Roze.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan nu gewoon echt niet kiezen tussen de roze of de zebra H&M uggs
Gelukkig hebben we dat hier niet en kan het gewoon zonder pasje (werkt niet eens) (ze kunnen m'n huis niet eens vinden om een nieuwe te sturenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Restafval kunnen we gewoon zelf naar een bak brengen. Heb je wel een pasje nodig, dat ding zit half ondergronds. Best chill, hier om de hoek zit er al heen.
Mijn ogenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Roze.
Al zou ik er op straat niet in gezien willen worden. Dan liever deze:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:
Als een baas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen afdrukken van dode dieren in huis
Ik heb ze liever levend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren.
Alleen een apenschedel, een varkensschedel, een opgezette kogelvis en een opgezette marter.
En een stuk schedel van een hertje.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zoveel mineralen gevonden, het regende hard, en tegen een boom geredenquote:
neeeeeej alleen nep uggs als ironische sloffenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Zal het volgende week eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dan moet je gewoon zoiets nemen, en niet van die schoenen die ook voor buiten zijn. Sloffen moeten zacht zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als sloffen voldoen ze echt prima
hoewel degene die ik nu heb wel schattiger zijn want die hebben een strikje
maar die hebben ze dus niet meer
Ik zie alleen warmte om mijn voeten.quote:
Een evenwicht tussen gezondheid en plezier, altijd goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was gewoon weer de optimistische ikke hoor
Okok, zijn jullie verder nog gezond (bezig)?
hipster!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeej alleen nep uggs als ironische sloffen
Ik hou van lower class shit als ironische statement![]()
jammer genoeg snappen veel mensen hem nooitmaar goed
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]Jullie hebben geen bakken ofzo? Wat smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow dan mag hetquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeej alleen nep uggs als ironische sloffen
Ik hou van lower class shit als ironische statement![]()
jammer genoeg snappen veel mensen hem nooitmaar goed
die zijn ook wel cute jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zoiets nemen, en niet van die schoenen die ook voor buiten zijn. Sloffen moeten zacht zijn.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1JA%200199991%20005%2080%205836%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zou niet weten waar ik ze dan zou moeten houden.quote:
Whehehe. Veel schade?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zoveel mineralen gevonden, het regende hard, en tegen een boom gereden
Maar ondanks dat was het toch wel een bazenweekend
waarom maakt dat hipsterquote:
Het afval wordt elke maandag ochtend opgehaald. Dat hebben ze overal in Nederland meer dan 100 jaar gedaan en bij mij doen ze dat nog steeds. Ik hoef geen bak schoon te maken. De zakken zijn gewoon dicht. Ik zie niet wat er hier smerig aan is?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie hebben geen bakken ofzo? Wat smerig.
Als het niet kan moet je het ook niet doen. Maar heb je geen plek voor een slang?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik ze dan zou moeten houden.
[..]
Whehehe. Veel schade?
Mooi dat het verder leuk was. Zo bouw je vriendschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |