Ik wist gewoon dat je ging sherlockenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!
Petspets
pets
auw Faxie niet slaan
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je niet wil dat iedereen jouw pener ziet.
Fax, pls.
Ja dat doe ik elke dag hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je ging sherlocken
Zou inderdaad wel leuk zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, tis natuurlijk wel leuk als je weet dat mensen aan je denken enzo
Wel goed hoor. Maar het kan beter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe maar effe geen pics!
Hoest met jou Feertje?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een pener had mocht ook iedereen hem zien hoor
maar helaas, ik heb er geen
Leen er dan 1tjequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een pener had mocht ook iedereen hem zien hoor
maar helaas, ik heb er geen
Idem eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Maar het kan beter.Met jou?
Ook wel lekker als je 's ochtends en 's avonds de hond even uit moet laten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik draag ze ook alleen binnen hoor![]()
ik denk trouwens dat ik ze beter weg kan doenze zijn wel op
eens kijken of de H&M ze nog heeft
Het zit ons ook nooit mee he fmlquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel leuk zijn.
"he Kaneel, ik heb op je liggen soppen gisteravond:@:@:@ hier zijn foto's"
Maar helaas
nee want dan zou ik iemand anders zijn piemel laten zien dus dat is niet aardigquote:
Wat voor Uggs heb jij dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uggs
Al heb ik zelf ook een paarMaar niet van die wannabe sloffen
Owja, ik moet die stomme biobak weer aan de straat zetten...nja, gelukkig is het droog nuquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook wel lekker als je 's ochtends en 's avonds de hond even uit moet laten.
Er is ook een vrouwen topic tochquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan zou ik iemand anders zijn piemel laten zien dus dat is niet aardig
Huur je er 1tje voor cold hard cashquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan zou ik iemand anders zijn piemel laten zien dus dat is niet aardig
Nee, het leven is zwaar voor ons.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zit ons ook nooit mee he fml
Dan is er niets aan natuurlijk, showen met andermans gereedschap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huur je er 1tje voor cold hard cash
MY EYES!!! IT BURRNS!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
whoooaaa
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1JV%200182338%20003%2080%202694%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Voordeel van in het centrum wonen, geen gescheiden afval (heb ook nog geen halve vuilniszak per weekquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik moet die stomme biobak weer aan de straat zetten...nja, gelukkig is het droog nu
Ik kijk juist omdat jij het altijd over me hebtquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zei ik je naam ook
LOKA! Hoe ist!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is er niets aan natuurlijk, showen met andermans gereedschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |