Jij niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer doe je het dan? Om 2 uur 's middags met iedereen in de collegezaal?
ik welquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt erna meestal goed slapen, ik zie het probleem niet zo
of gewoon een zwart hoesje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nu een roze slangenprint met glitter of zo
maar die heb ik nog niet gevonden
Gewoon in de trein de hand aan jezelf slaan, toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Menselijke behoeften bevredigen is niet sad
Ja, maar ze eten wel veel, dacht ik.quote:
Kijk een film.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik welik ga niet fappen
![]()
iemand een ander idee?
[..]
of gewoon een zwart hoesje?
Je overdrijft, je ruikt of ziet er niks van. En de meterkast zou ik eventueel met een doekje kunnen afnemen. Die is ervoor afgewerkt. De zakken liggen er een nacht en een paar uurtjes.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus smerig. En al die vuilniszakken aan de weg lijkt me ook niet charmant overigens.
weet je hoe saai!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik welik ga niet fappen
![]()
iemand een ander idee?
[..]
Gewoon eten gaat ook stinken, maandag avond groenteafval in de bak doen, is een week later echt niet meer fris hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik red het trouwens ook echt geen week met 1 vuilniszak hoor
hoe moeten families in jouw straat dat doen?
je zult maar een baby met stinkluiers hebben...
Je hebt dat ding toch in je tas/zak?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je hoe saai!
als je toch een telefoon hebt kun je er maar beter lol mee hebben en je het gebruiken om jezelf te uiten
net als bij kleren
Nee, daar doelde ik niet opquote:
maar wat als je meer verbruikt dan 1 zak per week?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je overdrijft, je ruikt of ziet er niks van. En de meterkast zou ik eventueel met een doekje kunnen afnemen. Die is ervoor afgewerkt. De zakken liggen er een nacht en een paar uurtjes.
Nee, een telefoon is een puur zakelijk ietsquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je hoe saai!
als je toch een telefoon hebt kun je er maar beter lol mee hebben en je het gebruiken om jezelf te uiten
net als bij kleren
Je kunt ook animequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik welik ga niet fappen
![]()
iemand een ander idee?
[..]
nee inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon eten gaat ook stinken, maandag avond groenteafval in de bak doen, is een week later echt niet meer fris hoor.
Zoals alle families dat altijd hebben gedaan in het centrum? In de berging zetten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik red het trouwens ook echt geen week met 1 vuilniszak hoor
hoe moeten families in jouw straat dat doen?
je zult maar een baby met stinkluiers hebben...
hoe bel je er mee als ie in je tas zit dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt dat ding toch in je tas/zak?
een puur zakelijk iets bestaat bij mij nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, een telefoon is een puur zakelijk iets
Hoe hebben jullie van die stink zakken? Mijn afval ruikt wel een beetje op zondag avond, maar om nu te zeggen dat het echt heel erg stinkt, dat nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon eten gaat ook stinken, maandag avond groenteafval in de bak doen, is een week later echt niet meer fris hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |