Jij snapt het, wat zou kaneel aantrekken dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Die pruik kan je altijd voor de slaapkamer bewaren kaneel
Wel manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel regen is er helemaal niet.
oke ik neem terug wat ik net zeiquote:
Het luchtgereedschap hebben we nog wel gelukkig, dat de brug weg is vind ik al erg genoeg. Helaas won m'n moeder die discussiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja ik moet van de week ook nog even wat banden verwisselen.
Ook zonder brug.
En zonder luchtsleutel.
Fml
Ik heb een heerlijke jasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege het auto rijden, meer omdat ik juist een hekel heb aan kou en sneeuw
Vanniddag toen ik weg ging zat ik rillend in de auto
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik neem terug wat ik net zei
woon je nog bij je moeder?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het luchtgereedschap hebben we nog wel gelukkig, dat de brug weg is vind ik al erg genoeg. Helaas won m'n moeder die discussie(oke, het nam ook wel veel ruimte in).
[..]
Ik heb een heerlijke jasen stoelverwarming
Ik zal morgen eens kijken wat voor merk/type eronder ligtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Investeren in goede banden loont altijdzeker op een koude regendag
Pirelli's is het enige waar ik op rijdt
quote:
Hier nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele dag geregend.
Bij jou wel ja, teringquote:
Nee, maar bij mijn ouders hadden we een werkplaats. Omdat we vroeger veel auto's hadden (mn ouders beide een aantal, mn broertje twee en ik twee), scheelde dat veel geld in onderhoud en reparatie kosten. En het was leuk. Alleen toen we uit huis gingen en mij vader reuma kreeg, werd er bijna geen gebruik meer van gemaakt. Vooral toen mijn ouders bijna alle auto's verkochten (omdat mijn vader niet meer kon sleutelen)quote:
Je kan toch gewoon je auto parkeren op de brug?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het luchtgereedschap hebben we nog wel gelukkig, dat de brug weg is vind ik al erg genoeg. Helaas won m'n moeder die discussie(oke, het nam ook wel veel ruimte in).
[..]
Ik heb een heerlijke jasen stoelverwarming
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik neem terug wat ik net zei
Wat laat iedereen zich makkelijk afschrikken door haarkleurquote:
Niet iedereen is into cosplay achtige dingenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat laat iedereen zich makkelijk afschrikken door haarkleur
De vorm van der gezicht vond ik ook niet mooi in die andere foto's gek genoeg lijkt het erop dat het haar dus het hele beeld van iemands gezicht enorm kan beinvloeden (voor mij)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat laat iedereen zich makkelijk afschrikken door haarkleur
whehehehequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier niet
[..]
Bij jou wel ja, tering
Hun gemis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen is into cosplay achtige dingen
Ik zie het niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De vorm van der gezicht vond ik ook niet mooi in die andere foto's gek genoeg lijkt het erop dat het haar dus het hele beeld van iemands gezicht enorm kan beinvloeden (voor mij)
Kapper?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik zat net in bad te denken dat ik mijn haar wel weer eens zou willen verven
maar het is zo'n gedoe
Dat zijn meer dingen die daarna komenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen is into cosplay achtige dingen
Hommo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te giechelen als een tienermeisje om die film.
Zo onder een dekentje met een kop thee in mijn handen.
Moggequote:
dan is het nog steeds even veel gedoe maar duurquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kapper?
[..]
Dat zijn meer dingen die daarna komen
Sowieso zal het schelen onder welke hoek die foto genomen is, die eerste is meer recht van voren en dus breeder, deze meer van de zijkant. Plus ze staat andersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De vorm van der gezicht vond ik ook niet mooi in die andere foto's gek genoeg lijkt het erop dat het haar dus het hele beeld van iemands gezicht enorm kan beinvloeden (voor mij)
Avondquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te giechelen als een tienermeisje om die film.
Zo onder een dekentje met een kop thee in mijn handen.
Als ze jouw in je kont neuken telt het niet he kneelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad, met meisjes enzo
Hippe klerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb dus vanmiddag allemaal hippe kleren gekocht, en een nieuwe pyjama
Zie ik er ook weer normaal uit![]()
Dat wil niet zeggen dat je geen hommo bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad, met meisjes enzo
Neem je highlights oid, minder werk met bijhouden. Of een kleur die mindersnel uitgroei heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan is het nog steeds even veel gedoe maar duur
het gedoe zit hem er namelijk in dat je het bij moet houden
quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze jouw in je kont neuken telt het niet he kneel
highlights groeien ook uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem je highlights oid, minder werk met bijhouden. Of een kleur die mindersnel uitgroei heeft.
Ik ga maandag naar de kapperquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hippe kleren
Ik ben naar de kappert geweest
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen hommo bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |