgende:
[..]
NEE! BLIJF MET JE TAKKEN VAN DAT ETEN AF!
Taai taai, lekker! Dat ga ik morgen kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache knaait op een stukje taaitaai
jup tough life
taaitaai kan echt nog nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache knaait op een stukje taaitaai
jup tough life
Hihiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje heftig voor marco hoor
Muziek op MTV? Tussen alle zwangere tieners en kansloze nerdjes door?quote:
is toch lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
taaitaai kan echt nog niet
sintsnoep kan pas als de sint ook echt in het land is
quote:
Nou die heuvel hier is toch vrij hoog hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pssst
we zeiden dat omdat je 'naar beneden' zei
Ik ga met je daten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij nou zegt dat je mij gaat daten als ik geen liga pak dan is dat wel een goede motivatie
quote:
Schiet niet op met taai taai hoor, heeft helemaal niet veel kcal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is toch lekkerplus ik moet aankomen
Ik hou wel van skinny mannetjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is toch lekkerplus ik moet aankomen
nee klopt, maar ik eet nu heel veel plus drink veel chocomelkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schiet niet op met taai taai hoor, heeft helemaal niet veel kcal.
rawrquote:
Behalve als ze een buikje hebben. Het staat niet.quote:
ik hou dan juist weer van buikjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als ze een buikje hebben. Het staat niet.Hoewel het soms wel lief en schattig is.
Van mij mogen ze het t hele jaar door verkopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
taaitaai kan echt nog niet
sintsnoep kan pas als de sint ook echt in het land is
Ik heb ook een beertje gehad. Dat is wel cute.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hou dan juist weer van buikjes
maar niet op skinny mannetjes nee, liever op van die beertjes
Ik vind tietjes ergerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als ze een buikje hebben. Het staat niet.Hoewel het soms wel lief en schattig is.
Bij sommige moet ik huilen, op het juiste moment.quote:
Dat heb ik nog niet meegemaakt bij een skinny.quote:
Heel erg gespierd vond ik niet zo fijn. Slank was wel fijn, maar dat moet niet mager worden. Maar een beetje man is gewoon groot en breed en dan is een buikje niet erg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een beertje gehad. Dat is wel cute.Ook een lekkere gespierde en twee skinny boys. Ik ben alle markten thuis.
Een beetje man is zoals ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg gespierd vond ik niet zo fijn. Slank was wel fijn, maar dat moet niet mager worden. Maar een beetje man is gewoon groot en breed en dan is een buikje niet erg.
Klopt. Maar als ze heel dun zijn, dan past het gewoon niet. Ik vond mijn gespierde ex leuker met een zacht buikje, dan met een sixpack.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg gespierd vond ik niet zo fijn. Slank was wel fijn, maar dat moet niet mager worden. Maar een beetje man is gewoon groot en breed en dan is een buikje niet erg.
Jij bent vadsig.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
Gespierd vind ik ook wel sexy ja
maar een beertje is sexy en lief en knuflig en en en
en een gespierde kerel is vooral heet
Ik gelukkig ook niet, j heeft gelukkig geen buikje, ik hou er echt niet van, hoe hypocriet dat ook mag zijn omdat ik zelf niet skinny benquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt bij een skinny.
D heeft wel een buikje. Het staat niet, maar het is wel lekker zacht als ik m'n arm om hem heen sla in bed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, j heeft gelukkig geen buikje, ik hou er echt niet van, hoe hypocriet dat ook mag zijn omdat ik zelf niet skinny ben.
Faxie heeft een normaal postuur.quote:
Ik heb een buik enzo hoor, en zwembandjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie heeft een normaal postuur.
Hij doet een beetje huilie
J heeft wel een vetrandje waar ik hem kan vastpakken, maar het is geen buikje te noemenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
D heeft wel een buikje. Het staat niet, maar het is wel lekker zacht als ik m'n arm om hem heen sla in bed.
chubby faxiequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een buik enzo hoor, en zwembandjes
Jahoor ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een buik enzo hoor, en zwembandjes
Een beetje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel lekker.
[..]
Waarheid
Ik heb ook zin. Maar hij komt pas om 1 uur thuis en ik weet niet of ik op wil blijven. Hopelijk maakt 'ie me wakker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Raene het volgende:
[..]
J heeft wel een vetrandje waar ik hem kan vastpakken, maar het is geen buikje te noemen. Hmmm ik heb zin in J
.
Hou je mond toch.quote:
Ga maar lopen downplayen als een PvdA-burgemeester in Utrecht.quote:
Wat moet ik dan zeggen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga maar lopen downplayen als een PvdA-burgemeester in Utrecht.
Papzak.quote:
Ja, weet eigenlijk niet.quote:
Je woont toch in een gehucht? Denk dat verhuizen dan handiger isquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
Ow en Tinder zuigt, ik ga het er afpleuren denk ik
Succesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet eigenlijk niet.
Maar ik ga lekker douchen en slapen want morgen vroeg op.
Weltrusten lekker puddinkje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet eigenlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vermoed dat daar een groot deel van het probleem zit jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je woont toch in een gehucht? Denk dat verhuizen dan handiger is
Laterquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet eigenlijk niet.
Jij kan er tenminste opquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook zin. Maar hij komt pas om 1 uur thuis en ik weet niet of ik op wil blijven. Hopelijk maakt 'ie me wakker.
Dit heb ik ook, ik ben kei nieuwsgierig, maar wil uit principe niet op een date-app gaan kijken puur om te kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar dat Tinder maar ik wil zelf niet mee doen
duivelsdilemma!
Wie weet kom je Fokkers tegenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, ik ben kei nieuwsgierig, maar wil uit principe niet op een date-app gaan kijken puur om te kijken.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Weltrusten lekker puddinkje.Ik knorde als Rokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Het is erop of eronder. Hihaho.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Jij kan er tenminste op, ik moet weer wachten tot zaterdag
!
dat zou ik dan toch niet weten?quote:
Doe kritisch jongequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
Ow en Tinder zuigt, ik ga het er afpleuren denk ik
Ik ben eerder bang om mensen uit mijn Facebook tegen te komen. Zit je daar om gewoon eens te kijken en ondertussen krijgt je halve vriendenlijst jouw foto's te zien op een date-app. Dat hele met FB verbinden vind ik ook niets.quote:
ja precies datquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang om mensen uit mijn Facebook tegen te komen. Zit je daar om gewoon eens te kijken en ondertussen krijgt je halve vriendenlijst jouw foto's te zien op een date-app. Dat hele met FB verbinden vind ik ook niets.
J weet het te verpesten met gta... ik kom zo naar bed liefie.. ja en toen was het 5 uur sochtendsquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is erop of eronder. Hihaho.
Arme jij.Ik heb de laatste tijd ook bijna niks gehad. Hij weet het te verpesten met z'n stomme telefoonspelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |