Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hoiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is er niets aan natuurlijk, showen met andermans gereedschap.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik moet die stomme biobak weer aan de straat zetten...nja, gelukkig is het droog nu
De grijze bak wordt maar 1 keer in de 2 weken geleegd en ik moet altijd bij de buren spieken welke ik aan de straat moet zetten!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordeel van in het centrum wonen, geen gescheiden afval (heb ook nog geen halve vuilniszak per week).
Haiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Alleen niet meer zo ernstig veel op mijn PC te vinden
Godsamme ik zag die edit!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen weet ik of ik misschien een appartementje krijg.Het is bij mijn oma om de hoek en in dezelfde buurt, ook een zelfde soort appartementje, als waar mijn ouders voor het eerst gingen samenwonen. It has me written all over it.
Fax, bedankt voor de hunk.
Zie edit.quote:
ben jij nog met dinges?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen weet ik of ik misschien een appartementje krijg.Het is bij mijn oma om de hoek en in dezelfde buurt, ook een zelfde soort appartementje, als waar mijn ouders voor het eerst gingen samenwonen. It has me written all over it.
Fax, bedankt voor de hunk.
quote:
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De grijze bak wordt maar 1 keer in de 2 weken geleegd en ik moet altijd bij de buren spieken welke ik aan de straat moet zetten!
hoe cutequote:
Wat huiselijk zeg.quote:
Jazeker.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor uggs heb jij dan Vinnie?
En ik heb nooit gezegt dat ik mijn twat wou laten zien he
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel, je hebt een leven!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |