Neehoor, in uggs zie je dat meisjes biggenpootjes hebben. De meisjes met mooie slanke benen hebben nog steeds mooie slanke benen. Dat zijn dan ook de enige waarbij die dingen niet lelijk zijn.quote:
hipsters doen dingen omdat het ironisch is of zo, ik snap niet helemaal hoe dat werkt (ben er te oud voor denk ik).quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een evenwicht tussen gezondheid en plezier, altijd goed
Die heb ik toch al.quote:
Dat is kut. De sokken zijn wel lekker warm in bed, maar de volgende ochtend heb ik klamme voeten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn nooit warm, zelfs niet met die schoenen die ik daarvoor had gekocht
Ja, een slang kan wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet kan moet je het ook niet doen. Maar heb je geen plek voor een slang?
Rattenslangen zijn leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een slang kan wel.
Ik heb er alleen even geen geld voor. Komt wel als ik weer geld heb.
Ik weet nog niet of ik weer zo'n kleine lieverd wil, of een rattenslang.
ik vind sparkly dingen gewoon heel grappigquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hipsters doen dingen omdat het ironisch is of zo, ik snap niet helemaal hoe dat werkt (ben er te oud voor denk ik).
Wat doe je als je 2 vuilniszakken in één week hebt? Ik doe ongeveer een halve week met één vuilniszak en dan tel ik de kattenbak nog niet eens mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het afval wordt elke maandag ochtend opgehaald. Dat hebben ze overal in Nederland meer dan 100 jaar gedaan en bij mij doen ze dat nog steeds. Ik hoef geen bak schoon te maken. De zakken zijn gewoon dicht. Ik zie niet wat er hier smerig aan is?
Dat is ook niet erg prettig neequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik toch al.
[..]
Dat is kut. De sokken zijn wel lekker warm in bed, maar de volgende ochtend heb ik klamme voeten.
Het leven van een FOK!ker gaat niet over rozenquote:
Hilarischquote:
Goed dichtmaken en in de meterkast zetten. Al heb ik dat nog nooit hoeven doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doe je als je 2 vuilniszakken in één week hebt? Ik doe ongeveer een halve week met één vuilniszak en dan tel ik de kattenbak nog niet eens mee.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg prettig nee
[..]
Het leven van een FOK!ker gaat niet over rozen
wel om dat om 11 uur s'avonds te doen in je eentjequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Menselijke behoeften bevredigen is niet sad
Wanneer doe je het dan? Om 2 uur 's middags met iedereen in de collegezaal?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wel om dat om 11 uur s'avonds te doen in je eentje
Je kunt erna meestal goed slapen, ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wel om dat om 11 uur s'avonds te doen in je eentje
Nou, dat vind ik dus smerig. En al die vuilniszakken aan de weg lijkt me ook niet charmant overigens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed dichtmaken en in de meterkast zetten. Al heb ik dat nog nooit hoeven doen.
ik wil eigenlijk nu een roze slangenprint met glitter of zoquote:
is een optiequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer doe je het dan? Om 2 uur 's middags met iedereen in de collegezaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |