goeden tipquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is duur gek, koop gewoon wat goedkope witvis uit de diepvries en wat viskruiden. In een pan even bakken, flink wat kruiden. Eet je ook vis en is beter te eten dan dat prakje. En is waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Zeker. Veel echt bestaande plekken zijn zo prachtig nagemaakt in die graphics.quote:
Oh dus je balzak stinkt wel? Hihahoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik had het over een vuilniszak jij vuigaard
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh dus je balzak stinkt wel? Hihaho
Garpje.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Garpje.
Dat is een rare stelling.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat eerste en ik haal meestal bij de groenteboer, slager etc, daar zit veel minder ´troep´ aan de groenten en het vlees dan bij de AH
vandaag is rood!!! de kleur van: boem bats DROP ON THA FLOOORRR!!!!!quote:
Weet niet, ik kan daar niet komen met m'n neus hihahoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Garpje.
Vergeet de wubwubwub niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag is rood!!! de kleur van: boem bats DROP ON THA FLOOORRR!!!!!
En het nummer heet 'muziek'. De ironie. Alleen zo'n standaard dancebeat eronder.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag is rood!!! de kleur van: boem bats DROP ON THA FLOOORRR!!!!!
vis eet ik sowieso niet, maar ik houd van 'mooi' eten, dus minder snij afval als het mooi is wanneer je koopt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een rare stelling.Een kip heeft niet ineens minder botjes, een vis niet minder graten. Het enige is dat ze de prei misschien wat korter afknippen.
Als je nu gewoon elke dag biefstuk eet houd je ook geen botjes over hè.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een rare stelling.Een kip heeft niet ineens minder botjes, een vis niet minder graten. Het enige is dat ze de prei misschien wat korter afknippen.
En de brrrrrrrrrrrttttt brrrrrrrrrrrrrrrrt iieekeiiieiieieieekieiieieeiieekequote:
Kon dat maar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je nu gewoon elke dag biefstuk eet houd je ook geen notjes over hè.
Ik wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet, ik kan daar niet komen met m'n neus hihaho
Dat sowiesoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je nu gewoon elke dag biefstuk eet houd je ook geen botjes over hè.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
En het nummer heet 'muziek'. De ironie. Alleen zo'n standaard dancebeat eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |