Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hoiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is er niets aan natuurlijk, showen met andermans gereedschap.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik moet die stomme biobak weer aan de straat zetten...nja, gelukkig is het droog nu
De grijze bak wordt maar 1 keer in de 2 weken geleegd en ik moet altijd bij de buren spieken welke ik aan de straat moet zetten!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordeel van in het centrum wonen, geen gescheiden afval (heb ook nog geen halve vuilniszak per week).
Haiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Alleen niet meer zo ernstig veel op mijn PC te vinden
Godsamme ik zag die edit!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen weet ik of ik misschien een appartementje krijg.Het is bij mijn oma om de hoek en in dezelfde buurt, ook een zelfde soort appartementje, als waar mijn ouders voor het eerst gingen samenwonen. It has me written all over it.
Fax, bedankt voor de hunk.
Zie edit.quote:
ben jij nog met dinges?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen weet ik of ik misschien een appartementje krijg.Het is bij mijn oma om de hoek en in dezelfde buurt, ook een zelfde soort appartementje, als waar mijn ouders voor het eerst gingen samenwonen. It has me written all over it.
Fax, bedankt voor de hunk.
quote:
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De grijze bak wordt maar 1 keer in de 2 weken geleegd en ik moet altijd bij de buren spieken welke ik aan de straat moet zetten!
hoe cutequote:
Wat huiselijk zeg.quote:
Jazeker.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor uggs heb jij dan Vinnie?
En ik heb nooit gezegt dat ik mijn twat wou laten zien he
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel, je hebt een leven!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oke denk ik
Restafval kunnen we gewoon zelf naar een bak brengen. Heb je wel een pasje nodig, dat ding zit half ondergronds. Best chill, hier om de hoek zit er al heen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallen![]()
Dat is wel echt fijn, al die containers is irritant en kan gelukkig niet bij ons.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Deze:oh ik wist niet eens dat ze die maaktenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Zeg ik ben heul geen asoquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke maandag ochtend gewoon de vuilniszak uit het raam laten vallen![]()
Dat is wel echt fijn, al die containers is irritant en kan gelukkig niet bij ons.
Dat is een voorbarige conclusiequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt een leven!![]()
Blegh, kinderen. Maar huisdieren zijn gewoon tof. Een huis is geen thuis zonder dieren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat huiselijk zeg.
Nu nog 1,5 kind erbij.
[..]
Jazeker.
Hij is mooi en groot en ruikt lekker.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Deze:I approve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Uggs die niet van Uggs zijn, moet je gewoon sowieso nooit aan beginnen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan nu gewoon echt niet kiezen tussen de roze of de zebra H&M uggs
Dat zou ook wel kunnen bij een pleintje om de hoek, maar zie het niet snel gebeuren eerlijk gezegd. Voor mij is het ideaal, netjes elke week alle afval uit mn huisje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Restafval kunnen we gewoon zelf naar een bak brengen. Heb je wel een pasje nodig, dat ding zit half ondergronds. Best chill, hier om de hoek zit er al heen.
Wist ik eerst ook nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik wist niet eens dat ze die maakten
Ik heb geen dieren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh, kinderen. Maar huisdieren zijn gewoon tof. Een huis is geen thuis zonder dieren.
als sloffen voldoen ze echt primaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uggs die niet van Uggs zijn, moet je gewoon sowieso nooit aan beginnen.
Je draagt Uggs?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme kaneel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren.
Alleen een apenschedel, een varkensschedel, een opgezette kogelvis en een opgezette marter.
En een stuk schedel van een hertje.
Ik heb ook alleen afdrukken van dode dieren in huisquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren.
Alleen een apenschedel, een varkensschedel, een opgezette kogelvis en een opgezette marter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Roze.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig hebben we dat hier niet en kan het gewoon zonder pasje (werkt niet eens) (ze kunnen m'n huis niet eens vinden om een nieuwe te sturenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Restafval kunnen we gewoon zelf naar een bak brengen. Heb je wel een pasje nodig, dat ding zit half ondergronds. Best chill, hier om de hoek zit er al heen.
Mijn ogenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Roze.
Al zou ik er op straat niet in gezien willen worden. Dan liever deze:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:
Als een baas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen afdrukken van dode dieren in huis
Ik heb ze liever levend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zoveel mineralen gevonden, het regende hard, en tegen een boom geredenquote:
neeeeeej alleen nep uggs als ironische sloffenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Zal het volgende week eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dan moet je gewoon zoiets nemen, en niet van die schoenen die ook voor buiten zijn. Sloffen moeten zacht zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als sloffen voldoen ze echt prima
hoewel degene die ik nu heb wel schattiger zijn want die hebben een strikje
maar die hebben ze dus niet meer
Ik zie alleen warmte om mijn voeten.quote:
Een evenwicht tussen gezondheid en plezier, altijd goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was gewoon weer de optimistische ikke hoor
Okok, zijn jullie verder nog gezond (bezig)?
hipster!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeej alleen nep uggs als ironische sloffen
Ik hou van lower class shit als ironische statement![]()
jammer genoeg snappen veel mensen hem nooitmaar goed
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]Jullie hebben geen bakken ofzo? Wat smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow dan mag hetquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeej alleen nep uggs als ironische sloffen
Ik hou van lower class shit als ironische statement![]()
jammer genoeg snappen veel mensen hem nooitmaar goed
die zijn ook wel cute jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zoiets nemen, en niet van die schoenen die ook voor buiten zijn. Sloffen moeten zacht zijn.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1JA%200199991%20005%2080%205836%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zou niet weten waar ik ze dan zou moeten houden.quote:
Whehehe. Veel schade?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zoveel mineralen gevonden, het regende hard, en tegen een boom gereden
Maar ondanks dat was het toch wel een bazenweekend
waarom maakt dat hipsterquote:
Het afval wordt elke maandag ochtend opgehaald. Dat hebben ze overal in Nederland meer dan 100 jaar gedaan en bij mij doen ze dat nog steeds. Ik hoef geen bak schoon te maken. De zakken zijn gewoon dicht. Ik zie niet wat er hier smerig aan is?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie hebben geen bakken ofzo? Wat smerig.
Als het niet kan moet je het ook niet doen. Maar heb je geen plek voor een slang?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik ze dan zou moeten houden.
[..]
Whehehe. Veel schade?
Mooi dat het verder leuk was. Zo bouw je vriendschappen.
Neehoor, in uggs zie je dat meisjes biggenpootjes hebben. De meisjes met mooie slanke benen hebben nog steeds mooie slanke benen. Dat zijn dan ook de enige waarbij die dingen niet lelijk zijn.quote:
hipsters doen dingen omdat het ironisch is of zo, ik snap niet helemaal hoe dat werkt (ben er te oud voor denk ik).quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een evenwicht tussen gezondheid en plezier, altijd goed
Die heb ik toch al.quote:
Dat is kut. De sokken zijn wel lekker warm in bed, maar de volgende ochtend heb ik klamme voeten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn nooit warm, zelfs niet met die schoenen die ik daarvoor had gekocht
Ja, een slang kan wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet kan moet je het ook niet doen. Maar heb je geen plek voor een slang?
Rattenslangen zijn leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een slang kan wel.
Ik heb er alleen even geen geld voor. Komt wel als ik weer geld heb.
Ik weet nog niet of ik weer zo'n kleine lieverd wil, of een rattenslang.
ik vind sparkly dingen gewoon heel grappigquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hipsters doen dingen omdat het ironisch is of zo, ik snap niet helemaal hoe dat werkt (ben er te oud voor denk ik).
Wat doe je als je 2 vuilniszakken in één week hebt? Ik doe ongeveer een halve week met één vuilniszak en dan tel ik de kattenbak nog niet eens mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het afval wordt elke maandag ochtend opgehaald. Dat hebben ze overal in Nederland meer dan 100 jaar gedaan en bij mij doen ze dat nog steeds. Ik hoef geen bak schoon te maken. De zakken zijn gewoon dicht. Ik zie niet wat er hier smerig aan is?
Dat is ook niet erg prettig neequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik toch al.
[..]
Dat is kut. De sokken zijn wel lekker warm in bed, maar de volgende ochtend heb ik klamme voeten.
Het leven van een FOK!ker gaat niet over rozenquote:
Hilarischquote:
Goed dichtmaken en in de meterkast zetten. Al heb ik dat nog nooit hoeven doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doe je als je 2 vuilniszakken in één week hebt? Ik doe ongeveer een halve week met één vuilniszak en dan tel ik de kattenbak nog niet eens mee.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg prettig nee
[..]
Het leven van een FOK!ker gaat niet over rozen
wel om dat om 11 uur s'avonds te doen in je eentjequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Menselijke behoeften bevredigen is niet sad
Wanneer doe je het dan? Om 2 uur 's middags met iedereen in de collegezaal?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wel om dat om 11 uur s'avonds te doen in je eentje
Je kunt erna meestal goed slapen, ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wel om dat om 11 uur s'avonds te doen in je eentje
Nou, dat vind ik dus smerig. En al die vuilniszakken aan de weg lijkt me ook niet charmant overigens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed dichtmaken en in de meterkast zetten. Al heb ik dat nog nooit hoeven doen.
ik wil eigenlijk nu een roze slangenprint met glitter of zoquote:
is een optiequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer doe je het dan? Om 2 uur 's middags met iedereen in de collegezaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |