Ik ga met je daten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij nou zegt dat je mij gaat daten als ik geen liga pak dan is dat wel een goede motivatie
quote:
Schiet niet op met taai taai hoor, heeft helemaal niet veel kcal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is toch lekkerplus ik moet aankomen
Ik hou wel van skinny mannetjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is toch lekkerplus ik moet aankomen
nee klopt, maar ik eet nu heel veel plus drink veel chocomelkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schiet niet op met taai taai hoor, heeft helemaal niet veel kcal.
rawrquote:
Behalve als ze een buikje hebben. Het staat niet.quote:
ik hou dan juist weer van buikjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als ze een buikje hebben. Het staat niet.Hoewel het soms wel lief en schattig is.
Van mij mogen ze het t hele jaar door verkopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
taaitaai kan echt nog niet
sintsnoep kan pas als de sint ook echt in het land is
Ik heb ook een beertje gehad. Dat is wel cute.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hou dan juist weer van buikjes
maar niet op skinny mannetjes nee, liever op van die beertjes
Ik vind tietjes ergerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als ze een buikje hebben. Het staat niet.Hoewel het soms wel lief en schattig is.
Bij sommige moet ik huilen, op het juiste moment.quote:
Dat heb ik nog niet meegemaakt bij een skinny.quote:
Heel erg gespierd vond ik niet zo fijn. Slank was wel fijn, maar dat moet niet mager worden. Maar een beetje man is gewoon groot en breed en dan is een buikje niet erg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een beertje gehad. Dat is wel cute.Ook een lekkere gespierde en twee skinny boys. Ik ben alle markten thuis.
Een beetje man is zoals ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg gespierd vond ik niet zo fijn. Slank was wel fijn, maar dat moet niet mager worden. Maar een beetje man is gewoon groot en breed en dan is een buikje niet erg.
Klopt. Maar als ze heel dun zijn, dan past het gewoon niet. Ik vond mijn gespierde ex leuker met een zacht buikje, dan met een sixpack.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg gespierd vond ik niet zo fijn. Slank was wel fijn, maar dat moet niet mager worden. Maar een beetje man is gewoon groot en breed en dan is een buikje niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |