Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hier staat de deur altijd open. Normaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En een deur die steeds open wordt gelaten door je "gezellige" collega's?
Niet dat ik tijd heb om naar de radio te luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The horrorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
@Kaneel: ik kom net thuis en de tv stond op rtl4
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dat ik tijd heb om naar de radio te luisterenHet is echt enorm chaotisch op mijn werk.
Noise jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik weet wel waar! mooi stukje word dat
het klinkt alleen wel kut... noise? realy?
zwaai je naar mij?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
@Kaneel: ik kom net thuis en de tv stond op rtl4
Ramona Flowersquote:
alleen als ze de noise uit zettenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Noise ja
Kom je niet langs als ik er ben?
En dan te bedenken dat de drukke tijd nog moet beginnen.quote:
Jippiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de drukke tijd nog moet beginnen.Maar 5 mensen kunnen best het werk van 6 a 7 mensen doen.
quote:
Ach het gaat vanzelf foutquote:
Scott Pilgrim vs. the World (2010) - IMDbquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom moeten wij de OP mevrouw van kennen dan?
Praat me niet van winterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze.
Koud buiten trouwens, kan wel weer merken dat het winter wordt
Ze ziet er toch heel aardig uit toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom haat iedereen op Ramona?
Dsquirt vindt haar wel leuk.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze.
Hallo koffiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze ziet er toch heel aardig uit toch?
Op die foto valt het een beetje tegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze ziet er toch heel aardig uit toch?
Ik had vandaag echt ontzettend last van aquaplanningquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]binnenkort de winterbandjes maar weer monteren
Hee, liever sla ik het ook over.quote:
Ook dat nog inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]binnenkort de winterbandjes maar weer monteren
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die foto valt het een beetje tegenmaar voor de rest mag ze er best zijn
Bakkes, met je winterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze.
Eeuh, dan moet je misschien je bandjes eens nakijken. Want die van mij zijn aardig versleten en had er geen last vanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt ontzettend last van aquaplanning
Alleen vanochtend KTquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb net Koffie op, erg smakelijk, nom nom.
Jij nog koffie op?
Ik ken weinig van de films waarin zij heeft gespeeldquote:
Het is vooral dat haar.quote:
Ik heb ze klaar liggen, gebalanceerd en al, maar moet dit jaar voor het eerst zonder brug banden wisselen. En ben te lui om op mn knieen met een krik te gaan werkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, liever sla ik het ook over.
[..]
Ook dat nog inderdaad
Dat is juist leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bakkes, met je winter
Opbokken met die sneeuw en kou
Ik verzin het ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bakkes, met je winter
Opbokken met die sneeuw en kou
Ik gespaal altijd heerlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen vanochtend KT
2 bakken, want ik heb best wel uhm...niet zo best gespalen
Zal wel een kut merk zijn dan, profiel zit er nog genoeg opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, dan moet je misschien je bandjes eens nakijken. Want die van mij zijn aardig versleten en had er geen last van
Doe eens een foto zonder die pruik dan te vergelijkingquote:
Ik had er ook gewoon last van hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel een kut merk zijn dan, profiel zit er nog genoeg op
ik vind het helemaal niksquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens een foto zonder die pruik dan te vergelijking
Oh ja ik moet van de week ook nog even wat banden verwisselen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ze klaar liggen, gebalanceerd en al, maar moet dit jaar voor het eerst zonder brug banden wisselen. En ben te lui om op mn knieen met een krik te gaan werken
Niet zozeer vanwege het auto rijden, meer omdat ik juist een hekel heb aan kou en sneeuwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is juist leukjammer dat ik geen achterwiel aandrijving meer heb
moet ik die Quattro maar eens lenen
Investeren in goede banden loont altijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel een kut merk zijn dan, profiel zit er nog genoeg op
Zie, daar is ze gewoon leuk.quote:
Veel beterquote:
Zoveel regen is er helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had er ook gewoon last van hoor
Lijkt mij volkomen normaal met zoveel regen.
Dat meen je niet, het is toch een prachtig gezicht om naar te kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niksniet alleen het haar
Hier heeft het de hele dag geregend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel regen is er helemaal niet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dit meisje is dan weer wel mooi
quote:
quote:
Haters, allemaalquote:
Geil wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Die pruik kan je altijd voor de slaapkamer bewaren kaneel
Hier ook, ben de hele dag thuis geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele dag geregend.
Jij snapt het, wat zou kaneel aantrekken dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Die pruik kan je altijd voor de slaapkamer bewaren kaneel
Wel manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel regen is er helemaal niet.
oke ik neem terug wat ik net zeiquote:
Het luchtgereedschap hebben we nog wel gelukkig, dat de brug weg is vind ik al erg genoeg. Helaas won m'n moeder die discussiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja ik moet van de week ook nog even wat banden verwisselen.
Ook zonder brug.
En zonder luchtsleutel.
Fml
Ik heb een heerlijke jasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege het auto rijden, meer omdat ik juist een hekel heb aan kou en sneeuw
Vanniddag toen ik weg ging zat ik rillend in de auto
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik neem terug wat ik net zei
woon je nog bij je moeder?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het luchtgereedschap hebben we nog wel gelukkig, dat de brug weg is vind ik al erg genoeg. Helaas won m'n moeder die discussie(oke, het nam ook wel veel ruimte in).
[..]
Ik heb een heerlijke jasen stoelverwarming
Ik zal morgen eens kijken wat voor merk/type eronder ligtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Investeren in goede banden loont altijdzeker op een koude regendag
Pirelli's is het enige waar ik op rijdt
quote:
Hier nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele dag geregend.
Bij jou wel ja, teringquote:
Nee, maar bij mijn ouders hadden we een werkplaats. Omdat we vroeger veel auto's hadden (mn ouders beide een aantal, mn broertje twee en ik twee), scheelde dat veel geld in onderhoud en reparatie kosten. En het was leuk. Alleen toen we uit huis gingen en mij vader reuma kreeg, werd er bijna geen gebruik meer van gemaakt. Vooral toen mijn ouders bijna alle auto's verkochten (omdat mijn vader niet meer kon sleutelen)quote:
Je kan toch gewoon je auto parkeren op de brug?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het luchtgereedschap hebben we nog wel gelukkig, dat de brug weg is vind ik al erg genoeg. Helaas won m'n moeder die discussie(oke, het nam ook wel veel ruimte in).
[..]
Ik heb een heerlijke jasen stoelverwarming
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik neem terug wat ik net zei
Wat laat iedereen zich makkelijk afschrikken door haarkleurquote:
Niet iedereen is into cosplay achtige dingenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat laat iedereen zich makkelijk afschrikken door haarkleur
De vorm van der gezicht vond ik ook niet mooi in die andere foto's gek genoeg lijkt het erop dat het haar dus het hele beeld van iemands gezicht enorm kan beinvloeden (voor mij)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat laat iedereen zich makkelijk afschrikken door haarkleur
whehehehequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier niet
[..]
Bij jou wel ja, tering
Hun gemis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen is into cosplay achtige dingen
Ik zie het niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De vorm van der gezicht vond ik ook niet mooi in die andere foto's gek genoeg lijkt het erop dat het haar dus het hele beeld van iemands gezicht enorm kan beinvloeden (voor mij)
Kapper?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik zat net in bad te denken dat ik mijn haar wel weer eens zou willen verven
maar het is zo'n gedoe
Dat zijn meer dingen die daarna komenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen is into cosplay achtige dingen
Hommo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te giechelen als een tienermeisje om die film.
Zo onder een dekentje met een kop thee in mijn handen.
Moggequote:
dan is het nog steeds even veel gedoe maar duurquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kapper?
[..]
Dat zijn meer dingen die daarna komen
Sowieso zal het schelen onder welke hoek die foto genomen is, die eerste is meer recht van voren en dus breeder, deze meer van de zijkant. Plus ze staat andersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De vorm van der gezicht vond ik ook niet mooi in die andere foto's gek genoeg lijkt het erop dat het haar dus het hele beeld van iemands gezicht enorm kan beinvloeden (voor mij)
Avondquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te giechelen als een tienermeisje om die film.
Zo onder een dekentje met een kop thee in mijn handen.
Als ze jouw in je kont neuken telt het niet he kneelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad, met meisjes enzo
Hippe klerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb dus vanmiddag allemaal hippe kleren gekocht, en een nieuwe pyjama
Zie ik er ook weer normaal uit![]()
Dat wil niet zeggen dat je geen hommo bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad, met meisjes enzo
Neem je highlights oid, minder werk met bijhouden. Of een kleur die mindersnel uitgroei heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan is het nog steeds even veel gedoe maar duur
het gedoe zit hem er namelijk in dat je het bij moet houden
quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze jouw in je kont neuken telt het niet he kneel
highlights groeien ook uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem je highlights oid, minder werk met bijhouden. Of een kleur die mindersnel uitgroei heeft.
Ik ga maandag naar de kapperquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hippe kleren
Ik ben naar de kappert geweest
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen hommo bent
Volgens mij neem je ons nu te serieusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk dat gay een negatief woord is
Jij doet veel met fotografie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso zal het schelen onder welke hoek die foto genomen is, die eerste is meer recht van voren en dus breeder, deze meer van de zijkant. Plus ze staat anders
You just mad cuz I'm stylin' on you.quote:
Denken dat ze daar allemaal mee instemdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze jouw in je kont neuken telt het niet he kneel
ik vind jouw comebacks altijd zo leuk hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You just mad cuz I'm stylin' on you.
[..]
Denken dat ze daar allemaal mee instemden
Hallo, het is weekendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Gheghe, ja hier was het ook veels te langquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de kapperis ook wel nodig, want ik begin zo'n haagse mat te krijgen
nee ik snap dat het een grapje is maar het is tekenend voor het woordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij neem je ons nu te serieus
[queen voice] OOH NOO YOU DIDN'T GIRL![/queen voice]quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You just mad cuz I'm stylin' on you.
[..]
Denken dat ze daar allemaal mee instemden
Ik ben dan ook redelijk grappig, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind jouw comebacks altijd zo leuk he![]()
Hmm, dat heb ik meer met "homo".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Fotografie kan zo mooi zijn eigenlijk is dat best apart...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Zo nu en dan wel eens. Niet echt portret though. Laatste tijd wat minder.
ik scheld altijd met idioot of gekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik snap dat het een grapje is maar het is tekenend voor het woord
hetero is toch ook nooit een scheldwoord/grapje woord en is dat nooit geweest
serieus, denk er maar eens diep over na
ik ook met homo jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik meer met "homo".
De homo's/lesbos's die ik ken (s)potten er het meest mee, dus dan voel ik me er niet zo schuldig over, plus dat ik het nooit als echt scheldwoord gebruik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gebruik het de hele tijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat er om dat taal leidend kan zijn in acceptatie en zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De homo's/lesbos's die ik ken (s)potten er het meest mee, dus dan voel ik me er niet zo schuldig over, plus dat ik het nooit als echt scheldwoord gebruik.
Ik gebruik het eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik het de hele tijd.
Ik vind het gewoon een leuk woord.
Dat komt denk ik omdat de mainstream hetero is, homo is dus "anders".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg te vaak Christus of Jezus en dat moet ik ook niet doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik het de hele tijd.
Ik vind het gewoon een leuk woord.
Lekkur!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, helemaal niets op agenda dus lekker bankhangen en fok!ken
duuuuuuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat de mainstream hetero is, homo is dus "anders".
bioscoopbroek al aan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, helemaal niets op agenda dus lekker bankhangen en fok!ken
Wat is wel oke om te zeggen dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg te vaak Christus of Jezus en dat moet ik ook niet doen
niet zo veelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is wel oke om te zeggen dan?
Ok.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duuuuuuuuuuuuuh
dat is onderdeel van wat ik probeer te zeggen
naja, never mind
verkeerd publiek
Gandalf nog aan toequote:
Zeker, zou ooit nog wel eens wat serieuzer willen doen qua protretten enzo. Hopen dat het snel beter weer word.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fotografie kan zo mooi zijn eigenlijk is dat best apart...
Want ik zie die plaatjes zegmaar niet buiten de foto's.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk nooit
Ik heb dat afgeleerd omdat ik eens een keer op mijn woorden ging letten toen ik Bambi ontmoette.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg te vaak Christus of Jezus en dat moet ik ook niet doen
Homoflikkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is wel oke om te zeggen dan?
Mag ook wel na 2 dagen door heel NL te tourenquote:
Zie mijn vorige postquote:
Ja, zit zo lekkerquote:
Eh...vaag verhaaltje welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb dat afgeleerd omdat ik eens een keer op mijn woorden ging letten toen ik Bambi ontmoette.
Ik zag hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag ook wel na 2 dagen door heel NL te touren
[..]
Zie mijn vorige post
[..]
Ja, zit zo lekker
gay+gay=hetro?quote:
Oh ja dat kan ook nogquote:
Gewoon enorm mooie foto's van de natuur.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, zou ooit nog wel eens wat serieuzer willen doen qua protretten enzo. Hopen dat het snel beter weer word.
Hoe bedoel je plaatjes?
Stiefmoeder komt bij ons in DH wonen, dus moesten met afgehuurde bus op en neer rijden van DH naar Emmen. Stiefzusje komt ook bij ons wonen, dus haar spullen moesten we ook ophalen in Maastricht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het
Waarom rij je door heel NL?
Tering! Dan ben je wel even bezig jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefmoeder komt bij ons in DH wonen, dus moesten met afgehuurde bus op en neer rijden van DH naar Emmen. Stiefzusje komt ook bij ons wonen, dus haar spullen moesten we ook ophalen in Maastricht.
Kan voorlopig geen auto of snelweg meer zienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tering! Dan ben je wel even bezig ja
Blij dat je niet bij de wegenwacht werkt danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan voorlopig geen auto of snelweg meer zien
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon enorm mooie foto's van de natuur.
Als ik rondloop dan merk ik die mooie dingen niet op, terwijl ik ervan overtuigd ben dat een goede fotograaf zoveel mooie dingen ziet.
Gheghe, nee dat kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan voorlopig geen auto of snelweg meer zien
Dat is wat anders. een bus inladen en dan op en neer rijden is echt niet leuk. Vooral als je op heen- en terugweg een uur in file staatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blij dat je niet bij de wegenwacht werkt dan
Vorige week 9u lang met 90 km/h moeten rijden omdat ik een aanhanger achter de auto had hangenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is wat anders. een bus inladen en dan op en neer rijden is echt niet leuk. Vooral als je op heen- en terugweg een uur in file staat
Wij moesten dozen en meubels in- en uitladen. Wat een hell was dat. Ben blij dat het meeste al achter de rug is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorige week 9u lang met 90 km/h moeten rijden omdat ik een aanhanger achter de auto had hangenik weet hoe je je voelt
in/uitladen ging gelukig met een heftruck (was ook 1500kg).
Dat is ook rukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Wij moesten dozen en meubels in- en uitladen. Wat een hell was dat. Ben blij dat het meeste al achter de rug is.
Dat is wel fijn, was het maar altijd zo makkelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook ruk![]()
Dat was fijn toen ik in het buitenland woonde, mijn gehele bezit pastte in 5 koffers. Verhuizen was een halve dag inpakken, taxi in en een paar uurtjes uitpakken.
mijn vriend is bij mij ingetrokken met 1 bananendoos aan spullen en 1 koffer klerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook ruk![]()
Dat was fijn toen ik in het buitenland woonde, mijn gehele bezit pastte in 5 koffers. Verhuizen was een halve dag inpakken, taxi in en een paar uurtjes uitpakken.
Het heeft ook nadelen, je gaat je nooit helemaal thuis voelen omdat je weinig persoonlijke spullen heft en als je iets koopt, moet er ook weer iets weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, was het maar altijd zo makkelijk
Dat is wel serieus weinig, ik heb nu wel wat meer spullen, komt ook omdat er niks meer bij mijn ouders ligt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend is bij mij ingetrokken met 1 bananendoos aan spullen en 1 koffer kleren
Ik denk dat ik daar ook aan komquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend is bij mij ingetrokken met 1 bananendoos aan spullen en 1 koffer kleren
WTFquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook aan komQua persoonlijke spullen dan.
Sowieso zijn mannen niet zo van de dingetjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagen nodig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een halve vrouw wat dat betreftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagen nodig.
Ik reken geen elektronica of iets dergelijks mee. Ik denk dat ik dan niks heb, misschien een paar fotoalbum en that's it.quote:
OMG, serieus? Wat voor zooi heb je dan allemaal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagen nodig.
oke, dat kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reken geen elektronica of iets dergelijks mee. Ik denk dat ik dan niks heb, misschien een paar fotoalbum en that's it.
Kleding? Boeken? Uitzet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reken geen elektronica of iets dergelijks mee. Ik denk dat ik dan niks heb, misschien een paar fotoalbum en that's it.
[..]
OMG, serieus? Wat voor zooi heb je dan allemaal?
Verzamelingen oid?
Ja, ik doelde op persoonlijke spullen, los van de kleding want dat noemde rubarbdinges ook los.quote:
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heeft ook nadelen, je gaat je nooit helemaal thuis voelen omdat je weinig persoonlijke spullen heft en als je iets koopt, moet er ook weer iets weg.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een halve vrouw wat dat betreft
Oh, je rekent dingen als tv niet mee. Nee, dan valt het wel mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OMG, serieus? Wat voor zooi heb je dan allemaal?
Verzamelingen oid?
Oh dan valt het wel meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Oh, je rekent dingen als tv niet mee. Nee, dan valt het wel mee.
3 kasten met kleding ofzo, 3 kasten met boeken, 1 kast met fossielen en schelpen. Dat is het wel denk ik.
Wat als je huis in de fik staat dan en je maar 3 dingen oid mee zou kunnen nemen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Oh, je rekent dingen als tv niet mee. Nee, dan valt het wel mee.
3 kasten met kleding ofzo, 3 kasten met boeken, 1 kast met fossielen en schelpen. Dat is het wel denk ik.
Jij hebt natuurlijk nog niet een eigen servies en pannenset enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dan valt het wel meeNog steeds meer dan dat ik heb, maar goed
Computer. Of externe harde schijf waar belangrijke dingen opstaan. Paar dingen die ik van mijn ex heb gehad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als je huis in de fik staat dan en je maar 3 dingen oid mee zou kunnen nemen?
Laptop en externe hdd (telt als 1, zit altijd verbonden), dan ren ik naar beneden en graai ik m'n motorkleding van de kapstok en dan ren ik naar de schuur om m'n motor eruit te trekkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als je huis in de fik staat dan en je maar 3 dingen oid mee zou kunnen nemen?
Nee inderdaad. Heeft ook niet echt nut om al te gaan kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk nog niet een eigen servies en pannenset enzo.
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heeft ook niet echt nut om al te gaan kopen
Minimalistisch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
letterlijk 1 bananendoos met persoonlijke spullen en 1 koffer met kleren
hij had wat boeken, wat cds's, wat herinneringdingetje, een laptop en dat was het wel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk nog niet een eigen servies en pannenset enzo.
[..]
Computer. Of externe harde schijf waar belangrijke dingen opstaan. Paar dingen die ik van mijn ex heb gehad.
Ja zoiets heb ik ook, laptop+nas en m'n kat. Verder echt geen idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laptop en externe hdd (telt als 1, zit altijd verbonden), dan ren ik naar beneden en graai ik m'n motorkleding van de kapstok en dan ren ik naar de schuur om m'n motor eruit te trekken
Dat is wel heel weinigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
hij had wat boeken, wat cds's, wat herinneringdingetje, een laptop en dat was het wel
Servies zou wel kunnen, maar pannen is niet handig. Ik weet niet of ik een gas of elektrisch kooktoestel krijg/moet kopen....quote:
In dat geval heb ik wel iets meerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
Ik had meer aan seksattributenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had meer aan seksattributen![]()
![]()
Hey dudettequote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had meer aan seksattributen![]()
![]()
quote:
Wel twee!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Naja mijn lief was ook nog erg jong
nu zijn het vast 2 dozen of zo
woon jij nog thuis dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Servies zou wel kunnen, maar pannen is niet handig. Ik weet niet of ik een gas of elektrisch kooktoestel krijg/moet kopen....
En hoe langer je samenwoont hoe meer troep je krijgtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Naja mijn lief was ook nog erg jong
nu zijn het vast 2 dozen of zo
bijna alles is van mijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En hoe langer je samenwoont hoe meer troep je krijgt
Zelf red ik het waarschijnlijk niet eens met een kleine vrachtwagen nu
hoe oud ben je dan?quote:
Wat denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna alles is van mij
Eln ik had al veel troep
Naar mijn idee wel, heb niet hoeven studeren in een andere stad ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Myraela het volgende:
Thuis wonen op je 21ste is nog best normaal toch.
Jij woont gewoon samen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Myraela het volgende:
Thuis wonen op je 21ste is nog best normaal toch.
Ja, maar mijn vriend is super kei oud en onze gemiddelde leeftijd is 26, dus dan is dat ook normaal.quote:
Je vriend is een ouwe snoeper.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriend is super kei oud en onze gemiddelde leeftijd is 26, dus dan is dat ook normaal.
28 hier en al 2x samengewoondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriend is super kei oud en onze gemiddelde leeftijd is 26, dus dan is dat ook normaal.
Hier ook, of het moet echt zo lopen, maar een beetje afstand is af en toe niet verkeerd. En anders komt ze maar hier wonen oid mocht ik weer een relatie krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
28 hier en al 2x samengewoond![]()
vooropig niet meer voor mijLATten is the way-to-go voor mij
Afstand hoeft niet perse, ze mag best dichtbij wonen (beter zelfs voor wanneer je geil bent), maar wel 2 huizen houdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook, of het moet echt zo lopen maar een beetje afstand is af en toe niet verkeerd. En anders komt ze maar hierheen mocht ik weer een relatie krijgen.
Voorheen had ik niet echt de behoefte om uit huis te gaan, nu wel. Sta alleen niet lang genoeg ingeschreven voor 'meettijd', dus reageer maar op huizen die verloot worden :pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
21 en thuis wonen gaat
maar niet voor veel langer
Dat is allang achterhaald met het huurhuizentekort. Plus minimaal 2-4jaar moet je ingeschreven staan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
21 en thuis wonen gaat
maar niet voor veel langer
Ja dat bedoel ik ook meer inderdaad, je eigen dingen enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afstand hoeft niet perse, ze mag best dichtbij wonen (beter zelfs voor wanneer je geil bent), maar wel 2 huizen houden
de woningbouw is echt niet de enige manierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald met het huurhuizentekort. Minimaal 2-4jaar moet je ingeschreven staan.
[..]
Ja dat bedoel ik ook meer inderdaad, je eigen dingen enzo.
Waar ik wil wonen mag je 10 jaar wachten (Utrecht)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald met het huurhuizentekort. Plus minimaal 2-4jaar moet je ingeschreven staan.
[..]
Ja dat bedoel ik ook meer inderdaad, je eigen dingen enzo.
Vrije sector van 800+ wel dan? Voor veel alleenstaanden niet te betalen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de woningbouw is echt niet de enige manier
Ik heb er zelfs nog nooit gebruik van gemaakt
Klopt, en dat is dan voor een flatje. Dat ik samenwoonde daar (en dat is 5jaar geleden) was het al zo erg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ik wil wonen mag je 10 jaar wachten (Utrecht)
Of een heel groot huis, dat kan ook. Dat je fysiek echt de ruimte hebt.
Ik alleen voor mijn studentenkamer, maar daar wordt je op een gegeven moment te oud voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de woningbouw is echt niet de enige manier
Ik heb er zelfs nog nooit gebruik van gemaakt
Dat vind ik voldoende, hoef niet groot te wonen, al zou ik liever wel een studeerkamer hebben erbij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrije sector van 800+ wel dan? Voor veel alleenstaanden niet te betalen.
[..]
Klopt, en dat is dan voor een flatje. Dat ik samenwoonde daar (en dat is 5jaar geleden) was het al zo erg.
stel je eisen bijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrije sector van 800+ wel dan? Voor veel alleenstaanden niet te betalen.
[..]
Klopt, en dat is dan voor een flatje. Dat ik samenwoonde daar (en dat is 5jaar geleden) was het al zo erg.
Ik zou dus niet van een luxe huis bij je ouders naar een klote flat in een achterbuurt gaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stel je eisen bij
veel mensen gaan pas het huis uit voor een perfect huis
ik vind dat omgekeerde wereld
in een achterbuurt zou ik ook niet gaan wonen neequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dus niet van een luxe huis bij je ouders naar een klote flat in een achterbuurt gaanDan liever kleiner wonen of toch maar bij pappa en mamma.
Alles beter dan thuis wonen op een bepaald punt hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dus niet van een luxe huis bij je ouders naar een klote flat in een achterbuurt gaanDan liever kleiner wonen of toch maar bij pappa en mamma.
Zoiets ben ik ook kwijt ja, mja wel nieuwbouw. Een 2-slaapkamer appartement.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik alleen voor mijn studentenkamer, maar daar wordt je op een gegeven moment te oud voor.
[..]
Dat vind ik voldoende, hoef niet groot te wonen, al zou ik liever wel een studeerkamer hebben erbij.
Ik woon vrije sector in het centrum van Hilversum en betaal 625 voor 2 kamers, grote zolder en een parkeerplaats.
Het hoeft ook niet perfect te zijn maar wat eisen horen erbij vind ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stel je eisen bij
veel mensen gaan pas het huis uit voor een perfect huis
ik vind dat omgekeerde wereld
Een collega was 35 en woonde nog thuis, omdat ie al z'n geld in z'n vliegopleiding heeft gepomptquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles beter dan thuis wonen op een bepaald punt hoor.
ik vind alles behalve een dak en een veilige buurt wel overdreven op een bepaald puntquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook kwijt ja, mja wel nieuwbouw. Een 2-slaapkamer appartement.
[..]
Het hoeft ook niet perfect te zijn maar wat eisen horen erbij vind ik.
Ik zou alleen niet zo snel in Rotterdam willen wonen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb meer dan genoeg ruimte.Ik heb wel een enorm kleine badkamer.
Maar wel een slaapkamer met 2 meter lange inloopkast, een waskamertje, keuken, gangetje en een woonkamer wat eigenlijk 2 kamers zijn.
En een best grote tuin.
waar woon jij ergens?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook kwijt ja, mja wel nieuwbouw. Een 2-slaapkamer appartement.
[..]
Het hoeft ook niet perfect te zijn maar wat eisen horen erbij vind ik.
Ik heb dan weer een enorm grote badkamer, gaat nergens over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb meer dan genoeg ruimte.Ik heb wel een enorm kleine badkamer.
Maar wel een slaapkamer met 2 meter lange inloopkast, een waskamertje, keuken, gangetje en een woonkamer wat eigenlijk 2 kamers zijn.
En een best grote tuin.
Samenwonen met 23/24 tussendoor jaartje thuis en nu 2jaar nieuwbouw.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind alles behalve een dak en een veilige buurt wel overdreven op een bepaald punt
hoe oud was jij dan toen je het huis uit ging? Of woon je nog thuis?
dat sowieso niet iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo snel in Rotterdam willen wonen.
Omgeving beverwijk/haarlem Ijmuiden om precies te zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar woon jij ergens?
Ik heb maar 1 slaapkamer, anders had ik geen parkeerplaats en die heb ik nodig.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo snel in Rotterdam willen wonen.
Ik ook, een half jaar. Daarna een jaar een woning met 3 slaapkamers en ruime tuin gehad (sloopwoning), vervolgens 3 kamers van 15 tot 20m.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn eerste kamer was 9m2
En ik heb daar echt een jaar prima gewoont
Gewoon hierheen komen met je beer, je schoeneneter en je twi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.Al ben ik hier net zo graag weg. Ik hecht me niet aan een stad of regio.
Tussendoor nog samengewoond dus in een appartementje met 3 slaapkamers, maar 1 was zo klein dat het eigenlijk een kast met raam was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook, een half jaar. Daarna een jaar een woning met 3 slaapkamers en ruime tuin gehad (sloopwoning), vervolgens 3 kamers van 15 tot 20m.
In Dublin een penthouse met 2 slaapkamers en 2 badkamers in het centrum (gruwelijk duur btwmaar een uitzicht, wow!). En nu de helft van dat.
Zolang je je er maar thuis voelt toch. En lekker woont.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tussendoor nog samengewoond dus in een appartementje met 3 slaapkamers, maar 1 was zo klein dat het eigenlijk een kast met raam was.
Ik voel me overal snel thuis, ook bij vrienden wel. Ik hecht me niet echt aan een huis, dat maakt het makkelijk met verhuizen. Het is wel lastiger als ik veel leuke dingen mee gemaakt heb in een huis, maar dat zijn de herinneringen, niet het huis zelf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, streamen ook weer gefixt.
[..]
Zolang je je er maar thuis voelt toch. En lekker woont.
Noise is tofquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen als ze de noise uit zetten
noise zuuuuiiiigt
Demo beviel primaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
Sow, al 2uur![]()
Wel een vet spel trouwens Beyond: Two Souls
Waarquote:
Zeker, grafisch helemaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Demo beviel primaHeavy Rain was ook al tof.
Maar Fahrenheit en The Nomad Soul ook al![]()
Bedrijf weet interessante gameplay neer te zetten elke keer
Overal om je heen mên!quote:
Is zo maar voor een PS3 van 7jaar oud had is toch wel zoiets van wow.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:25 schreef Faxie het volgende:
Mooie graphics zie ik meer als een leuke bijkomstigheid...
Hier in mijn kamer anders nietquote:
Nee, geen drank op. Of jawel, maar niet veel haha! Net thuis gebracht door mijn vriendje.quote:
Gepoold.... zit nu maar wat kansloos achter m'n pc te verpieterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, geen drank op. Of jawel, maar niet veel haha! Net thuis gebracht door mijn vriendje.
En wat hebben jullie gedaan/doen jullie?
Poging tot slapenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, geen drank op. Of jawel, maar niet veel haha! Net thuis gebracht door mijn vriendje.
En wat hebben jullie gedaan/doen jullie?
Wut?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:17 schreef Faxie het volgende:
Bah morgen weer geen fuck kwa optredens... allemaal meer dan 1,5 uur rijden
Tja. It's getting old but still funny; moet je maar niet in België wonenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:17 schreef Faxie het volgende:
Bah morgen weer geen fuck kwa optredens... allemaal meer dan 1,5 uur rijden
Je bedoelt the nomad soul uit jaren 90 voor de pc?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Demo beviel primaHeavy Rain was ook al tof.
Maar Fahrenheit en The Nomad Soul ook al![]()
Bedrijf weet interessante gameplay neer te zetten elke keer
Is geen routine hier, anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet ook echt een ochtend routine ontwikkelen
ik ben zo slecht met cremepjes en zo
Heb ik ook niet, geen zin in ook. Zelfde met make-up.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet ook echt een ochtend routine ontwikkelen
ik ben zo slecht met cremepjes en zo
Ik snap vrouwen ook niet die ergens om laten we zeggen 8 uur al perfect in de make-up zitten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:07 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, geen zin in ook. Zelfde met make-up.
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen ook niet die ergens om laten we zeggen 8 uur al perfect in de make-up zitten.
Ik ook niet. Ik slaap liever wat langer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen ook niet die ergens om laten we zeggen 8 uur al perfect in de make-up zitten.
Dat voelt toch veel lekkerder dan in een pyama zitten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
en ik snap mensen die er gewoon uitzien alsof ze mensen kunnen ontmoeten op hun vrije dag ook niet
ik zit nu met mijn ongekamde haar in pyama
altijd als er iemand aan belt in het weekend raak ik helemaal in paniek
eeuuh nee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat voelt toch veel lekkerder dan in een pyama zitten?
Je gewoon verstoppen achter de bank.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
en ik snap mensen die er gewoon uitzien alsof ze mensen kunnen ontmoeten op hun vrije dag ook niet
ik zit nu met mijn ongekamde haar in pyama
altijd als er iemand aan belt in het weekend raak ik helemaal in paniek
Ik snap mensen juist niet die de halve of zelfs hele dag in hun pyama/joggingbroek oid kunnen zittenquote:
ik doe thuis sowieso meteen mijn goede kleren uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap mensen juist niet die de halve of zelfs hele dag in hun pyama/joggingbroek oid kunnen zitten
Ik heb wel geluk dat ik redelijk donker ben, ik heb niet veel make-up nodig. Van die blonde types moeten vaker wel wat mascara opdoen, anders zien ze eruit alsof ze kanker hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik ken meiden die werkelijk twee uur bezig zijn met haren stijlen, make up en al dat gezeik. Soms zonde, want ook met make-up en al die poespas blijven ze onaantrekkelijk. Maar maak dat maar eens duidelijk.
Ik pleur mijn kleding altijd overal maar neer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe thuis sowieso meteen mijn goede kleren uit
dan blijven ze langer mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |