2 straten naar beneden zelfs? waar woon jij?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Halen jullie maar diepvries vis en uit blik. Ik loop wel 2straten naar beneden naar de visboer
woon je in san fransisco of zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Halen jullie maar diepvries vis en uit blik. Ik loop wel 2straten naar beneden naar de visboer
Hij heeft mooie nummers hoor.quote:
Woon praktisch aan een havenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 straten naar beneden zelfs? waar woon jij?
Was het maar zo'n feestquote:
De visboer zit ondergronds?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Halen jullie maar diepvries vis en uit blik. Ik loop wel 2straten naar beneden naar de visboer![]()
pssstquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Woon praktisch aan een haven
[..]
Was het maar zo'n feest
Wel een beetje heftig voor marco hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Raene het volgende:
[..]
En de brrrrrrrrrrrttttt brrrrrrrrrrrrrrrrt iieekeiiieiieieieekieiieieeiieeke
NEE! BLIJF MET JE TAKKEN VAN DAT ETEN AFquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
zal ik een liga pakken?
aaargh ik haat dieeten!
het is net als leren voor toetsen, die ene liga houdt mij dik en dat ene uurtje niet blokken zorgt voor een 5.4
Voor muziek hoef je gelukkig niet veel te kunnen zien.quote:
* AldoTheApache knaait op een stukje taaitaaiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
zal ik een liga pakken?
aaargh ik haat dieeten!
het is net als leren voor toetsen, die ene liga houdt mij dik en dat ene uurtje niet blokken zorgt voor een 5.4
Gatverquote:
wel bij mtvquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor muziek hoef je gelukkig niet veel te kunnen zien.
Ik vind het mooi.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles van hem is geleend van buitenlandse artiesten
als jij nou zegt dat je mij gaat daten als ik geen liga pak dan is dat wel een goede motivatiequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Raene het volgende:
[..]
NEE! BLIJF MET JE TAKKEN VAN DAT ETEN AF!
Taai taai, lekker! Dat ga ik morgen kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache knaait op een stukje taaitaai
jup tough life
taaitaai kan echt nog nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache knaait op een stukje taaitaai
jup tough life
Hihiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje heftig voor marco hoor
Muziek op MTV? Tussen alle zwangere tieners en kansloze nerdjes door?quote:
is toch lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
taaitaai kan echt nog niet
sintsnoep kan pas als de sint ook echt in het land is
quote:
Nou die heuvel hier is toch vrij hoog hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pssst
we zeiden dat omdat je 'naar beneden' zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |