Ik was ook nog jong en dan sta je sowieso sneller aan de kant.quote:
Mwa, no fun. Probeer ook zoveel mogelijk zelf te maken via CAD als het kan. Hou er niet van om alles te kopen, erop schroeven en klaar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind sleutelen leuk, maar rijden leuker :$ Heb het geduld niet, denk ook serieus dat ik gewoon ga sparen en mijn droom auto ga laten bouwen.
Raenequote:
Niet goed. Laatst lopen zweten op een brief en CV, helemaal perfect gemaakt (4 man hebben me geholpen) en ik kreeg een standaard afwijzing in de mail.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeis het met de sollicitaties?
Zo handig ben ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, no fun. Probeer ook zoveel mogelijk zelf te maken via CAD als het kan. Hou er niet van om alles te kopen, erop schroeven en klaar.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet goed. Laatst lopen zweten op een brief en CV, helemaal perfect gemaakt (4 man hebben me geholpen) en ik kreeg een standaard afwijzing in de mail.
Om wat voor delen gaat het dan? Reken je dan ook alles door?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, no fun. Probeer ook zoveel mogelijk zelf te maken via CAD als het kan. Hou er niet van om alles te kopen, erop schroeven en klaar.
Valt toch wel mee als je zelf onderhoud hebt gedaan. Techniek is hetzelfde.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo handig ben ik nietEen kever restaureren ging goed, de Triumph al het onderhoud voor doen is geen probleem. Onderhoud en reparaties van al mijn auto's ook altijd zelf gedaan (van Alfa 33 tot 156). Nu doe ik nauwelijks meer dan bandjes wisselen van zomer/winter en andersom
Wel goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het, afgezien van de sollicitaties?
Faxje!quote:
Hopelijk wordt het wat voor je.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag morgen op gesprek bij het bedrijfje waar ik vorige week heen ging maar de kerel ziek was.
Ik ben benieuwd.
mijn vriend rijd er ook al sinds zijn 19e inquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was ook nog jong en dan sta je sowieso sneller aan de kant.
CAD tekenen gaat wel wat verderquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee als je zelf onderhoud hebt gedaan. Techniek is hetzelfde.
Mits mogelijk (en nut) wel ja. Prototype inlaat heb ik liggen hier, nooit afgemaakt helaas omdat ik over ben gestapt op een ander type blok.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om wat voor delen gaat het dan? Reken je dan ook alles door?
Ah nice, ik hou wel van dat soort projectenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mits mogelijk (en nut) wel ja. Prototype inlaat heb ik liggen hier, nooit afgemaakt helaas omdat ik over ben gestapt op een ander type blok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |