quote:
Jouw naam werd al 20x genoemd jaquote:
ik heb nep uggs van de kinderafdeling van de H&M en die zijn zoooo fijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
Waarom vind ik Uggs verschrikkelijk, maar lijken Whooga's me wel fijn?
Lol, 50 kmquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Jouw naam werd al 20x genoemd ja![]()
Hoe ver van Breda woon je dan?
Ze zijn ook bijna hetzelfde qua uiterlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Allebei die namen zijn wel een beetje![]()
Hoiquote:
Ja, dat is lekker in de buurtquote:
Dit wordt toch niet de nieuwe hype hé?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
Waarom vind ik Uggs verschrikkelijk, maar lijken Whooga's me wel fijn?
Ja dat wil ik ooit ook nog wel eens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat zou ik alleen willen als ik het geld had voor veel en goed gereedschap en een mooie ruimte. Dan is laten doen net zo duur
Haha, herkenbaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriend van mij was ook altijd zo aan het sleutelen aan zijn auto, al werd dat de laatste tijd steeds meer repareren en steeds minder tweaken
Het is wel aanlokkelijk. Lekkere warme voeten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nep uggs van de kinderafdeling van de H&M en die zijn zoooo fijn
Het zijn gewoon goedkopere Uggs.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit wordt toch niet de nieuwe hype hé?
Doe maar effe geen pics!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn ook bijna hetzelfde qua uiterlijk.
Heb je nog gesopt op Faxie's penispost in kpd?quote:
Alsof je dat moet willen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach wees blij, voor jou wordt er tenminste nog wat geregeld!
Dat forum is prive ja!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nog gesopt op Faxie's penispost in kpd?
Ik draag ze ook alleen binnen hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel aanlokkelijk. Lekkere warme voeten.Ik heb zo snel last van koude voeten en handen. Ik moet in bed al dikke sokken aan en het is nog niet eens winter.
whuuuuut?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nog gesopt op Faxie's penispost in kpd?
Alsof je niet wil dat iedereen jouw pener ziet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |