Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hoiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is er niets aan natuurlijk, showen met andermans gereedschap.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik moet die stomme biobak weer aan de straat zetten...nja, gelukkig is het droog nu
De grijze bak wordt maar 1 keer in de 2 weken geleegd en ik moet altijd bij de buren spieken welke ik aan de straat moet zetten!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordeel van in het centrum wonen, geen gescheiden afval (heb ook nog geen halve vuilniszak per week).
Haiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Alleen niet meer zo ernstig veel op mijn PC te vinden
Godsamme ik zag die edit!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen weet ik of ik misschien een appartementje krijg.Het is bij mijn oma om de hoek en in dezelfde buurt, ook een zelfde soort appartementje, als waar mijn ouders voor het eerst gingen samenwonen. It has me written all over it.
Fax, bedankt voor de hunk.
Zie edit.quote:
ben jij nog met dinges?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen weet ik of ik misschien een appartementje krijg.Het is bij mijn oma om de hoek en in dezelfde buurt, ook een zelfde soort appartementje, als waar mijn ouders voor het eerst gingen samenwonen. It has me written all over it.
Fax, bedankt voor de hunk.
quote:
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De grijze bak wordt maar 1 keer in de 2 weken geleegd en ik moet altijd bij de buren spieken welke ik aan de straat moet zetten!
hoe cutequote:
Wat huiselijk zeg.quote:
Jazeker.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor uggs heb jij dan Vinnie?
En ik heb nooit gezegt dat ik mijn twat wou laten zien he
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel, je hebt een leven!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Restafval kunnen we gewoon zelf naar een bak brengen. Heb je wel een pasje nodig, dat ding zit half ondergronds. Best chill, hier om de hoek zit er al heen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallen![]()
Dat is wel echt fijn, al die containers is irritant en kan gelukkig niet bij ons.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Deze:oh ik wist niet eens dat ze die maaktenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Zeg ik ben heul geen asoquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallen![]()
Dat is wel echt fijn, al die containers is irritant en kan gelukkig niet bij ons.
Dat is een voorbarige conclusiequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt een leven!![]()
Blegh, kinderen. Maar huisdieren zijn gewoon tof. Een huis is geen thuis zonder dieren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat huiselijk zeg.
Nu nog 1,5 kind erbij.
[..]
Jazeker.
Hij is mooi en groot en ruikt lekker.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Deze:I approve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Uggs die niet van Uggs zijn, moet je gewoon sowieso nooit aan beginnen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan nu gewoon echt niet kiezen tussen de roze of de zebra H&M uggs
Dat zou ook wel kunnen bij een pleintje om de hoek, maar zie het niet snel gebeuren eerlijk gezegd. Voor mij is het ideaal, netjes elke week alle afval uit mn huisje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Restafval kunnen we gewoon zelf naar een bak brengen. Heb je wel een pasje nodig, dat ding zit half ondergronds. Best chill, hier om de hoek zit er al heen.
Wist ik eerst ook nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik wist niet eens dat ze die maakten
Ik heb geen dieren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh, kinderen. Maar huisdieren zijn gewoon tof. Een huis is geen thuis zonder dieren.
als sloffen voldoen ze echt primaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uggs die niet van Uggs zijn, moet je gewoon sowieso nooit aan beginnen.
Je draagt Uggs?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan nu gewoon echt niet kiezen tussen de roze of de zebra H&M uggs
Godverdomme kaneel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren.
Alleen een apenschedel, een varkensschedel, een opgezette kogelvis en een opgezette marter.
En een stuk schedel van een hertje.
Ik heb ook alleen afdrukken van dode dieren in huisquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren.
Alleen een apenschedel, een varkensschedel, een opgezette kogelvis en een opgezette marter.
En een stuk schedel van een hertje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |