Zou chill zijn.quote:
Fax, ouwe slijmjurk van mequote:
dat is het nadeel van zelf doen ja, er komen andere dingen tussenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mits mogelijk (en nut) wel ja. Prototype inlaat heb ik liggen hier, nooit afgemaakt helaas omdat ik over ben gestapt op een ander type blok.
Een vriend van mij was ook altijd zo aan het sleutelen aan zijn auto, al werd dat de laatste tijd steeds meer repareren en steeds minder tweakenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mits mogelijk (en nut) wel ja. Prototype inlaat heb ik liggen hier, nooit afgemaakt helaas omdat ik over ben gestapt op een ander type blok.
Heh what?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
het familiediner
altijd weer een vers blik tokkies
Hm even denkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was je dag/weekend? Nog wat leuks gedaan?
Succes met het gesprekquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou chill zijn.
Wel gelijk een afspraak met het hoofd van deze locatie. Voelt wel beetje spannend.
[..]
Fax, ouwe slijmjurk van me
Ja ok maar bedoelde meer sleutelenquote:
Ja dat zeker, staat ook op een laag pitje nu helaas. Had het wel willen afmaken maar om er nog meer geld tegenaan te gooien zag ik ook niet zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah nice, ik hou wel van dat soort projectenHelaas geen geld en ruimte voor, tijd zat
Dan moet die misschien verstandiger tweakenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriend van mij was ook altijd zo aan het sleutelen aan zijn auto, al werd dat de laatste tijd steeds meer repareren en steeds minder tweaken
Lekker chill dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm even denken![]()
Lief Faxboek,
Vrijdag gepoold, zaterdag genikst en 's avonds naar een avond optredens gegaan, om vervolgens voor het eerste optreden al naar huis te gaan (wat een zooitje ongeregeld), zondag verjaardag van m'n neefje en richting het water geweest maar niet gevaren want was iets te heftig voor m'n kleine maat kite, vandaag vroeg opgestaan om 6 uur na 2 uur slaap (
) om nog te surfen maar de wind was net te weinig en daarna gewerkt, en nu thuis
Ja klopt, maar dat zou ik alleen willen als ik het geld had voor veel en goed gereedschap en een mooie ruimte. Dan is laten doen net zo duurquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok maar bedoelde meer sleutelen
Is ook een oudje, een scirocco of hoe je 't ook speltquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet die misschien verstandiger tweakenOf zijn onderhoud niet vergeten.
Mja gaat een bak met geld inzitten inderdaad, maar ja dat is met iedere hobby oquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok maar bedoelde meer sleutelen
[..]
Ja dat zeker, staat ook op een laag pitje nu helaas. Had het wel willen afmaken maar om er nog meer geld tegenaan te gooien zag ik ook niet zitten.
Jouw familie is 1 en al tokkie??? Had ik niet van jou verwachtquote:
nee het programma 'het familiediner'quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw familie is 1 en al tokkie??? Had ik niet van jou verwacht
Gelukkig is mijn familie dat absoluut niet
quote:
Gezien de leeftijd heeft die waarschijnlijk gewoon een restauratie nodigquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is ook een oudje, een scirocco of hoe je 't ook spelt
En elke keer als er weer wat gefixt is, dan gaat er wel weer wat anders kapot. Hij zit dan ook te overwegen om een andere wagen te kopen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Een vriendin wil dat ik haar aan een scharrel help omdat ik daar voor mezelf schijnaar goed in ben![]()
Iemand in omgeving Breda?
Ik las het al jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Mwah, mijn weekend is ook in het water gevallen een beetje![]()
Vrienden zouden langskomen maar op de dag dat ze zouden komen, kreeg de auto panne
Ow, een programma! Je weet toch, ik kijk bijna nooit tvquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het programma 'het familiediner'
wat voor familie zou ik dan hebben denk je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, een programma! Je weet toch, ik kijk bijna nooit tv
Allebei die namen zijn wel een beetjequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
Waarom vind ik Uggs verschrikkelijk, maar lijken Whooga's me wel fijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |