quote:
Jouw naam werd al 20x genoemd jaquote:
ik heb nep uggs van de kinderafdeling van de H&M en die zijn zoooo fijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
Waarom vind ik Uggs verschrikkelijk, maar lijken Whooga's me wel fijn?
Lol, 50 kmquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Jouw naam werd al 20x genoemd ja![]()
Hoe ver van Breda woon je dan?
Ze zijn ook bijna hetzelfde qua uiterlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Allebei die namen zijn wel een beetje![]()
Hoiquote:
Ja, dat is lekker in de buurtquote:
Dit wordt toch niet de nieuwe hype hé?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
Waarom vind ik Uggs verschrikkelijk, maar lijken Whooga's me wel fijn?
Ja dat wil ik ooit ook nog wel eens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat zou ik alleen willen als ik het geld had voor veel en goed gereedschap en een mooie ruimte. Dan is laten doen net zo duur
Haha, herkenbaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriend van mij was ook altijd zo aan het sleutelen aan zijn auto, al werd dat de laatste tijd steeds meer repareren en steeds minder tweaken
Het is wel aanlokkelijk. Lekkere warme voeten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nep uggs van de kinderafdeling van de H&M en die zijn zoooo fijn
Het zijn gewoon goedkopere Uggs.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit wordt toch niet de nieuwe hype hé?
Doe maar effe geen pics!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn ook bijna hetzelfde qua uiterlijk.
Heb je nog gesopt op Faxie's penispost in kpd?quote:
Alsof je dat moet willen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach wees blij, voor jou wordt er tenminste nog wat geregeld!
Dat forum is prive ja!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nog gesopt op Faxie's penispost in kpd?
Ik draag ze ook alleen binnen hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel aanlokkelijk. Lekkere warme voeten.Ik heb zo snel last van koude voeten en handen. Ik moet in bed al dikke sokken aan en het is nog niet eens winter.
whuuuuut?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nog gesopt op Faxie's penispost in kpd?
Alsof je niet wil dat iedereen jouw pener ziet.quote:
Ik wist gewoon dat je ging sherlockenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!
Petspets
pets
auw Faxie niet slaan
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je niet wil dat iedereen jouw pener ziet.
Fax, pls.
Ja dat doe ik elke dag hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je ging sherlocken
Zou inderdaad wel leuk zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, tis natuurlijk wel leuk als je weet dat mensen aan je denken enzo
Wel goed hoor. Maar het kan beter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe maar effe geen pics!
Hoest met jou Feertje?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een pener had mocht ook iedereen hem zien hoor
maar helaas, ik heb er geen
Leen er dan 1tjequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een pener had mocht ook iedereen hem zien hoor
maar helaas, ik heb er geen
Idem eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Maar het kan beter.Met jou?
Ook wel lekker als je 's ochtends en 's avonds de hond even uit moet laten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik draag ze ook alleen binnen hoor![]()
ik denk trouwens dat ik ze beter weg kan doenze zijn wel op
eens kijken of de H&M ze nog heeft
Het zit ons ook nooit mee he fmlquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel leuk zijn.
"he Kaneel, ik heb op je liggen soppen gisteravond:@:@:@ hier zijn foto's"
Maar helaas
nee want dan zou ik iemand anders zijn piemel laten zien dus dat is niet aardigquote:
Wat voor Uggs heb jij dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uggs
Al heb ik zelf ook een paarMaar niet van die wannabe sloffen
Owja, ik moet die stomme biobak weer aan de straat zetten...nja, gelukkig is het droog nuquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook wel lekker als je 's ochtends en 's avonds de hond even uit moet laten.
Er is ook een vrouwen topic tochquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan zou ik iemand anders zijn piemel laten zien dus dat is niet aardig
Huur je er 1tje voor cold hard cashquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan zou ik iemand anders zijn piemel laten zien dus dat is niet aardig
Nee, het leven is zwaar voor ons.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zit ons ook nooit mee he fml
Dan is er niets aan natuurlijk, showen met andermans gereedschap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huur je er 1tje voor cold hard cash
MY EYES!!! IT BURRNS!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
whoooaaa
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1JV%200182338%20003%2080%202694%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Voordeel van in het centrum wonen, geen gescheiden afval (heb ook nog geen halve vuilniszak per weekquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik moet die stomme biobak weer aan de straat zetten...nja, gelukkig is het droog nu
Ik kijk juist omdat jij het altijd over me hebtquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zei ik je naam ook
LOKA! Hoe ist!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is er niets aan natuurlijk, showen met andermans gereedschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |